Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zagat. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zagat. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zagat in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zagat stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zagat Stories pokriva učinke zdravila COVID-19 na gostinstvo, hkrati pa še naprej pripoveduje brezčasne zgodbe kuharjev + šefov restavracij.
Zagat Stories pokriva učinke zdravila COVID-19 na gostinstvo, hkrati pa še naprej pripoveduje brezčasne zgodbe kuharjev + šefov restavracij.
Ekipa za podporo strankam Zagat ponuja naslednje podporne kanale: podpora na email in socialnih medijih.
Zagat lahko kontaktirate preko emaila ali jim pustite sporočilo na eni od platformah socialnih medijev.
Njihovo podporo lahko kontaktirate z emailom na feedback@zagat.com
Ne, Zagat nima podpore s klepetom v živo.
Zagat nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih