Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Zextras kontakti za pomoč

Zextras kontakti za pomoč

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zextras. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zextras. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zextras in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zextras stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Zextras kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Zextras po e-pošti

Zextras Podpora preko e-pošte

info@zextras.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Zextras

Zextras Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Zextras

Zextras Podpora preko klicnega centra

+39 0444 782140

Izvedite več o izdelkih Zextras

Zextras Baza znanja

https://docs.zextras.com/

Kontakti podpore za družbene medije

Zextras Instagram

Zextras Instagram

https://twitter.com/zextras

Zextras Facebook Stran

Zextras Facebook Stran

facebook.com/Zextras/

Zextras Twitter

Zextras Twitter

twitter.com/zextras

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Zextras Pogoji in določila

Zextras Pogoji in določila

N/A

Zextras Politika zasebnosti

Zextras Politika zasebnosti

N/A

Zextras Varnostna politika

Zextras Varnostna politika

N/A

Zextras GDPR

Zextras GDPR

N/A

Zextras Wikipedia stran

Zextras Wikipedia stran

N/A

Zextras Partnerski program

Zextras Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Zextras?

Zextras Suite ponuja dodatne funkcije za odprtokodno programsko opremo Zimbra.

Kakšno podporo ponuja Zextras?

Ekipa za podporo strankam podjetja Zextras ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Zextrasom?

Na Zextras se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov podjetja Zextra?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na info@zextras.com

Ali ima Zextras klepet v živo?

Ne, Zextras nima podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom pri Zextras?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +39 0444 782140

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico