Kontakti za podporo strankam podjetja Zyro vključujejo e-pošto in družbene medije, vendar nimajo klepeta v živo ali telefonske podpore. Prav tako so na voljo podrobnosti o sporazumih o ravni storitev in drugih pravnih kontaktih.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zyro. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zyro. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zyro in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zyro stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zyro je izdelovalec spletnih mest za mala podjetja. V nekaj minutah predstavite svojo blagovno znamko na spletu.
Zyro je izdelovalec spletnih mest za mala podjetja. V nekaj minutah predstavite svojo blagovno znamko na spletu.
Ekipa za podporo strankam podjetja Zyro ponuja naslednje kanale za podporo: e-poštno podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Z Zirom se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@zyro.
Ne, Zyro nima podpore za klepet v živo.
Zyro nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih