Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah
Podjetje vrednoti mnenja in povratne informacije strank ter spodbuja uporabo baze znanja za samopostrežbo. Svetujejo, naj se stranke ob prvem stiku seznanijo z bazo znanja, kar lahko zmanjša stroške in olajša reševanje težav.
Predloge za storitve za stranke v družbenih medijih
Odzivanje strankam na družbenih omrežjih: prilagajajte ton, odgovarjajte na zahteve, se odmaknite na zasebna sporočila ter pozdravite in se opravičite strankam.
Povečajte stopnje konverzije z LiveAgent
Stopnja konverzije je odstotek obiskovalcev na spletnem mestu, ki dosežejo želeni cilj. Običajno je dobra stopnja med 2% in 5%. Ustvarite portale za stranke, ki bodo centralizirano območje za urejanje podatkov in oddajo zahtevkov. LiveAgent je najbolj ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem. Integracija z LadiTech omogoča izboljšano izkušnjo podpore strankam. Predlagamo tudi lansiranje izdelkov in uporabo klepeta v živo.
Let's elevate customer care together
LiveAgent je odlična rešitev za komunikacijo s strankami. Uporabniki so navdušeni nad hitrim odzivom in enostavnostjo uporabe, kar izboljšuje produktivnost in zadovoljstvo strank.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.