Zadovoljstvo strank je tesno povezano z ohranjanjem, zvestobo in prodajo. Če želite povečati prodajo, je najbolje, da v svojem podjetju ustvarite kulturo, osredotočeno na kupce.
Bolj ko si prizadevate zadovoljiti svoje stranke, boljše bo vaše podjetje glede prihodkov. Kako? Preberite, če želite izvedeti!
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
S programsko opremo za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, bo izboljšanje vaše storitve za stranke, ohranjanje, zvestoba in prodaja velik del torte. Zakaj?
LiveAgent ponuja več kot 180 naprednih funkcij službi za pomoč uporabnikom in več kot 100 integracij, ki vam bodo pomagale zagotoviti najboljšo možno storitev.
Stranke pričakujejo brezhibno storitev. Če podjetja tega ne zagotovijo, jih stranke zapustijo. Pravzaprav ameriška podjetja letno izgubijo več kot $62 milijard dolarjev zaradi slabe storitve za stranke.
Američani v povprečju o slabih izkušnjah povedo 15 ljudem v primerjavi z enajstimi, ki jim bodo povedali o svoji dobri izkušnji.
74% ljudi bo verjetno zamenjalo blagovno znamko, če se jim zdi postopek nakupa prezapleten.
Pridobitev nove stranke je od 5 do 25 krat dražje kot obdržati sedanje.
Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Z LiveAgentom bodo vaša e -mail sporočila, klepeti, klici, omembe v družabnih medijih in zahtevki iz drugih kanalov končali v enem univerzalnem nabiralniku.
Podpora za klepet v živo je ključna sestavina za povečanje prodaje, saj podjetjem pomaga pretvoriti obiskovalce spletnega mesta v stranke, ki plačujejo.
Zgradite navidezni klicni center kot del rešitve za večkanalno pomoč. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na eno mesto.
Vključite svoje profile na družabnih medijih v LiveAgent in odgovarjajte na komentarje, zasebna sporočila ali tvite neposredno iz svojega računa.
Uporabite pravila avtomatizacije in pripravljene odzive za pospešitev vsakdanjih opravil. Prihranite do 15 ur vsak teden s funkcijami avtomatizacije LiveAgent.
Zgradite več notranjih in zunanjih baz znanja kot del svoje samopostrežne rešitve. Ustvarite pogosta vprašanja, forume, polja za povratne informacije in predloge ter drugo.
Oglejte si, kdo komunicira z vašim podjetjem, in spremljajte storitve, ki jih dobivajo. Oglejte si uporabo, statistiko, ocenite poročila o uspešnosti in se učite iz ocen zadovoljstva strank.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je bil leta 2020 največkrat ocenjen z #1 med programsko opremo za pomoč malim podjetjem.
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
Z 180+ funkcijami, 100+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.
Pridobite našo rešitev za profesionalno službo za pomoč strankam po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.
Kaj še čakate? Povečajte prodajo, začnite danes!
Most Popular
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Dobro povečanje prodaje je močno odvisno od velikosti vašega podjetja. Na splošno pa je povečanje prodaje za 5 do 10 % kar dobro.
Programska oprema za pomoč strankam LiveAgent pomaga podjetjem povečati prodajo z zagotavljanjem odlične podpore strankam. Ker agenti delujejo z enim vmesnikom, lahko takoj odgovorijo na vsa vprašanja strank. Zato lahko skrajšajo nepotreben čakalni čas.
Rešitev za pomoč uporabnikom LiveAgent poveča zadovoljstvo strank, obdrži stranke, prihrani čas in zmanjša stroške, povezane s podporo strankam.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih