Neskončne možnosti za izboljšave z
enim orodjem

Izboljšajte storitve za stranke s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ali morate izboljšati storitve za stranke?

Koncept storitev za stranke se je v zadnjem desetletju razširil. Pred tem so bile storitve za stranke povezane le s človeško interakcijo. Vendar pa so morala podjetja z vzponom e-trgovine prilagoditi svoje strategije storitev za stranke. Z množico dohodnih zahtevkov iz družabnih medijev in klepeta v živo so začeli obravnavati avtomatizacija in klepetalnice. Čeprav so avtomatizacija in klepetalnice zelo stroškovno učinkoviti in vam prihranijo veliko časa pri odgovarjanju na poizvedbe strank, je pomembno ohraniti človeško povezavo, ki si jo še želijo stranke, vendar klepetalnic ne morete zagotoviti. Kako? Oglejte si naše odlične nasvete, ki bodo izboljšali vaše storitve za stranke.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of good customer service

Kaj je storitev za stranke?

Storitve za stranke so podpora in storitve, ki jih ponujate svojim strankam pred nakupom, med njim in po njem. Kot agent za podporo strankam je izredno pomembno, da ste v celotnem procesu podpore dobro obveščeni, prijazni in razumevajoči. Vaše stranke se morajo čutiti cenjene na vsakem koraku.

Ali veste, kako se počutijo vaše stranke?

Ko gre za izboljšanje storitev za stranke, je pomembno, da se usedete in si postavite zapletena vprašanja. Ali so vaše stranke zadovoljne z vašim izdelkom in nivojem storitve, ki jo ponujate? Pogosto podjetja mislijo, da ponujajo odlične storitve, vendar se njihove stranke s tem ne strinjajo. Kako lahko torej ugotovite, ali so vaše stranke zadovoljne z vašim poslom? Z merjenjem najpomembnejših meritev: CSAT, NPS, CES in FRT.
Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Kakšna je dobra ocena zadovoljstva strank?

Prizadevati si morate za oceno CSAT 80% ali več, vendar se lahko ocene zadovoljstva razlikujejo od panoge do panoge. Čeprav je CSAT dober pokazatelj uspešnosti vašega podjetja, morate izmeriti tudi NPS, CES in FRT, da dobite popoln pregled nad vašo storitvijo. S sledenjem meritvam boste lahko prepoznali področja izboljšav in izboljšali zadovoljstvo strank.

Izboljšajte podporo strankam z zbiranjem povratnih informacij z anketami

CSAT

Ocene zadovoljstva strank vam sporočajo, kako zadovoljne so stranke z vašimi izdelki in storitvami.

NPS

Neto ocene promotocije kažejo, kako verjetno bodo stranke vaše podjetje priporočile drugim.

CES

Ocena napora strank izračuna, kako enostavna ali zapletena je interakcija z vašim podjetjem.

Zagotovite prilagojeno storitev

71% potrošnikov navaja, da se počutijo razočarani, kadar je nakupovalna izkušnja neosebna.
Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponudite podporo za vse kanale

90% strank pričakuje dosledno interakcijo po vseh komunikacijskih kanalih.

Ponudite bliskovite odzive

64%strank pričakuje, da bodo prejeli pomoč v realnem času, ne glede na kanal za pomoč strankam, ki ga uporabljajo.
Lightning fast responses

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako lahko programska oprema izboljša vaše storitve za stranke?

Memorable customer experience
Sistem za pomoč uporabnikom omogoča shranjevanje in dostop do pomembnih informacij o vaših strankah, s katerimi lahko ustvarite prilagojene odgovore na poizvedbe strank.
24-7 support anywhere
Ponujajte podporo strankam 24/7 prek samopostrežnih baz znanja. Napolnite jih s članki s pogostimi vprašanji, ustvarite forum skupnosti, kjer si lahko stranke med seboj same pomagajo.
Giving and receiving feedback
Odličen način za nenehno izboljševanje storitev za stranke je zbiranje povratnih informacij strank in analiza uspešnosti vašega agenta.
Fast, smart and convenient support
Programska oprema službe za pomoč vam lahko pomaga zagotoviti hitro in primerno podporo preko klepeta v živo, klicnega centra in baz znanja ter integracije in avtomatizacije družabnih medijev.
Streamline communication into single dashboard

Poenostavite vse poizvedbe na enem mestu

Povežite vse svoje komunikacijske kanale (telefon, e -mail, družabne medije, klepet v živo, portal za stranke) z LiveAgent. Vsakič, ko prejmete novo poizvedbo, bo samodejno potisnjena v naš sistem in shranjena kot zahtevek. Od tu lahko upravljate, spremljate in odgovarjate na vse zahtevke. Univerzalni nabiralnik je napolnjen s številnimi funkcijami, ki olajšajo upravljanje zahtevkov, kot so funkcije avtomatizacije, oznake, oddelki in drugo.

Ustvarjajte preprosto z našim urejevalnikom WYSIWYG

Ustvarite osupljive baze znanja z našim urejevalnikom »Kar vidiš, to dobiš«. Naša programska oprema vam omogoča ustvarjanje več baz znanja, internih in eksternih. Napolnite jih s članki, videoposnetki, obrazci za povratne informacije in predlogi, forumi ali pogostimi vprašanji.
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Podatke svojih strank imejte blizu

Naš vgrajen CRM vam omogoča, da so podatki vaših strank na dosegu roke. Vsakič, ko odgovorite na zahtevek, so vam na voljo vse pretekle interakcije, nakupi in podatki vaše stranke. Z lahkoto urejajte podatke med klepetom ali klicem s strankami prek našega lastnega klepeta v živo in vgrajenega klicnega centra.
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča odlične storitve za stranke.

black Slido logo

Ponudite podporo v realnem času

Hitrost je pomembna meritev, ko gre za pretvorbo obiskovalcev spletnega mesta v kupce in skrb za obstoječe stranke. Naš klepet v živo je trenutno najhitrejši na trgu. Uporabite ga za proaktiven stik s strankami, medtem ko brskajo po vašem spletnem mestu.
Real-time customer support
Performance analyze

Analizirajte svojo uspešnost

Uporabite naše zmogljive funkcije za analizo podatkov in poročanje. Oglejte si statistiko uporabe, ocenite poročila o uspešnosti in se učite iz ocen zadovoljstva strank. Oglejte si, kdo komunicira z vašim podjetjem, in spremljajte storitve, ki jih stranke prejemajo.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Zakaj je LiveAgent pravo orodje za izboljšanje storitev za stranke?

Most reviewed and number 1
LiveAgent je bil leta 2020 največkrat ocenjen z #1 med programsko opremo za pomoč malim podjetjem.
Preferred by 21k businesses
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
Packed with features
S 180+ funkcijami in 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Cloud based and secure help desk
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.

Razmerje med ceno in vrednostjo? Popolno

LiveAgent je napreden sistem za pomoč uporabnikom, ki vam lahko pomaga izboljšati storitve za stranke in stopnje konverzije hkrati. Naša programska oprema je po konkurenčnih cenah in ugodna glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja. Preizkusite LiveAgent danes, kreditna kartica ni potrebna.
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zIzboljšajte storitve za stranke
Programska oprema iz baze znanja je nujna pri zagotavljanju podpore svojim strankam. LiveAgent ne ponuja samo tega, ampak še več. Ugotovite, zakaj bi morali izbrati LA.

Omogočite stranke s programsko opremo baze znanja

The article discusses the benefits of implementing a knowledge base solution for businesses. By creating essential articles in multiple languages, this solution can improve customer experience and satisfaction, as well as reduce the workload for customer support teams. It also highlights the importance of providing quick and easy access to relevant information for impatient customers and preventing customer confusion and overload.

Povečajte sodelovanje strank s prilagojeno podporo za vse kanale. Vsakič, ko komunicirajo z vašim podjetjem, pustite svojim strankam odličen vtis.

Povečajte sodelovanje z LiveAgent

LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.

Želite preseliti vaše podatke z Aircall na drugo platformo? Poglejte si LiveAgent in spoznajte njegove prednosti. Začnite z brezplačnim preizkusom že danes.

Prehod z AirCall na LiveAgent?

LiveAgent je storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci in ponuja široko paleto funkcij, integracij in podporo strankam. Ponuja tudi brezplačno preizkusno obdobje in plačljive pakete. LiveAgent je cenjena programska oprema za pomoč uporabnikom in je v dobrih rokah podjetij, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Univerza Oxford. Poleg tega omogoča brezplačno migracijo iz druge programske opreme za klicni center.

Raziščite izbor najboljše programske opreme za klepet v živo na trgu. Izberite idealno programsko opremo za klepet v živo za vaše spletno mesto in dvignite svoje storitve za stranke na luno.

Programska oprema za klepetanje v živo

Programska oprema za klepet v živo je odlična za povečanje stopnje zadrževanja strank in vključenosti. LiveAgent ponuja številne funkcije, medtem ko HubSpot Service Hub in tawk.to sta primerna za startupe in srednje velika podjetja. Zoho Desk je prilagodljiv in ima visoko oceno.

LiveAgent je večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki zbira interakcije strank z več kanalov, vključno z najbolj priljubljenimi platformami za družabne medije.

Programska oprema za podporo družbenih medijev brez stresa

LiveAgent omogoča podjetjem, da izboljšajo zadrževanje strank prek družbenih medijev. S tem povečajo angažiranost strank in zvestobo. LiveAgent je idealen za učinkovito upravljanje komunikacije s strankami prek različnih platform družbenih medijev.

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo za izjemno podporo. Povečajte prodajo z LiveAgentom že danes.

Ste zastali? Povečajte prodajo z LiveAgentom!

Podpora za klepet v živo je ključna za povečanje prodaje, saj pretvarja obiskovalce spletne strani v plačujoče stranke. LiveAgent ponuja več kot 180 naprednih funkcij, ki pomagajo zagotoviti najboljšo možno storitev za stranke.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x