Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami
Platforma LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij za vključevanje strank preko različnih kanalov ter izboljšanje zadovoljstva in prodaje strank. Obstajajo tudi druge programske možnosti za pomoč uporabnikom, kot so SysAid, Hiver, Front, HubSpot Service Hub in TeamSupport. Trgovine lahko uporabljajo programsko opremo za pomoč uporabnikom, da izboljšajo nakupovalno izkušnjo s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja in pogostimi vprašanji ter povečajo dobiček. Bitrix24, SurveyMonkey CX, Startquestion in Userlike so štiri marketinške aplikacije, ki pomagajo podjetjem pri upravljanju izkušenj strank.
Začnite brezplačno preskusno obdobje še danes
Tekst predstavlja ponudbo programske opreme LiveAgent za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, sistem upravljanja pritožb ter programske opreme odjemalskega portala in za upravljanje e-pošte. Ponudba vključuje tudi cenik in alternative ter integracije. Poleg tega so na voljo tudi možnosti podpore, selitev podatkov ter aplikacija za spremljanje stanja sistema LiveAgent. Podjetje ponuja tudi spletni blog, glosar, akademijo ter priljubljene predloge in kalkulator stroškov. Na voljo so tudi kontaktni podatki za prodajne kontakte ter možnost naročila novic o posodobitvah in popustih. Tekst se konča z informacijo o izdelavi LiveAgenta in obvestilom o poslanih podatkih za prijavo po končanju postopka.
LiveAgent ponuja odlično programsko opremo za podporo strankam preko več kanalov, vključno s klepetom v živo, orodji za samopostrežno podporo in bazo znanja. Članek ponuja 15 nasvetov za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom, kot so usposabljanje zaposlenih, izkoristitev analitike in redno izvajanje raziskav zadovoljstva strank. LiveAgent je edinstvena in dostopna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov pod eno streho ter izboljšuje odzivni čas, zadovoljstvo in prodajo strank.
LiveAgent ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA) in integracijo socialnih medijev ter upravljanje zahtevkov. Prav tako ima velik nabor funkcij, ki zagotavljajo podporo strankam. Podjetja se preklopijo na LiveAgent zaradi večjega zadovoljstva in povečane produktivnosti, kar vključuje tudi uporabo univerzalne mape Prejeto za zmanjšanje delovnih ur in reševanje več poizvedb.
E-poštne predloge brezplačnega preizkusa
LiveAgent je programska rešitev za podporo strankam, ki ponuja klepet v živo, samopostrežno podporo in analitična poročila. Prav tako omogoča učinkovite e-poštne kampanje za brezplačne preizkuse in povečanje konverzij.
LiveAgent je večjezična programska oprema za pomoč uporabnikom, ki podpira več kot 43 jezikov. Za migracijo iz Verloopa v LiveAgent lahko uporabite brezplačen vtičnik ali se obrnite na podporo. LiveAgent je stroškovno učinkovita rešitev, ki izboljšuje storitve za stranke, prihodek in zmanjša odbitek. Obstajajo tudi alternative, kot so Gist ali LeadDesk, vendar uporabniki raje izberejo LiveAgent zaradi funkcij, mobilne stabilnosti in dostopne cene. CRM sistem omogoča boljšo komunikacijo s strankami in segmentacijo strank.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih