Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zemanta. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zemanta. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zemanta in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zemanta stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zemanta API vam omogoča nadzor medijskega zakupa iz vašega internega sistema.
Zemanta API vam omogoča nadzor medijskega zakupa iz vašega internega sistema.
Podporna služba podjetja Zemanta ponuja naslednje komunikacijske kanale: elektronska pošta, družbeni mediji in samopostrežna pomoč
Podjetje Zemanta lahko kontaktirate tako, da jim pošljete elektronsko pošto ali pa jim pustite sporočilo na družbenih medijih. Če pa želite, pa lahko odgovor poiščete v bazi znanja.
Podporni službi Zemanta lahko pošljete elektronsko sporočilo na info@zemanta.com
Ne, Zemanta ne ponuja podpore preko klepeta v živo.
Zemanta ne ponuja podpore preko telefona.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih