Kontaktne informacije za podporo strankam podjetja YourSite vključujejo e-pošto, klicni center in družbena omrežja. Ponujajo tudi bazo znanja za samopostrežno podporo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja YourSite. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja YourSite. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto YourSite in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja YourSite stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
YourSite je graditelj spletnih mest, ki vam pomaga ustvariti spletno mesto in se povezati s svetom.
YourSite je graditelj spletnih mest, ki vam pomaga ustvariti spletno mesto & amp; povežite se s svetom.
Ekipa za podporo strankam vašega spletnega mesta ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
S svojim spletnim mestom se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
S svojim spletnim mestom se lahko obrnete tako, da napišete e-pošto na hello@yoursite.com or by filling out the form: https://my.yoursite.com/submitticket.php?step=2&deptid=11
Ne, vaše spletno mesto nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 786 4085815.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih