Kako kontaktirati XenForo ekipo za pomoč strankam prek e-pošte, družbenih medijev in baze znanja?
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja XenForo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja XenForo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto XenForo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja XenForo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
XenForo ponuja spletno programsko opremo, ki je od zasnovana tako, da je prilagodljiva, razširljiva in zmogljiva.
XenForo ponuja spletno programsko opremo, ki je od zasnovana tako, da je prilagodljiva, razširljiva in zmogljiva.
Ekipa za podporo strankam podjetja XenForo ponuja naslednje kanale podpore: e-mail, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Na XenForo se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na contact@xenforo.com
Ne, XenForo nima podpore za klepet v živo.
XenForo nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih