Neskončne možnosti za izboljšave z
enim orodjem

Izboljšajte storitve za stranke s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ali morate izboljšati storitve za stranke?

Koncept storitev za stranke se je v zadnjem desetletju razširil. Pred tem so bile storitve za stranke povezane le s človeško interakcijo. Vendar pa so morala podjetja z vzponom e-trgovine prilagoditi svoje strategije storitev za stranke. Z množico dohodnih zahtevkov iz družabnih medijev in klepeta v živo so začeli obravnavati avtomatizacija in klepetalnice. Čeprav so avtomatizacija in klepetalnice zelo stroškovno učinkoviti in vam prihranijo veliko časa pri odgovarjanju na poizvedbe strank, je pomembno ohraniti človeško povezavo, ki si jo še želijo stranke, vendar klepetalnic ne morete zagotoviti. Kako? Oglejte si naše odlične nasvete, ki bodo izboljšali vaše storitve za stranke.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
Definition of good customer service

Kaj je storitev za stranke?

Storitve za stranke so podpora in storitve, ki jih ponujate svojim strankam pred nakupom, med njim in po njem. Kot agent za podporo strankam je izredno pomembno, da ste v celotnem procesu podpore dobro obveščeni, prijazni in razumevajoči. Vaše stranke se morajo čutiti cenjene na vsakem koraku.

Ali veste, kako se počutijo vaše stranke?

Ko gre za izboljšanje storitev za stranke, je pomembno, da se usedete in si postavite zapletena vprašanja. Ali so vaše stranke zadovoljne z vašim izdelkom in nivojem storitve, ki jo ponujate? Pogosto podjetja mislijo, da ponujajo odlične storitve, vendar se njihove stranke s tem ne strinjajo. Kako lahko torej ugotovite, ali so vaše stranke zadovoljne z vašim poslom? Z merjenjem najpomembnejših meritev: CSAT, NPS, CES in FRT.
Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Kakšna je dobra ocena zadovoljstva strank?

Prizadevati si morate za oceno CSAT 80% ali več, vendar se lahko ocene zadovoljstva razlikujejo od panoge do panoge. Čeprav je CSAT dober pokazatelj uspešnosti vašega podjetja, morate izmeriti tudi NPS, CES in FRT, da dobite popoln pregled nad vašo storitvijo. S sledenjem meritvam boste lahko prepoznali področja izboljšav in izboljšali zadovoljstvo strank.

Izboljšajte podporo strankam z zbiranjem povratnih informacij z anketami

CSAT

Ocene zadovoljstva strank vam sporočajo, kako zadovoljne so stranke z vašimi izdelki in storitvami.

NPS

Neto ocene promotocije kažejo, kako verjetno bodo stranke vaše podjetje priporočile drugim.

CES

Ocena napora strank izračuna, kako enostavna ali zapletena je interakcija z vašim podjetjem.

Zagotovite prilagojeno storitev

71% potrošnikov navaja, da se počutijo razočarani, kadar je nakupovalna izkušnja neosebna.
Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponudite podporo za vse kanale

90% strank pričakuje dosledno interakcijo po vseh komunikacijskih kanalih.

Ponudite bliskovite odzive

64%strank pričakuje, da bodo prejeli pomoč v realnem času, ne glede na kanal za pomoč strankam, ki ga uporabljajo.
Lightning fast responses

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako lahko programska oprema izboljša vaše storitve za stranke?

Memorable customer experience
Sistem za pomoč uporabnikom omogoča shranjevanje in dostop do pomembnih informacij o vaših strankah, s katerimi lahko ustvarite prilagojene odgovore na poizvedbe strank.
24-7 support anywhere
Ponujajte podporo strankam 24/7 prek samopostrežnih baz znanja. Napolnite jih s članki s pogostimi vprašanji, ustvarite forum skupnosti, kjer si lahko stranke med seboj same pomagajo.
Giving and receiving feedback
Odličen način za nenehno izboljševanje storitev za stranke je zbiranje povratnih informacij strank in analiza uspešnosti vašega agenta.
Fast, smart and convenient support
Programska oprema službe za pomoč vam lahko pomaga zagotoviti hitro in primerno podporo preko klepeta v živo, klicnega centra in baz znanja ter integracije in avtomatizacije družabnih medijev.
Streamline communication into single dashboard

Poenostavite vse poizvedbe na enem mestu

Povežite vse svoje komunikacijske kanale (telefon, e -mail, družabne medije, klepet v živo, portal za stranke) z LiveAgent. Vsakič, ko prejmete novo poizvedbo, bo samodejno potisnjena v naš sistem in shranjena kot zahtevek. Od tu lahko upravljate, spremljate in odgovarjate na vse zahtevke. Univerzalni nabiralnik je napolnjen s številnimi funkcijami, ki olajšajo upravljanje zahtevkov, kot so funkcije avtomatizacije, oznake, oddelki in drugo.

Ustvarjajte preprosto z našim urejevalnikom WYSIWYG

Ustvarite osupljive baze znanja z našim urejevalnikom »Kar vidiš, to dobiš«. Naša programska oprema vam omogoča ustvarjanje več baz znanja, internih in eksternih. Napolnite jih s članki, videoposnetki, obrazci za povratne informacije in predlogi, forumi ali pogostimi vprašanji.
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Podatke svojih strank imejte blizu

Naš vgrajen CRM vam omogoča, da so podatki vaših strank na dosegu roke. Vsakič, ko odgovorite na zahtevek, so vam na voljo vse pretekle interakcije, nakupi in podatki vaše stranke. Z lahkoto urejajte podatke med klepetom ali klicem s strankami prek našega lastnega klepeta v živo in vgrajenega klicnega centra.
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča odlične storitve za stranke.

black Slido logo

Ponudite podporo v realnem času

Hitrost je pomembna meritev, ko gre za pretvorbo obiskovalcev spletnega mesta v kupce in skrb za obstoječe stranke. Naš klepet v živo je trenutno najhitrejši na trgu. Uporabite ga za proaktiven stik s strankami, medtem ko brskajo po vašem spletnem mestu.
Real-time customer support
Performance analyze

Analizirajte svojo uspešnost

Uporabite naše zmogljive funkcije za analizo podatkov in poročanje. Oglejte si statistiko uporabe, ocenite poročila o uspešnosti in se učite iz ocen zadovoljstva strank. Oglejte si, kdo komunicira z vašim podjetjem, in spremljajte storitve, ki jih stranke prejemajo.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Zakaj je LiveAgent pravo orodje za izboljšanje storitev za stranke?

Most reviewed and number 1
LiveAgent je bil leta 2020 največkrat ocenjen z #1 med programsko opremo za pomoč malim podjetjem.
Preferred by 21k businesses
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
Packed with features
S 180+ funkcijami in 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Cloud based and secure help desk
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.

Razmerje med ceno in vrednostjo? Popolno

LiveAgent je napreden sistem za pomoč uporabnikom, ki vam lahko pomaga izboljšati storitve za stranke in stopnje konverzije hkrati. Naša programska oprema je po konkurenčnih cenah in ugodna glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja. Preizkusite LiveAgent danes, kreditna kartica ni potrebna.
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zIzboljšajte storitve za stranke
Videoposnetek opozarja na 7 stavkov, ki ne bi smeli biti uporabljeni v službi za stranke. Poudarja vlogo usposabljanja zaposlenih in učinkovito komunikacijo s strankami.

Jezik storitve za stranke – 7 stavkov, ki se jim je treba izogibati v službi za stranke

Video predstavlja 7 fraz in besed, ki negativno vplivajo na izkušnjo strank. Vlaganje v usposabljanje zaposlenih je ključno za učinkovito komuniciranje.

LiveAgent je podjetje, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Imajo več izdelkov in storitev ter ponujajo integracije, glosar, blog in spletni seminarji. Obstaja možnost sodelovanja in brezplačnega preizkusa. Cultural factors influence customer service standards worldwide. Services are considered a priority in some countries while not in others.

Skrivnosti optimalne storitve za stranke

LiveAgent je podjetje, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Imajo več izdelkov in storitev ter ponujajo integracije, glosar, blog in spletni seminarji. Obstaja možnost sodelovanja in brezplačnega preizkusa. Cultural factors influence customer service standards worldwide. Services are considered a priority in some countries while not in others.

Opozorite svoje bralce o novi vsebini na vašem spletnem mestu z našimi novimi e-poštnimi predlogami za objave v spletnem dnevniku. Naredite jih interaktivne ali preproste, to je odvisno od vas!

Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku

Priporočena programska oprema za klicni center je LiveAgent, ki omogoča napredne storitve za stranke. Ponuja rešitve za izboljšanje komunikacije s strankami. Stanje namestitve je trenutno 0%.

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem, njegove storitve in izdelki se imenujejo izkušnja strank. Več o izkušnjah strank.

Izkušnja stranke

Izkušnja strank je ključ do uspeha podjetij. Boljše izkušnje prinašajo večje prihodke in večjo zvestobo strank. Pomembno je slediti pričakovanjem, zagotavljati podporo prek digitalnih medijev in ohranjati hitrost ter udobje. Investiranje v uporabniško izkušnjo je dolgoročno cenejše za podjetja. Programska oprema za pomoč strankam, kot je LiveAgent, omogoča izboljšano komunikacijo in boljšo storitev strankam.

LiveAgent je ustvaril brezplačne, že pripravljene email predloge za podjetje ali individualno odgovarjenje navprašanja, povezana z izdelki/storitvami.

Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah

Baza znanja je ključnega pomena za promocijo podjetja in olajšanje uporabe izdelkov in storitev za stranke. Pomaga zmanjšati stroške in izboljšati zadovoljstvo strank.

Veliko različnih orodij klicnega centra pomaga racionalizirati notranjo in zunanjo komunikacijo. Ugotovite, katera so.

Orodja klicnega centra

Orodja klicnega centra, kot je LiveAgent, omogočajo agentom učinkovito delo, izboljšujejo povprečni čas reševanja in zadovoljijo potrebe strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico