Kontaktne informacije za ekipo za pomoč strankam podjetja Zapier vključujejo podporo preko e-pošte, platforme za klepet in družbenih medijev. Ni na voljo podpore preko telefona. Za druge informacije o Zapierju so na voljo povezave do politik in sporazumov ter Wikipedia strani.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zapier. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zapier. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zapier in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zapier stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zapier je podjetje za razvoj programske opreme. Ponuja SaaS-orodje, ki povezuje aplikacije in avtomatizira delovni proces.
Zapier je podjetje za razvoj programske opreme. Ponuja SaaS-orodje, ki povezuje aplikacije in avtomatizira delovni proces.
Ekipa za podporo strankam Zapier ponuja naslednje podporne kanale: email, podpora na socialnih medijih, forumih in samopostrežno podporo.
Zapier lahko kontaktirate preko email sporočil ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na contact@zapier.com
Ne, Zapier nima podpore reko klepeta v živo.
Zapier nima telefonske podpore strankam.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih