Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zomato. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zomato. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zomato in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zomato stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zomato je vaša najboljša možnost za iskanje in odkrivanje odličnih krajev za prehrano.
Zomato je vaša najboljša možnost za iskanje in odkrivanje odličnih krajev za prehrano.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Zomato ponuja naslednje kanale podpore: e-pošta, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forum.
Na Zomato se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite tudi njihov forum skupnosti, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na info@zomato.com
Ne, Zomato nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +61 450 266 295
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih