Ena rešitev za pomoč uporabnikom za različne panoge

Ne glede na to, ali ste v zdravstvu ali pa avtomobilski industriji, LiveAgent je sredstvo.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Dragocena v vsaki posamezni panogi

Odkrijte, kako se LiveAgent prilagaja potrebam različnih panog. Preverite primere uporabe in pričevanja naših sedanjih strank iz več področij industrije. Oglejte si, kako lahko LiveAgent ustreza vašim zahtevam, in izboljšajte podporo strankam s pravo programsko opremo za večkanalno podporo.

Raziščite, kako LiveAgent ustreza vaši niši

V realnem času prepoznajte potencialne stranke z analizo vedenja in podatkov strank, obiskanih strani in napotiteljev spletnih mest.
Izvedite več
Ustvarite virtualne prodajne salone in zagotovite prilagojene nakupovalne izkušnje z naprednimi funkcijami, kot so klepet v realnem času in video klici HD.
Izvedite več
Ustvarite izčrpne profile strank in komunicirajte s svojimi strankami po številnih kanalih, kot sta e-pošta ali klepet v živo.
Izvedite več
Ustvarite prilagodljiv sistem podpore za svoje stranke, tako da jim omogočite, da začnejo pogovor kadar koli prek več kanalov.
Izvedite več
Povežite se s strankami v velikem obsegu in zagotovite podporo na kanalih, ki jih najpogosteje uporabljajo, iz ene poenostavljene aplikacije.
Izvedite več
Poenostavite vse komunikacije v en vstopnični sistem, ki se integrira z več kot 130 zunanjimi orodji, kot sta Stripe ali PayPal.
Izvedite več
Povečajte prodajo tako, da spremljate vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta in ustvarite prilagojena priporočila za izdelke v realnem času.
Izvedite več
Pazite na donosnost naložbe in bodite na tekočem z vašo uspešnostjo z našimi zmogljivimi orodji za analizo, sledenje času in poročanje.
Izvedite več
Zagotovite izjemne izkušnje s storitvami za stranke s sprotnimi možnostmi podpore in samopostrežnimi vozlišči.
Izvedite več
Povečajte število zaposlenih z ustreznimi avtomatizacijskimi poteki dela in se osredotočite na vzpostavljanje trajnih odnosov.
Izvedite več
Zgradite trdno podlago za svoje tržne kampanje in sinhronizirajte podatke o strankah z najljubšimi orodji.
Izvedite več
Vzpostavite stik s potencialnimi strankami, jim zagotovite osebno podporo in spletni promet spremenite v naraščajoč tok prihodkov.
Izvedite več
Zagotovite pametnejšo podporo strankam prek klepeta v živo, interaktivne tehnologije glasovnega odziva (IVR) in edinstvenega CRM vpogleda.
Izvedite več
Negujte vseživljenjsko zvestobo blagovni znamki z zagotavljanjem prilagojene prodaje, vključevanja in izkušenj s podporo.
Izvedite več
Uporabite oznake in poročila o oznakah za prepoznavanje ponavljajočih se težav in ustvarjanje dejanskih vpogledov in načrtov za izboljšave.
Izvedite več
Zberite podatke o strankah in jih uporabite za ustvarjanje prilagojenih priporočil in nepozabnih nakupovalnih izkušenj.
Izvedite več
Spremljajte svoje meritve uspešnosti in rasti z našo robustno analitiko, izčrpnimi poročili in dragocenimi integracijami.
Izvedite več

Prihranite več z LiveAgentom

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Rastite le z najboljšim

Pridružite se vedno večjemu številu podjetij, ki se zanašajo na LiveAgent in prihajajo iz različnih industrijskih okolij. Naučite se, kako izkoriščajo vsekanalno komunikacijsko platformo in kako lahko koristi tudi vaše podjetje. LiveAgent lahko tudi izpolnjuje zahteve številnih poslovnih področij. Spoznajte kako, si oglejte njegov vpliv in se odločite za spremembo.
Povezani članki zIndustrija
Ustvarite in uporabljajte pripravljena sporočila v LiveAgentu za učinkovito podporo strankam. Postavite stranke v središče delovanja za izboljšanje prihodkov, konkurence in inovacij. Integracija Instagrama s programom LiveAgent pomaga izboljšati odzivne čase in raven podpore.

Oblikovanje poslovnega modela, osredotočenega na stranke

Ustvarite in uporabljajte pripravljena sporočila v LiveAgentu za učinkovito podporo strankam. Postavite stranke v središče delovanja za izboljšanje prihodkov, konkurence in inovacij. Integracija Instagrama s programom LiveAgent pomaga izboljšati odzivne čase in raven podpore.

Kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom Adyen prek e-pošte, podpore za klepet v živo, telefonske številke, podpore za družabne medije in samopostrežne podpore.

Stiki službe za pomoč adyen

Stiki za pomoč uporabnikom Adyen plačilne platforme preko družbenih medijev, baze znanja in neposrednega stika s podjetjem. Podpora preko e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra, ter baza znanja.

Služba za pomoč je vložnika med drugimi strankami seveda uvrstila. Vsi zahtevki imajo v glavnem potrebne podatke.

Vložnik

Vložnik je oseba, ki ustvari zahtevo za pomoč prek katerega koli kanala. Ima pravice stranke in podatke najdete na plošči Zahtevki v storitvi LiveAgent. Areto Systems ponuja spletno plačevanje in podporo strankam. LiveAgent omogoča različna orodja za podporo strankam.

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Kontrolni seznami

Kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS je orodje za upravitelje uspeha. Poddaje so odličen način za deljenje zanimanj in idej s svetom. Ali želite vzpostaviti poslovne račune v družabnih medijih? Najprej preverite ta kontrolni seznam.

Kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom eLong prek e-pošte, podpore za klepet v živo, telefonske številke, podpore za družabne medije in samopostrežne podpore.

Stiki službe za pomoč eLong

Podjetje eLong je kitajska potovalna agencija, ki ponuja podporo preko klicnega centra in družbenih medijev. Kontaktni podatki so na voljo na njihovi spletni strani.

Predloge elektronske pošte za vključitev strank vodijo stranke k pravilni uporabi izdelkov ali storitev, ki so jih kupili.

Predloge e-pošte za vključitev strank

Vsebina mora biti kratka, pregledna in predstavljena v majhnih kosih. LiveAgent ponuja rešitve za izboljšanje komunikacije s strankami. Cultural factors influence customer service standards worldwide. Onboarding strank je pomemben za usmerjanje strank k pravilni uporabi izdelkov ali storitev. E-pošta za vključitev odjemalcev je ključnega pomena za digitalni marketing.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x