Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Vodafone kontakti za pomoč strankam

Vodafone kontakti za pomoč strankam

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Vodafone. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Vodafone. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Vodafone in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Vodafone stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Vodafone kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Vodafone po e-pošti

Vodafone Podpora preko e-pošte

info@vodafone.co.uk

Klepetajte s predtavnikom podjetja Vodafone

Vodafone Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Vodafone

Vodafone Podpora preko klicnega centra

+44 7836 191 191

Izvedite več o izdelkih Vodafone

Vodafone Baza znanja

https://support.vodafone.co.uk/

Kontakti podpore za družbene medije

Vodafone Instagram

Vodafone Instagram

instagram.com/vodafone_group/

Vodafone Facebook Stran

Vodafone Facebook Stran

facebook.com/thevodafonegroup/

Vodafone Twitter

Vodafone Twitter

twitter.com/VodafoneGroup

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Vodafone Pogoji in določila

Vodafone Pogoji in določila

N/A

Vodafone Politika zasebnosti

Vodafone Politika zasebnosti

N/A

Vodafone Varnostna politika

Vodafone Varnostna politika

N/A

Vodafone GDPR

Vodafone GDPR

N/A

Vodafone Wikipedia stran

Vodafone Wikipedia stran

N/A

Vodafone Partnerski program

Vodafone Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Vodafone?

Vodafone je vodilni v tehnološki komunikaciji prek mobilnih, stacionarnih, širokopasovnih in televizijskih povezav po vsem svetu.

Kakšno podporo ponuja Vodafone?

Ekipa za pomoč strankam Vodafone ponuja naslednje kanale podpore: e-pošta, klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forum in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik z Vodafon?

Na Vodafone se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je e -poštni naslov podjetja Vodafone?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na info@vodafone.co.uk

Ali ima Vodafone klepet v živo?

Da, Vodafone ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto in začnite klepetati: https://support.vodafone.co.uk/

Kako naj govorim z nekom pri Vodafone?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč  +44 7836 191 191

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico