Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • ZOHO kontakti za pomoč strankam

ZOHO kontakti za pomoč strankam

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja ZOHO. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja ZOHO. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto ZOHO in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja ZOHO stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

ZOHO kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke ZOHO po e-pošti

ZOHO Podpora preko e-pošte

sales@zohocorp.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja ZOHO

ZOHO Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo ZOHO

ZOHO Podpora preko klicnega centra

+1 877 834 4428

Kontakti podpore za družbene medije

ZOHO Instagram

ZOHO Instagram

instagram.com/zoho/

ZOHO Facebook Stran

ZOHO Facebook Stran

facebook.com/zoho/

ZOHO Twitter

ZOHO Twitter

twitter.com/zoho

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

ZOHO Pogoji in določila

ZOHO Pogoji in določila

N/A

ZOHO Politika zasebnosti

ZOHO Politika zasebnosti

N/A

ZOHO Varnostna politika

ZOHO Varnostna politika

N/A

ZOHO GDPR

ZOHO GDPR

N/A

ZOHO Wikipedia stran

ZOHO Wikipedia stran

N/A

ZOHO Partnerski program

ZOHO Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je ZOHO?

ZOHO se osredotoča na spletna poslovna orodja in informacijsko tehnologijo, vključno s spletnim pisarniškim paketom, platformo za upravljanje interneta stvari in zbirko programske opreme za upravljanje IT.

Kakšno podporo ponuja ZOHO?

Ekipa za pomoč strankam ZOHO ponuja naslednje kanale podpore: e-pošta, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik z ZOHO?

Na ZOHO se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je e -poštni naslov ZOHO?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo na sales@zohocorp.com

Ali ima ZOHO klepet v živo?

Ne, ZOHO nima podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom pri ZOHO?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 877 834 4428

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico