Nešteto načinov za izboljšanje z
enim orodjem

Povečajte hitrost odziva s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Morate povečati hitrost odziva?

Ali vaši agenti ne morejo pravočasno odgovoriti na poizvedbe strank? S programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko dramatično izboljšate hitrost odziva podpore.

Z naprednimi funkcijami, kot so pravila avtomatizacije, lasten pripomoček za klepet v živo in vgrajen CRM, lahko premostite vrzel med storitvami, ki jih ponujate in storitvami, ki jih pričakujejo od vas vaše stranke.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Kako hiter naj bo vaš odziva?

Idealne hitrosti odziva se razlikujejo od kanala do kanala in med panogami. Vendar se morate potruditi, da se stranki odzovete čim prej. Povprečna stranka pričakuje naslednje:

Email received in inbox Email: 15min – 1 ura

Klepet v živo: 2 min 40 sek

Call center Klicni center: 20 sek – 5 min

Socialna omrežja: 1 ura

Preobremenjeni s preveč zahtevki?

Povečanje hitrosti odziva je lahko težavno, še posebej, če imate vsak dan veliko dohodnih zahtev strank. Najboljša rešitev?

Programska oprema za pomoč uporabnikom, ki poenostavi in organizira vse dohodne zahteve strank glede na pomembnost in kanal. Poizvedbe iz več kanalov (e -mail, klepet v živo, družabni mediji, klicni center) bodo centralizirane v enem univerzalnem nabiralniku, do katerega lahko varno dostopajo vsi člani vaše ekipe za podporo strankam.

Izvedite več
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Zakaj bi si morali prizadevati za povečanje hitrosti odziva?

Večje zadovoljstvo strank

66% strank trdi, da je najbolje, da podjetje spoštuje njihov čas. To storite tako, da se hitro odzovete svojim strankam, ne glede na uporabljeni kanal.

Izboljša prihodke in prodajo

Hitri odzivi v realnem času izboljšajo prihodke in prodajo. 79% podjetij je povedalo, da je izvajanje klepeta v živo povečalo zvestobo strank, prodajo in prihodke.

Krepi zaupanje in zvestobo

Odzivi na vprašanja in poizvedbe strank hitro okrepijo zaupanje in zvestobo strank, kar povzroči več ponovnih nakupov in zadovoljstvo.

Lightning fast responses

Popolno orodje za povečanje hitrosti odziva

Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem pretoku zahtevkov.

Prihranite svojim agentom do 15 ur dela vsak teden, tako da odpravite potrebo po iskanju podatkov o strankah in pretekle komunikacije.

Izvedite več

Obiskovalce spletnega mesta pretvorite v stranke v nekaj sekundah

LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na tržišču. Klepetajte s strankami v realnem času, uporabite obrazce pred klepetom, obrazce brez povezave, pogled za tipkanje v realnem času in drugo.

Z LiveAgent je povečanje odzivne hitrosti enostavno.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ni več preklapljanja med aplikacijami

Vse omembe, komentarji in sporočila iz Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram in Viber bodo samodejno pretvorjeni v zahtevke in potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.

Povečanje hitrosti odziva? Malenkost!

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki vam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore vašim strankam.

black Slido logo

Več funkcij, ki izboljšajo odzivni čas

Pravila za avtomatizacijo

Samodejno preusmerite zahtevke do ustreznih agentov in oddelkov. Uporabite pripravljene odzive, časovna pravila in pravila SLA.

Vgrajen CRM program

Dostopajte in urejajte vse podatke o strankah z enim samim klikom, hkrati pa odgovarjajte na poizvedbe strank v realnem času.

40+ integracij

LiveAgent se poveže z več kot 40 aplikacijami drugih proizvajalcev, kot so Braintree, Shopify ali Mailchimp, odpravlja potrebo po preklapljanju med različnimi računi.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Most reviewed and number 1

Največkrat ocenjen z #1

LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledan in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.

Preferred by 21k businesses

Najbolj priljubljen v 21K podjetjih

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Packed with features

Napolnjen z 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Pridobite našo rešitev za profesionalne storitve za pomoč po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj čakate? Začnite povečevati hitrost odziva že danes!

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zPovečajte hitrost odziva
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x