Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Neskončne možnosti za izboljšave z
enim orodjem

Povečajte stopnjo konverzije s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Povečajte stopnje konverzije z LiveAgent

Vsako podjetje si prizadeva izboljšati svoje stopnje konverzije z iskanjem novih načinov za ustvarjanje prometa na svojem spletnem mestu. Ko pa gre za pretvorbo potencialnih strank v tiste, ki kupujejo, ima ta metoda nizke stopnje uspeha.

Najboljši način za izboljšanje konverzije je, da se osredotočite na spreminjanje točk strategije za podporo strankam. Odličen primer tega je izvajanje klepeta v živo in podpora kupcem v realnem času.

Takšni majhni popravki lahko popolnoma spremenijo vaše aktivnosti za konverzijo. Dejansko so podjetja, ki so dejala, da so osredotočena na izboljšanje storitev za stranke, poročala o 11% višji konverziji kot podjetja, ki teh aktivnosti ne izvajajo.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of conversion rates

Kaj so stopnje konverzije?

Vaša stopnja konverzije je odstotek obiskovalcev na vašem spletnem mestu, ki dosežejo želeni cilj (prijavite se za test, se prijavite, kupite izdelek) od skupnega števila obiskovalcev.

Visoka stopnja konverzije kaže, da so vaše trženjske strategije uspešne in da je vaš izdelek zlahka dosegljiv na vašem spletnem mestu.

Kakšna je dobra stopnja konverzije?

Stopnje konverzije se razlikujejo glede na panogo in poslovni model, zato boste morda morali raziskati, da vidite, kje ste. Odličen vir za to je orodje Google Adwords Industry Benchmarks. Vendarle pa je običajno dobra stopnja konverzije nekje med 2% in 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kako izboljšati stopnjo konverzije

Zvišanje stopnje konverzije pomeni, da se več prometa na vašem spletnem mestu pretvori v pomembna dejanja, ki razvijajo vaše podjetje, ne glede na to, ali to pomeni, da izpolnite obrazec, da postanete potencialna stranka, ali opravite nakup.

Nizka stopnja konverzije lahko kaže na eno od teh težav:

non enticing offerNeprimerna ponudba

stop signNeučinkovito oblikovanje strani

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitev strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges

Prvi koraki za izboljšanje pretvorbe

Najboljši način za izboljšanje stopnje konverzije je ponovna preučitev ponudbe. Če vaše stranke ne kupujejo tega, kar ponujate, bi to lahko pomenilo, da je ponudba predraga ali ne prinaša dovolj vrednosti za vaše občinstvo.

Drugi korak je optimizacija vašega spletnega mesta za konverzije.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Ponovno preučite svojo ponudbo

– Nižja cena

– Izboljšajte funkcionalnost

– Ustvarite dodatne spodbude, kot je brezplačna dostava

– Ustvarite preprosto nepremagljivo ponudbo, ki je vaše stranke ne morejo zavrniti

Growing trend of increased productivity

Optimizirajte svojo spletno stran

– A/B testirajte različne elemente

– Uporabljajte močne CTA

– Preglejte stran in umestitev gumba/obrazca

– Poskrbite, da bo vaša vsebina pravilno prikazana na mobilnem telefonu

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Dodatno: Bodite dobro obveščeni o vsaki interakciji

Poleg hitrega odgovora strankam je izredno pomembno ceniti čas strank. Če želite pridobiti stranke, jih prepričajte, da se zavedate njihovih preteklih nakupov in vseh njihovih prejšnjih interakcij z vašim podjetjem, ne glede na uporabljeni kanal.

Če ste pripravljeni in dobro obveščeni, boste lahko navdušili svoje stranke, kadarkoli se obrnejo na vašo podporo.

Še vedno primanjkuje konverzij?

Se še vedno borite z nizkimi stopnjami konverzije, visokimi stopnjami obiskov ene strani ali visokimi odstotki nakupovalnih vozičkov? Če ste odgovorili pritrdilno, bodo vaše potencialne stranke verjetno imele eno od naslednjih težav:

Real time support Pomanjkanje podpore v realnem času

Call us online button Ni podpore na spletu

Shopping cart Komplicirano plačevanje

UncertaintyNeodločnost

Still lacking good conversion rates

Gre za zmanjšanje napora strank

Vaše stranke so oddaljene le za eno Google iskanje od alternativ za vaš izdelek. Ne dajte jim razloga za odhod.

icon lightbulb

Poenostavite postopek plačila

Ne naredite zapleten postopek odjave. Izogibajte se ustvarjanju preveč korakov, postavljanju nepotrebnih vprašanj ali zahtevanju registracije pred odjavo.

Group 370 icon

Zagotovite podporo za vse kanale

Strankam omogočite več načinov, da stopijo v stik z vami, in jim zagotovite takojšnjo podporo po vseh kanalih. Uporabite baze znanja, portale strank in pogosta vprašanja za samopostrežne možnosti.

Talker icon

Klepetajte s strankami v realnem času

Pomagajte svojim strankam v realnem času. Odgovorite na vsa vprašanja o vaših izdelkih, pošiljanju ali dostavi, da jih potisnete skozi tok konverzije.

Increase conversion rates with chat button

Povečajte pretvorbo s klikom na gumb

Raziskave kažejo, da lahko dodajanje pripomočka za klepet v živo na vaše spletno mesto poveča vašo stopnjo konverzije za 27%. Odvisno od vaše panoge je to število lahko tudi precej večje. Z majhnimi stroški klepeta v živo je to dobra odločitev.

Kako lahko torej klepet v živo tako preprosto poveča stopnje konverzije? Nakupovalci imajo pri spletnem nakupovanju pogosto veliko vprašanj. Vendar pa obstaja le omejen časovni okvir, v katerem je nanje mogoče odgovoriti. Če ne dobijo takojšnje podpore, bodo verjetno iskali alternative in kupovali pri konkurentih.

Zagotovite možnosti samopomoči

Vaše stranke imajo včasih vprašanja, na katera lahko odgovorijo s preprostim iskanjem na vašem spletnem mestu. Če pa ne najdejo informacij, ki jih potrebujejo, bodo razočarane.

Dajte jim določeno mesto, na primer portal za stranke, kjer si lahko ogledajo odgovore na pogosto zastavljena vprašanja (FAQ) o pošiljanju, dimenzijah itd. Ta vrsta podpore je zelo dragocena, saj od vaših agentov ne zahteva veliko truda in je na voljo 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Bodite proaktivni

Če na vašem spletnem mestu vidite potencialne kupce dlje kot nekaj minut, očitno iščejo nekaj ali so v dvomu glede nakupa pri vas. Svojim strankam olajšajte skrbi, tako da jih proaktivno povabite k klepetu z vami.

Lahko odgovorite na vsa njihova vprašanja o vaših izdelkih ali jih usmerite v pravo smer.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacija, ki omogoča odlično podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Raven storitve, ki jo ponujate, se odraža na vašem izdelku

Imeti odličen izdelek preprosto ni dovolj. Stranke pogosto zapustijo blagovne znamke, ker raven storitev, ki jo prejmejo, preprosto ni dovolj dobra. Kupci se želijo počutiti cenjene zaradi poslovanja z vašim podjetjem. Zato je pomembno, da v svojem podjetju ustvarite kulturo, osredotočeno na stranke, da se izognete odhajanju in povečanju konverzij.

86% strank je pripravljenih plačati več za boljšo storitev.

86% strank je pripravljenih plačati več za boljšo izkušnjo.

Bolj kot so vaše stranke zadovoljne z vašo storitvijo, več bodo kupile.

Stranke, ki imajo slabe izkušnje s storitvijo, bodo to 50% bolj verjetno delili na spletu z drugimi.

Email zahtevki

Z LiveAgent bodo vaša e-mail sporočila, klepeti, klici, omembe v družabnih medijih in sporočila iz drugih kanalov končali v enem univerzalnem nabiralniku.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Izdelovalec baze znanja

LiveAgent vam omogoča ustvarjanje več internih in eksternih baz znanja skupaj s pogostimi vprašanji, forumi, članki in predlogi.

Glasovni & video klici

Zgradite navidezni klicni center kot del rešitve za večkanalno pomoč. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na eno mesto.

Voice and video calls supported

Razlogi, zakaj se podjetja odločijo za LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Social medias integrated into the help desk software

Integracije družbenih medijev

V LiveAgent vključite svoje najljubše profile na družabnih medijih in odgovarjajte na javne komentarje svojih objav, zasebnih sporočil ali tvitov neposredno iz svojega računa. Odpravite potrebo po spremljanju in skrbi za več računov na več portalih ter jih vključite v LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram in Viber so vključeni, da bi bila storitev za stranke čim bolj gladka, hitra in učinkovita.

Analitika & nadzorna plošča za poročanje

Pridobite pregled oddelka za podporo strankam, storitev, ki jih ponujate, in zadovoljstva strank. Oglejte si, kdo komunicira z vašim podjetjem, in spremljajte njihovo srečo. Osredotočite se na podatke, poiščite prostor za izboljšave in nadgradite svoje moči. Vnesite svoje podjetje v zabavo z omogočanjem funkcije igre.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Portal za stranke

Ustvarite portale za stranke, da bodo vaše stranke imele centralizirano območje za urejanje svojih kontaktnih podatkov, ustvarjanje plačil in oddajo zahtevkov. Oblikovanje celovitega portala za stranke lahko zmanjša obremenitev zahtevkov in vam pomaga tudi pri zagotavljanju storitev za stranke 24/7 tudi, ko vaši agenti niso na spletu. Začnite z ustvarjanjem baze znanja, vključite pogosta vprašanja, forume in na koncu dodajte pripomoček za povratne informacije in predloge. Vse je popolnoma prilagodljivo, da ustreza vašim smernicam blagovne znamke.

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Največkrat ocenjen #1

LiveAgent je bil leta 2020 največkrat #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.

Najljubši pri 21K podjetjih

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Napolnjen z 180+ funkcijami

Z 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnih prilagoditev, se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.

Razmerje med ceno in vrednostjo? Popolno

LiveAgent je napreden sistem za pomoč uporabnikom, ki vam lahko pomaga izboljšati storitve za stranke in stopnje konverzije hkrati. Naša programska oprema je po konkurenčnih cenah in ugodna glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja. Preizkusite LiveAgent še danes.

Zahtevek+Klepet

Zahtevek+Klepet

“Idealen

$29/mes
Zahtevek+Klepet

All-Inclusive

“Idealen

$39/mes

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

“Pogosta

Kako lahko povečate stopnjo konverzije?

LiveAgent je zmogljiva programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vam pomaga učinkovito in učinkovito obravnavati zahteve strank iz več kanalov iz enega vmesnika. Poleg tega se integrira z vašim spletnim mestom in družabnimi omrežji. Tako lahko pritegnete nove stranke, povečate stopnjo konverzije in izboljšate ozaveščenost vaše blagovne znamke.

Kakšne poslovne koristi ponuja LiveAgent, razen povečane stopnje konverzije?

Poslovne prednosti LiveAgent vključujejo povečano zadovoljstvo strank, ohranjanje strank, zvestobo strank in znižano stopnjo odhajanja, poleg povečanih stopenj konverzije.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico