Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nešteto načinov za izboljšanje z
enim orodjem

Povečajte hitrost odziva s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Morate povečati hitrost odziva?

Ali vaši agenti ne morejo pravočasno odgovoriti na poizvedbe strank? S programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko dramatično izboljšate hitrost odziva podpore.

Z naprednimi funkcijami, kot so pravila avtomatizacije, lasten pripomoček za klepet v živo in vgrajen CRM, lahko premostite vrzel med storitvami, ki jih ponujate in storitvami, ki jih pričakujejo od vas vaše stranke.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Respond to requests quicker and faster

Kako hiter naj bo vaš odziva?

Idealne hitrosti odziva se razlikujejo od kanala do kanala in med panogami. Vendar se morate potruditi, da se stranki odzovete čim prej. Povprečna stranka pričakuje naslednje:

Email received in inbox Email: 15min – 1 ura

Povečajte hitrost odziva Klepet v živo: 2 min 40 sek

Call center Klicni center: 20 sek – 5 min

Povečajte hitrost odziva Socialna omrežja: 1 ura

Preobremenjeni s preveč zahtevki?

Povečanje hitrosti odziva je lahko težavno, še posebej, če imate vsak dan veliko dohodnih zahtev strank. Najboljša rešitev?

Programska oprema za pomoč uporabnikom, ki poenostavi in organizira vse dohodne zahteve strank glede na pomembnost in kanal. Poizvedbe iz več kanalov (e -mail, klepet v živo, družabni mediji, klicni center) bodo centralizirane v enem univerzalnem nabiralniku, do katerega lahko varno dostopajo vsi člani vaše ekipe za podporo strankam.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Zakaj bi si morali prizadevati za povečanje hitrosti odziva?

Stars

Večje zadovoljstvo strank

66% strank trdi, da je najbolje, da podjetje spoštuje njihov čas. To storite tako, da se hitro odzovete svojim strankam, ne glede na uporabljeni kanal.

Increase icon

Izboljša prihodke in prodajo

Hitri odzivi v realnem času izboljšajo prihodke in prodajo. 79% podjetij je povedalo, da je izvajanje klepeta v živo povečalo zvestobo strank, prodajo in prihodke.

Lovely customer icon

Krepi zaupanje in zvestobo

Odzivi na vprašanja in poizvedbe strank hitro okrepijo zaupanje in zvestobo strank, kar povzroči več ponovnih nakupov in zadovoljstvo.

Lightning fast responses

Popolno orodje za povečanje hitrosti odziva

Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem pretoku zahtevkov.

Prihranite svojim agentom do 15 ur dela vsak teden, tako da odpravite potrebo po iskanju podatkov o strankah in pretekle komunikacije.

Obiskovalce spletnega mesta pretvorite v stranke v nekaj sekundah

LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na tržišču. Klepetajte s strankami v realnem času, uporabite obrazce pred klepetom, obrazce brez povezave, pogled za tipkanje v realnem času in drugo.

Z LiveAgent je povečanje odzivne hitrosti enostavno.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ni več preklapljanja med aplikacijami

Vse omembe, komentarji in sporočila iz Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram in Viber bodo samodejno pretvorjeni v zahtevke in potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.

Povečanje hitrosti odziva? Malenkost!

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki vam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore vašim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Več funkcij, ki izboljšajo odzivni čas

Customers icon

Pravila za avtomatizacijo

Samodejno preusmerite zahtevke do ustreznih agentov in oddelkov. Uporabite pripravljene odzive, časovna pravila in pravila SLA.

Person icon

Vgrajen CRM program

Dostopajte in urejajte vse podatke o strankah z enim samim klikom, hkrati pa odgovarjajte na poizvedbe strank v realnem času.

Group 370 icon

40+ integracij

LiveAgent se poveže z več kot 40 aplikacijami drugih proizvajalcev, kot so Braintree, Shopify ali Mailchimp, odpravlja potrebo po preklapljanju med različnimi računi.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Most reviewed and number 1

Največkrat ocenjen z #1

LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledan in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.

Preferred by 21k businesses

Najbolj priljubljen v 21K podjetjih

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Packed with features

Napolnjen z 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Pridobite našo rešitev za profesionalne storitve za pomoč po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj čakate? Začnite povečevati hitrost odziva že danes!

Zahtevek+Klepet

Zahtevek+Klepet

Idealno za mala in srednje velika podjetja

$29/mes
Zahtevek+Klepet

All-Inclusive

Idealen za podjetja vseh velikosti in velike korporacije

$39/mes

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

“Pogosta

Kako lahko izboljšam hitrost odziva?

LiveAgent lahko pomaga zmanjšati čas, potreben za odziv na poizvedbe vaših strank, saj vašim agentom ni treba preklapljati med platformami. Vse poizvedbe strank so zbrane na eni nadzorni plošči in se samodejno razdelijo med vaše agente. To zagotavlja učinkovit potek dela, kar na koncu izboljša hitrost odziva.

Kako lahko izboljšam odzivni čas po e -mailu?

LiveAgent je storitev, bogata s funkcijami za stranke, ki avtomatizira, analizira in povezuje platforme. Tako funkcije, kot so pripravljena sporočila, e -mail predloge ali notranji klepeti, pomagajo vašim agentom, da takoj izboljšajo odzivni čas e -maila.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico