Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja YourDictionary. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja YourDictionary. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto YourDictionary in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja YourDictionary stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
YourDictionary je najboljše referenčno spletno mesto za slovnico in izobraževanje za študente, učitelje, starše in domače šolarje.
YourDictionary je najboljši v razredu slovnice & amp; referenčno mesto za izobraževanje za učence, učitelje, starše & amp; domače šolarje.
Ekipa za pomoč strankam podjetja YourDictionary ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na YourDictionary se lahko obrnete po e-pošti. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na admin@yourdictionary.com.
Ne, YourDictionary nima podpore za klepet v živo.
YourDictionary nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih