Nešteto načinov za izboljšanje z
enim orodjem

Povečajte hitrost odziva s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Morate povečati hitrost odziva?

Ali vaši agenti ne morejo pravočasno odgovoriti na poizvedbe strank? S programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko dramatično izboljšate hitrost odziva podpore.

Z naprednimi funkcijami, kot so pravila avtomatizacije, lasten pripomoček za klepet v živo in vgrajen CRM, lahko premostite vrzel med storitvami, ki jih ponujate in storitvami, ki jih pričakujejo od vas vaše stranke.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Kako hiter naj bo vaš odziva?

Idealne hitrosti odziva se razlikujejo od kanala do kanala in med panogami. Vendar se morate potruditi, da se stranki odzovete čim prej. Povprečna stranka pričakuje naslednje:

Email received in inbox Email: 15min – 1 ura

Klepet v živo: 2 min 40 sek

Call center Klicni center: 20 sek – 5 min

Socialna omrežja: 1 ura

Preobremenjeni s preveč zahtevki?

Povečanje hitrosti odziva je lahko težavno, še posebej, če imate vsak dan veliko dohodnih zahtev strank. Najboljša rešitev?

Programska oprema za pomoč uporabnikom, ki poenostavi in organizira vse dohodne zahteve strank glede na pomembnost in kanal. Poizvedbe iz več kanalov (e -mail, klepet v živo, družabni mediji, klicni center) bodo centralizirane v enem univerzalnem nabiralniku, do katerega lahko varno dostopajo vsi člani vaše ekipe za podporo strankam.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Zakaj bi si morali prizadevati za povečanje hitrosti odziva?

Večje zadovoljstvo strank

66% strank trdi, da je najbolje, da podjetje spoštuje njihov čas. To storite tako, da se hitro odzovete svojim strankam, ne glede na uporabljeni kanal.

Izboljša prihodke in prodajo

Hitri odzivi v realnem času izboljšajo prihodke in prodajo. 79% podjetij je povedalo, da je izvajanje klepeta v živo povečalo zvestobo strank, prodajo in prihodke.

Krepi zaupanje in zvestobo

Odzivi na vprašanja in poizvedbe strank hitro okrepijo zaupanje in zvestobo strank, kar povzroči več ponovnih nakupov in zadovoljstvo.

Lightning fast responses

Popolno orodje za povečanje hitrosti odziva

Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem pretoku zahtevkov.

Prihranite svojim agentom do 15 ur dela vsak teden, tako da odpravite potrebo po iskanju podatkov o strankah in pretekle komunikacije.

Obiskovalce spletnega mesta pretvorite v stranke v nekaj sekundah

LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na tržišču. Klepetajte s strankami v realnem času, uporabite obrazce pred klepetom, obrazce brez povezave, pogled za tipkanje v realnem času in drugo.

Z LiveAgent je povečanje odzivne hitrosti enostavno.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ni več preklapljanja med aplikacijami

Vse omembe, komentarji in sporočila iz Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram in Viber bodo samodejno pretvorjeni v zahtevke in potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.

Povečanje hitrosti odziva? Malenkost!

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki vam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore vašim strankam.

black Slido logo

Več funkcij, ki izboljšajo odzivni čas

Pravila za avtomatizacijo

Samodejno preusmerite zahtevke do ustreznih agentov in oddelkov. Uporabite pripravljene odzive, časovna pravila in pravila SLA.

Vgrajen CRM program

Dostopajte in urejajte vse podatke o strankah z enim samim klikom, hkrati pa odgovarjajte na poizvedbe strank v realnem času.

40+ integracij

LiveAgent se poveže z več kot 40 aplikacijami drugih proizvajalcev, kot so Braintree, Shopify ali Mailchimp, odpravlja potrebo po preklapljanju med različnimi računi.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Most reviewed and number 1

Največkrat ocenjen z #1

LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledan in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.

Preferred by 21k businesses

Najbolj priljubljen v 21K podjetjih

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Packed with features

Napolnjen z 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Pridobite našo rešitev za profesionalne storitve za pomoč po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj čakate? Začnite povečevati hitrost odziva že danes!

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zPovečajte hitrost odziva
Povečajte sodelovanje strank s prilagojeno podporo za vse kanale. Vsakič, ko komunicirajo z vašim podjetjem, pustite svojim strankam odličen vtis.

Povečajte sodelovanje z LiveAgent

CEOLiveAgent združuje klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, kar omogoča izjemno podporo strankam. Omogočite samopostrežno storitev in takojšnjo podporo 24/7.

Ali stranke, ki uporabljajo vaše gostovanje, potrebujejo bolj kvalitetno pomoč? Dajte jo jim s pravo programsko opremo. Preizkusite LiveAgent, 14 dni brezplačno, brez pripetih nizov.

Programska oprema za pomoč uporabnikom za spletno gostovanje

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja, ki ponuja večkanalni pristop za zagotavljanje odličnih storitev za stranke, vključno s funkcijami klepetanja v živo, podporo na družbenih omrežjih in e-poštnim sistemom. Podpira 43 različnih prevodov, ponuja več možnosti plačila, vključno z brezplačno preizkusno različico, in je enostaven za uporabo. LiveAgent je najbolj cenjena in najbolje ocenjena programska oprema, ki jo lahko uporabljajo mala in srednja podjetja ter nekatera velika podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University.

Selitev LiveAgent je enostavna z enim od naših vnaprej vgrajenih vtičnikov. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikih in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. LiveAgent ponuja večno brezplačen načrt, pa tudi tri druge načrte po ugodni ceni.

Poslovite se od počasne, slabše programske opreme in pozdravite LiveAgent

LiveAgent je vrhunska storitev za stranke, ki ponuja več kot 179 funkcionalnosti in 40 integracij. Nudi brezplačen paket in podporo v 43 jezikih.

Želite preseliti podatke s Front-a na drugo platformo? Poglejte si LiveAgent in njegove prednosti. Začnite z brezplačno poskusno uporabo že danes.

Migrirati s Front-a?

Betconstruct in druga podjetja so zadovoljna z učinkovitostjo LiveAgent-a pri podpori strankam in integraciji različnih kanalov. LiveAgent je preprosta, cenovno ugodna in zanesljiva izbira za podjetja.

LiveAgent vam pomaga izboljšati vaše poslovanje s SaaS in zmanjšati odpovedi strank. LiveAgent za izjemno ceno združi vse kanale v eno rešitev.

Programska oprema za pomoč uporabnikom za SaaS

LiveAgent programska oprema zagotavlja večjezično podporo in veliko število funkcij za pomoč uporabnikom ter integracij. Namenjena je izboljšanju poslovanja različnih podjetij, vključno z bančno industrijo in malimi/srednjimi podjetji. LiveAgent je primeren za organiziranje storitve za stranke, saj omogoča spremljanje vstopnic, sledenje delovnega časa agentov in hitre klepete v živo, med drugim. Programska oprema prav tako ponuja podroben vpogled v podatke vstopnice/stranke in je primerna za povečanje zadovoljstva in vrednosti strank ter dobičkov podjetja.

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo za izjemno podporo. Povečajte prodajo z LiveAgentom že danes.

Ste zastali? Povečajte prodajo z LiveAgentom!

Platforma LiveAgent ponuja številne funkcije za podporo strankam, integracije, trende in spletne seminarje. Omogoča tudi individualne ponudbe in kontaktne informacije za prodajne kontakte.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico