Ali vaši agenti ne morejo pravočasno odgovoriti na poizvedbe strank? S programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko dramatično izboljšate hitrost odziva podpore.
Z naprednimi funkcijami, kot so pravila avtomatizacije, lasten pripomoček za klepet v živo in vgrajen CRM, lahko premostite vrzel med storitvami, ki jih ponujate in storitvami, ki jih pričakujejo od vas vaše stranke.
Idealne hitrosti odziva se razlikujejo od kanala do kanala in med panogami. Vendar se morate potruditi, da se stranki odzovete čim prej. Povprečna stranka pričakuje naslednje:
Email: 15min – 1 ura
Klepet v živo: 2 min 40 sek
Klicni center: 20 sek – 5 min
Socialna omrežja: 1 ura
Povečanje hitrosti odziva je lahko težavno, še posebej, če imate vsak dan veliko dohodnih zahtev strank. Najboljša rešitev?
Programska oprema za pomoč uporabnikom, ki poenostavi in organizira vse dohodne zahteve strank glede na pomembnost in kanal. Poizvedbe iz več kanalov (e -mail, klepet v živo, družabni mediji, klicni center) bodo centralizirane v enem univerzalnem nabiralniku, do katerega lahko varno dostopajo vsi člani vaše ekipe za podporo strankam.
66% strank trdi, da je najbolje, da podjetje spoštuje njihov čas. To storite tako, da se hitro odzovete svojim strankam, ne glede na uporabljeni kanal.
Hitri odzivi v realnem času izboljšajo prihodke in prodajo. 79% podjetij je povedalo, da je izvajanje klepeta v živo povečalo zvestobo strank, prodajo in prihodke.
Odzivi na vprašanja in poizvedbe strank hitro okrepijo zaupanje in zvestobo strank, kar povzroči več ponovnih nakupov in zadovoljstvo.
Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem pretoku zahtevkov.
Prihranite svojim agentom do 15 ur dela vsak teden, tako da odpravite potrebo po iskanju podatkov o strankah in pretekle komunikacije.
LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na tržišču. Klepetajte s strankami v realnem času, uporabite obrazce pred klepetom, obrazce brez povezave, pogled za tipkanje v realnem času in drugo.
Z LiveAgent je povečanje odzivne hitrosti enostavno.
Vse omembe, komentarji in sporočila iz Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram in Viber bodo samodejno pretvorjeni v zahtevke in potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.
Povečanje hitrosti odziva? Malenkost!
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki vam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore vašim strankam.
Peter Komornik, CEO
Samodejno preusmerite zahtevke do ustreznih agentov in oddelkov. Uporabite pripravljene odzive, časovna pravila in pravila SLA.
Dostopajte in urejajte vse podatke o strankah z enim samim klikom, hkrati pa odgovarjajte na poizvedbe strank v realnem času.
LiveAgent se poveže z več kot 40 aplikacijami drugih proizvajalcev, kot so Braintree, Shopify ali Mailchimp, odpravlja potrebo po preklapljanju med različnimi računi.
LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledan in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.
Pridobite našo rešitev za profesionalne storitve za pomoč po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.
Kaj čakate? Začnite povečevati hitrost odziva že danes!
Najbolj priljubljena
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.