Kontaktne informacije za podporo strankam pri podjetju Zemanta.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zemanta. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zemanta. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zemanta in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zemanta stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zemanta API vam omogoča nadzor medijskega zakupa iz vašega internega sistema.
Zemanta API vam omogoča nadzor medijskega zakupa iz vašega internega sistema.
Podporna služba podjetja Zemanta ponuja naslednje komunikacijske kanale: elektronska pošta, družbeni mediji in samopostrežna pomoč
Podjetje Zemanta lahko kontaktirate tako, da jim pošljete elektronsko pošto ali pa jim pustite sporočilo na družbenih medijih. Če pa želite, pa lahko odgovor poiščete v bazi znanja.
Podporni službi Zemanta lahko pošljete elektronsko sporočilo na info@zemanta.com
Ne, Zemanta ne ponuja podpore preko klepeta v živo.
Zemanta ne ponuja podpore preko telefona.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.