Neskončne možnosti za izboljšavo z
enim orodjem

Povečajte prodajo s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ste zastali? Povečajte prodajo z LiveAgentom!

Zadovoljstvo strank je tesno povezano z ohranjanjem, zvestobo in prodajo. Če želite povečati prodajo, je najbolje, da v svojem podjetju ustvarite kulturo, osredotočeno na kupce.

Bolj ko si prizadevate zadovoljiti svoje stranke, boljše bo vaše podjetje glede prihodkov. Kako? Preberite, če želite izvedeti!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Najboljše strategije za povečanje prodaje

Povečanje prodaje je osredotočanje na vaše stranke. Poskrbite, da vaše podjetje:

 Priznava vrednost strankam

Zmanjšuje napore strank

Omogoča hitro, osebno prilagojeno storitev

Povečajte prodajo s pravimi orodji

S programsko opremo za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, bo izboljšanje vaše storitve za stranke, ohranjanje, zvestoba in prodaja velik del torte. Zakaj?

LiveAgent ponuja več kot 180 naprednih funkcij službi za pomoč uporabnikom in več kot 100 integracij, ki vam bodo pomagale zagotoviti najboljšo možno storitev.

Right tools to increase sales

Zakaj bi se za povečanje prodaje osredotočili na izboljšanje storitev za stranke?

Definition of good customer service

Dobra storitev je zaželena in pričakovana

Stranke pričakujejo brezhibno storitev. Če podjetja tega ne zagotovijo, jih stranke zapustijo. Pravzaprav ameriška podjetja letno izgubijo več kot $62 milijard dolarjev zaradi slabe storitve za stranke.

Bad service spreads like a wildfire

Negativne ocene se širijo kot požar

Američani v povprečju o slabih izkušnjah povedo 15 ljudem v primerjavi z enajstimi, ki jim bodo povedali o svoji dobri izkušnji.

Empower customers with self-service

Vse je v zmanjševanju napora strank

74% ljudi bo verjetno zamenjalo blagovno znamko, če se jim zdi postopek nakupa prezapleten.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Pridobivanje novih strank je drago

Pridobitev nove stranke je od 5 do 25 krat dražje kot obdržati sedanje.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Funkcije LiveAgent, ki pomagajo povečati prodajo

Email ticketing

Sistem zahtevkov s hibridnimi tokovi zahtevkov

Z LiveAgentom bodo vaša e -mail sporočila, klepeti, klici, omembe v družabnih medijih in zahtevki iz drugih kanalov končali v enem univerzalnem nabiralniku.

Interni in eksterni klepet v živo v realnem času

Podpora za klepet v živo je ključna sestavina za povečanje prodaje, saj podjetjem pomaga pretvoriti obiskovalce spletnega mesta v stranke, ki plačujejo.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtualni vgrajeni klicni center

Zgradite navidezni klicni center kot del rešitve za večkanalno pomoč. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na eno mesto.

Podpora na družbenih medijih

Vključite svoje profile na družabnih medijih v LiveAgent in odgovarjajte na komentarje, zasebna sporočila ali tvite neposredno iz svojega računa.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizacija & predpripravljeni odzivi

Uporabite pravila avtomatizacije in pripravljene odzive za pospešitev vsakdanjih opravil. Prihranite do 15 ur vsak teden s funkcijami avtomatizacije LiveAgent.

Gradnik baze znanja

Zgradite več notranjih in zunanjih baz znanja kot del svoje samopostrežne rešitve. Ustvarite pogosta vprašanja, forume, polja za povratne informacije in predloge ter drugo.

Web icon

Nadzorna plošča za analizo podatkov in poročanje

Oglejte si, kdo komunicira z vašim podjetjem, in spremljajte storitve, ki jih dobivajo. Oglejte si uporabo, statistiko, ocenite poročila o uspešnosti in se učite iz ocen zadovoljstva strank.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Kaj naredi LiveAgent za pravo orodje za povečanje prodaje?

Most reviewed and number 1

Največkrat #1 ocenjen

LiveAgent je bil leta 2020 največkrat ocenjen z #1 med programsko opremo za pomoč malim podjetjem.

Preferred by 21k businesses

Najljubša izbira 21K podjetij

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Packed with features

Napolnjen z 180+ funkcijami

Z 180+ funkcijami, 100+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Pridobite našo rešitev za profesionalno službo za pomoč strankam po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj še čakate? Povečajte prodajo, začnite danes!

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zPovečanje prodaje
Zadovoljite svoje stranke, pridobite pozitivno izkušnjo s strankami in povečajte svojo prodajo. Takšno poslovanje se imenuje storitev, osredotočena na stranke.

Osredotočenost na kupca

Osredotočenost na kupca je ključna za uspešnost podjetja. LiveAgent ponuja rešitve za izboljšanje izkušnje strank in več kot 180 naprednih funkcij služb za pomoč uporabnikom. Osredotočenost na stranke prinaša številne prednosti, krepi zvestobo, zaupanje in zadovoljstvo strank.

LiveAgent je ustvaril brezplačne, že pripravljene email predloge za podjetje ali individualno odgovarjenje navprašanja, povezana z izdelki/storitvami.

Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah

Podjetje vrednoti mnenja in povratne informacije strank ter spodbuja uporabo baze znanja za samopostrežbo. Svetujejo, naj se stranke ob prvem stiku seznanijo z bazo znanja, kar lahko zmanjša stroške in olajša reševanje težav.

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Kontrolni seznami

Kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS je orodje za upravitelje uspeha. Poddaje so odličen način za deljenje zanimanj in idej s svetom. Ali želite vzpostaviti poslovne račune v družabnih medijih? Najprej preverite ta kontrolni seznam.

Pripravljene predloge za storitve za stranke družbenih medijev, ki jih lahko prilagodite, personalizirate in uporabite, ko se vaše stranke obrnejo na SoMe po podporo.

Predloge za storitve za stranke v družbenih medijih

Odzivanje strankam na družbenih omrežjih: prilagajajte ton, odgovarjajte na zahteve, se odmaknite na zasebna sporočila ter pozdravite in se opravičite strankam.

Izboljšajte stopnje konverzije s prilagajanjem strategije podpori strankam, kot je izvajanje klepeta v živo in podpora v realnem času.

Povečajte stopnje konverzije z LiveAgent

Stopnja konverzije je odstotek obiskovalcev na spletnem mestu, ki dosežejo želeni cilj. Običajno je dobra stopnja med 2% in 5%. Ustvarite portale za stranke, ki bodo centralizirano območje za urejanje podatkov in oddajo zahtevkov. LiveAgent je najbolj ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem. Integracija z LadiTech omogoča izboljšano izkušnjo podpore strankam. Predlagamo tudi lansiranje izdelkov in uporabo klepeta v živo.

Ustvarite osupljive portale za stranke, baze znanja in kompleksna IVR drevesa. Filtrirajte zahtevke glede na oznake, oddelke, težave ali komunikacijske kanale. Dodelite in avtomatsko prenesite odgovornost agentom ali oddelkom. Organizirajte, prenesite ali razrešite povpraševanje strank s centralizirane nadzorne plošče. Vse z LiveAgentom.

Let's elevate customer care together

LiveAgent je odlična rešitev za komunikacijo s strankami. Uporabniki so navdušeni nad hitrim odzivom in enostavnostjo uporabe, kar izboljšuje produktivnost in zadovoljstvo strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x