Ali vaši agenti ne morejo pravočasno odgovoriti na poizvedbe strank? S programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko dramatično izboljšate hitrost odziva podpore.
Z naprednimi funkcijami, kot so pravila avtomatizacije, lasten pripomoček za klepet v živo in vgrajen CRM, lahko premostite vrzel med storitvami, ki jih ponujate in storitvami, ki jih pričakujejo od vas vaše stranke.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Idealne hitrosti odziva se razlikujejo od kanala do kanala in med panogami. Vendar se morate potruditi, da se stranki odzovete čim prej. Povprečna stranka pričakuje naslednje:
Email: 15min – 1 ura
Klepet v živo: 2 min 40 sek
Klicni center: 20 sek – 5 min
Socialna omrežja: 1 ura
Povečanje hitrosti odziva je lahko težavno, še posebej, če imate vsak dan veliko dohodnih zahtev strank. Najboljša rešitev?
Programska oprema za pomoč uporabnikom, ki poenostavi in organizira vse dohodne zahteve strank glede na pomembnost in kanal. Poizvedbe iz več kanalov (e -mail, klepet v živo, družabni mediji, klicni center) bodo centralizirane v enem univerzalnem nabiralniku, do katerega lahko varno dostopajo vsi člani vaše ekipe za podporo strankam.
66% strank trdi, da je najbolje, da podjetje spoštuje njihov čas. To storite tako, da se hitro odzovete svojim strankam, ne glede na uporabljeni kanal.
Hitri odzivi v realnem času izboljšajo prihodke in prodajo. 79% podjetij je povedalo, da je izvajanje klepeta v živo povečalo zvestobo strank, prodajo in prihodke.
Odzivi na vprašanja in poizvedbe strank hitro okrepijo zaupanje in zvestobo strank, kar povzroči več ponovnih nakupov in zadovoljstvo.
Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem pretoku zahtevkov.
Prihranite svojim agentom do 15 ur dela vsak teden, tako da odpravite potrebo po iskanju podatkov o strankah in pretekle komunikacije.
LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na tržišču. Klepetajte s strankami v realnem času, uporabite obrazce pred klepetom, obrazce brez povezave, pogled za tipkanje v realnem času in drugo.
Z LiveAgent je povečanje odzivne hitrosti enostavno.
Vse omembe, komentarji in sporočila iz Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram in Viber bodo samodejno pretvorjeni v zahtevke in potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.
Povečanje hitrosti odziva? Malenkost!
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki vam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore vašim strankam.
Samodejno preusmerite zahtevke do ustreznih agentov in oddelkov. Uporabite pripravljene odzive, časovna pravila in pravila SLA.
Dostopajte in urejajte vse podatke o strankah z enim samim klikom, hkrati pa odgovarjajte na poizvedbe strank v realnem času.
LiveAgent se poveže z več kot 40 aplikacijami drugih proizvajalcev, kot so Braintree, Shopify ali Mailchimp, odpravlja potrebo po preklapljanju med različnimi računi.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledan in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.
Pridobite našo rešitev za profesionalne storitve za pomoč po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.
Kaj čakate? Začnite povečevati hitrost odziva že danes!
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
LiveAgent lahko pomaga zmanjšati čas, potreben za odziv na poizvedbe vaših strank, saj vašim agentom ni treba preklapljati med platformami. Vse poizvedbe strank so zbrane na eni nadzorni plošči in se samodejno razdelijo med vaše agente. To zagotavlja učinkovit potek dela, kar na koncu izboljša hitrost odziva.
LiveAgent je storitev, bogata s funkcijami za stranke, ki avtomatizira, analizira in povezuje platforme. Tako funkcije, kot so pripravljena sporočila, e -mail predloge ali notranji klepeti, pomagajo vašim agentom, da takoj izboljšajo odzivni čas e -maila.
Bodite prvi, ki boste prejemali ekskluzivne ponudbe in najnovejše novice o naših izdelkih in storitvah, neposredno v svoj poštni predal.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih