Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše poslovanje s e-sports.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema službe za igre na srečo in eSports

Trgi iger na srečo in eSport, ki jih poganjajo povpraševanje potrošnikov, tehnološke inovacije in nove strategije distribucije, hitro rastejo. Iz nišne industrije se preoblikujejo v splošno obliko zabave po vsem svetu.

S programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko ključni igralci eGaming in eSports industrije – vključno z razvijalci in založniki iger, pretočnimi podjetji, lastniki ekip in vplivneži – izboljšajo svojo podporo strankam, izboljšajo izkušnjo svojih skupnosti igralcev, izboljšajo komunikacijo uporabnikov in pridobijo konkurenčno prednost.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
video game controller headphones boy and girl

Kaj so e-igre in e-sport?

eGaming in eSport sta običajno opredeljena na zelo podoben način in se izraza pogosto prekrivata. eSport (znan tudi kot elektronski šport, e-sport ali tekmovalno igranje) je organizirano tekmovanje v igrah za več igralci med profesionalnimi igralci, medtem ko se e-igranje (elektronsko igranje ali e-igranje) dogaja zunaj uradno sankcioniranih tekmovanj in služi zgolj v zabavne namene.

Industrija e-športa in iger na srečo, ki jo poganja tisočletna generacija, v zadnjih letih beleži izjemno rast. Po poročilu Global Esports Market Report se bodo globalni prihodki od e-športa leta 2020 povečali na 1,1 milijarde USD, medtem ko se bo skupna publika eSports povečala na 495,0 milijona ljudi. Poročilo o ekosistemu Esports je tudi razkrilo, da naj bi svetovni trg e-športa do leta 2023 presegel 1,5 milijarde ameriških dolarjev.

Kako lahko podjetja eGaming in eSports izkoristijo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Message icon

Izboljšajte svojo podporo

Spremljajte vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta in z njimi proaktivno vzpostavite stik. Odgovorite na morebitna vprašanja in si zagotovite nove posle.

Clock

Zmanjšajte količino zahtevkov

Zmanjšajte število dohodnih zahtevkov za podporo tako, da zagotovite celovit portal za samopomoč, ki je dostopen 24/7/365.

Customers icon

Povečajte angažiranost

Razširite svojo spletno skupnost z ustvarjanjem forumov skupnosti, ki vašim strankam omogočajo vodenje razprav in zastavljanje vprašanj.

Zagotovite odlične storitve kot del igralne izkušnje

Brez truda upravljajte s svojimi skupnostmi igralcev in zagotovite odlično uporabniško podporo z zmogljivo programsko rešitvijo za pomoč uporabnikom v industriji e-iger in e-športa.

undraw social notifications ro8o

Večkanalna uporabniška podpora

Ne glede na kanale, s katerimi igralci vzpostavijo stik s podporo strankam – e-pošto, glas, spletne obrazce, klepet v živo ali družabna omrežja, se vse zahteve za podporo samodejno prenesejo v zahtevke in varno shranijo v univerzalno mapo “Prejeto”. Vsi zahtevki so enostavno dostopne z ene nadzorne plošče, da jih bo ekipa za pomoč uporabnikom olajšala.

Zmogljive funkcije zahtevkov

Za hitro in učinkovito reševanje zahtevkov LiveAgent ponuja celo vrsto robustnih funkcij za upravljanje zahtevkov, vključno z možnostmi pametnega razdeljevanja zahtevkov, avtomatizacijo poteka dela, pripravljenimi odzivi in predlogami, upravljanjem SLA, orodji za skupinsko sodelovanje, enostavnim upravljanjem odgovornosti, odkrivanjem trkov, razdelitvijo in združitvijo vstopnic, vgrajeni CRM z vpogledi v stranke, poročanje, analitiko in še veliko več.

Create-Ticket
quick quality customer service through live chat

Klepet v živo v realnem času

Enostavno obravnavajte zahteve za podporo v realnem času, tako da omogočite klepet v živo. Zagotovite igralcem takojšnjo podporo na poti, ne da bi prekinili njihovo igralno izkušnjo. Izvorni klepet v živo v LiveAgent-u – z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – vključuje tako skupne kot edinstvene funkcije, kot so več možnosti usmerjanja klepetov, proaktivna povabila klepeta, spremljanje spletnih obiskovalcev in še več.

Integracije socialnih medijev

Preprosto integrirajte svoje strani v družabnih omrežjih s svojo službo za pomoč uporabnikom in ostanite v stiku z uporabniki, ki se obračajo po družabnih kanalih. LiveAgent se brez težav poveže s Facebookom, Twitterjem in Instagramom. Integracije vam omogočajo spremljanje in odgovarjanje na vsa vaša sporočila v družabnih omrežjih, komentarje in omembe na skrbniški plošči službe za pomoč uporabnikom, ne da bi vam bilo treba preklapljati med računi.

LiveAgent knowledge base

Baza znanja in pogosto zastavljena vprašanja

Vzpostavite bazo znanja s pogostimi vprašanji, da boste uporabnikom zagotovili močan samopostrežni vir, kjer bodo lahko hitro in enostavno našli odgovore, ki jih iščejo. LiveAgent je opremljen z izpopolnjenimi orodji za objavljanje vsebin, ki vam omogočajo enostavno ustvarjanje koristne vsebine in opolnomočenje igralcev, da si pomagajo, tudi če vaša skupina za podporo ni na spletu.

Portal za samopostrežne storitve strank

Izboljšajte svojo samopostrežno uporabniško izkušnjo s celovitim portalom za stranke z uporabniškim forumom, kjer lahko igralci komunicirajo in si pomagajo, si delijo igralne nasvete in trike ter svoje izkušnje. Omogočite lahko tudi zbiranje povratnih informacij in predlogov, da pridobite vpogled v mnenja, želje in pričakovanja igralcev.

woman behind computer organizing support documentation

Več funkcij službe za pomoč uporabnikom za izboljšanje uporabniške podpore in ohranjanje produktivnosti vaše ekipe

Poenostavite vsako zahtevo za podporo v enostaven potek dela za vašo ekipo, hkrati pa ustvarite prilagojeno izkušnjo podpore za svoje uporabnike.

Samodejno distribuirajte zahtevke na podlagi vnaprej določenih pravil, da zagotovite, da so uporabniki vedno povezani s pravimi agenti. Preberite več…

Hitreje odgovarjajte na zahteve in hkrati podpirajte več uporabnikov s predhodno določenimi odgovori in predlogami.  Preberite več…

Ustvarite in prilagodite portale za podporo z več blagovnimi znamkami, vsak s svojim edinstvenim dizajnom, nastavitvami in vsebino. Preberite več…

Omogočite pripomoček za iskanje, ki samodejno generira predloge sorodne vsebine v realnem času v vaši bazi znanja. Preberite več…

Namestite izvorne aplikacije za Android ali iOS, da odgovorite na poizvedbe uporabnikov, ko vas ni v pisarni. Preberite več…

Dovolite svojim uporabnikom in zastopnikom, da uporabljajo njihov materni jezik. LiveAgent trenutno podpira več kot 40 jezikov. Preberite več…

Zakaj je programska oprema naše službe za pomoč prava izbira?

review

Najbolj pregledan in ocenjen # 1

LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska oprema za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.

why liveagent 2

21.000 podjetij mu daje prednost

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah je izbralo LiveAgent za potrebe podpore strankam.

Integrations pricing

Pakirano z več kot 180 funkcijami

Z več kot 180 funkcijami, več kot 40 integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje enostavno prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Shared inbox keeps data securely stored

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati LiveAgent v le nekaj minutah.

Izberite načrt, ki najbolj ustreza vašemu poslu

Nekateri ključni igralci eSports in eGaming industrije že izkoriščajo prednosti uporabe programske opreme za zahtevke v službo za pomoč uporabnikom LiveAgent. Zakaj se jim ne bi pridružili? Izbirajte med 4 različnimi načrti – vključno z brezplačnim – s preprostimi in preglednimi cenami. Plačajte po poti, brez fiksnih pogodb ali skritih stroškov, znižajte ali nadgradite načrt, kadar koli ga potrebujete.

Package Name

Vse vključeno

Za mala podjetja in poklicne tržnike

$39 /mo
Package Name

Zahtevek+Klepezt

Za mala podjetja in poklicne tržnike

$29 /mo
[extrafaq headline = "FAQ" question-1 = "Zakaj bi morala industrija eGaming & eSport razmisliti o programski opremi za stranke?" answer-1 = "S programsko opremo za pomoč uporabnikom lahko dobite bolj zadovoljne stranke, kar je ključnega pomena za uspeh v industriji e-iger in e-športa." question-2 = "Zakaj bi se odločil za LiveAgent?" answer-2 = "Za organizacijo eGaming in eSports je ustrezna služba za pomoč ključnega pomena za podporo uporabnikom pri kakršnih koli težavah. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent vam bo omogočila podporo pri rekordni čas. " question-3 = "Kako lahko industrija eGaming & eSport izkoristi LiveAgent?" answer-3 = "Na voljo programska oprema za e-šport in igre na srečo, kot je LiveAgent, bo izboljšala vaše izkušnje s storitvami za stranke in prihodek s hitro, zanesljivo in strokovno podporo."

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico