Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše forex poslovanje.

  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke spregovorile

24%

Zmanjšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte količino zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema za pomoč uporabnikom za forex poslovanje

Zmožnost hitre in učinkovite komunikacije z drugimi udeleženci na trgu je bistven vidik trgovčevega življenja. Kakovost storitve podpore strankam podjetja je ena glavnih prednostnih nalog za trgovce in je eden od vodilnih dejavnikov pri zadrževanju strank.

Zgradite skupnost trgovcev in posrednikov s pomočjo LiveAgenta, najbolj pregledanega. Programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja v letu 2020, ocenjena na #1.

LiveAgent poskrbi, da niti en trenutek ne bo zaman. Popolnoma integrirana programska oprema za pomoč uporabnikom omogoča poenostavljeno komunikacijo za učenje in razpravo o vseh stvareh, povezanih s trgovino in trgom. Svet trgovine in menjave nikoli ne počiva. Ko en del sveta zaspi, se drugi šele prebuja za nove možnosti. Zato je čas bistvenega pomena v svetu trgovanja. Nedejavnost lahko povzroči znatne izgube prihodka.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Odkrijte LiveAgent - najnaprednejšo in komunikacijsko programsko opremo za Forex poslovanje

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Kako lahko forex industrija izkoristi programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Povabite k bolj racionalizirani komunikaciji z osebnim pridihom in narišite sliko podjetja, ki mu je resnično mar v panogi, ki nikoli ne spi.

Večkanalna podpora

Sledite vsem svojim potrebam na trgu trgovanja in menjave pod eno streho. Spopadanje z izkušenimi trgovci je izziv. Obveščajte svoje trgovske partnerje s srčnim utripom ali se na različne družabne dogodke odzivajte s hitrostjo strele, ne glede na komunikacijski kanal. Z več kot 180 funkcijami službe za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracijami lahko razumete zahteve svojih trgovcev in najboljšo možno 24-urno službo za stranke. Da ne omenjam integracije več kot 40 jezikov in prilagajanja posebnih črk in naglasnih črk za premagovanje jezikovne ovire in udobno trgovanje po vsem svetu, ne glede na tržni jezik.
Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Programska oprema vstopničnega sistema

Vse svoje komunikacijske kanale združite v enotno mapo “Prejeto”, ki je dostopna vsem z vstopničnim sistemom LiveAgent. Vsa prejeta e-poštna sporočila, klepeti, klici ali objave v družabnih omrežjih se spremenijo v zahtevke za boljše upravljanje in spremljanje. Poslovite se od preobremenjene podpore za stranke. Določite optimalno obremenitev zahtevkov posameznim agentom ali oddelkom z določitvijo jasnih pravil in SLA za distribucijo zahtevkov ter optimalne časovno omejene pogoje. V kratkem časovnem okviru razvrstite številke kupca. Od majhnih številk do zapletenih, zaradi zanesljivega sistema izdajanja zahtevkov nič ni spregledano

Klepet v živo

Izvedba klepeta v živo lahko bistveno spremeni dinamiko vašega delovnega odnosa s strankami. Svoje veščine in znanja prikažite v realnem času, hkrati pa ohranite profesionalen pristop. Z integrirano funkcijo več klepetov, ki potekajo hkrati, svojih strank ne boste pustili na cedilu. Poudarek je v tem, da je ne glede na to, koliko klepetov hkrati poteka v živo, še vedno stroškovno učinkovitejše kot uporaba telefonske storitve. Prednost je v izboljšanem povprečnem odzivnem času.
What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integracija družbenih medijev

S storitvijo LiveAgent vzpostavite močno prisotnost v družabnih medijih. Povežite se s svojimi sledilci na forexu prek več platform družbenih medijev. LiveAgents omogoča preprosto in učinkovito integracijo glavnih platform družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Brez potrebe po preklopu med računi boste lahko spremljali in odgovarjali na komentarje in sporočila vaših spremljevalcev ter sodelovali z novimi potencialnimi trgovci, ki jih želite dodati v svojo spletno skupnost.

Baza znanja in pogosto zastavljena vprašanja

Trgovci, ki jim primanjkuje časa, lahko takoj odgovorijo na vsa vprašanja z uporabo naše prilagodljive baze znanja in platform s pogosto zastavljenimi vprašanji. Z vgrajenim urejevalnikom WYSIWYG boste lahko oblikovali vsebino in strukturo člankov glede na vaše tržne želje.
Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Oznake in poročila

Ali po vaših komunikacijskih kanalih prejemate veliko povpraševanj? Je težko razvrstiti vsa sporočila? Oznake vam bodo pomagale postati bolj organizirani in učinkoviti. Določenim zahtevkom lahko ročno ali samodejno dodelite neomejeno količino različnih oznak in nato uporabite filtre za hitrejše iskanje. Nato lahko v LiveAgentu zaženete poročilo za določene oznake in spremenite načrtovano poslovno strategijo na podlagi rezultata poročila. Oznake vam nudijo še eno možnost prilagajanja delovnega mesta po vaših željah.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ste se naveličali preklapljanja med telefoni, klepeti, e-poštnimi sporočili in drugimi komunikacijskimi orodji?

S storitvijo LiveAgent vam ne bo treba izgubljati dragocenega časa. Namesto tega lahko vsa svoja prizadevanja usmerite v zagotavljanje popolne in pozorne podpore strankam vsaki stranki posebej. Primerjajte našo enokanalno rešitev z alternativnimi ponudniki na trgu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme za pomoč uporabnikom na računovodstvo in pravno industrijo

Odlična programska oprema, ki se lahko uporablja kot večkanalni kontaktni center

Na srečo že nekaj časa uporabljam programsko opremo. Prav tako nam je LiveAgent pomagal povečati zadovoljstvo in prihodek naših uporabnikov. Enostavna uporaba: Uporabniški vmesnik je intuitiven in izjemno enostaven za učenje, tudi za netehnične tipe. Uporabljamo ga lahko na številnih naših spletnih mestih, vsaka s svojimi skupnimi datotekami KB, forumi in idejami/predlogi. Potreben je bil sistem, ki je bil enostaven za uporabo in z možnostjo povezave na več kanalov.
LiveAgent Review
Vasileios A. P Ustanovitelj – izvršni direktor Finančne storitve

Programska rešitev za pomoč uporabnikom po dostopnih cenah

Finančna industrija se hitro razvija. Če želite izpolniti vse zahteve strank, investirajte v načrt programske opreme, ki ne bo poškodoval proračuna vašega podjetja.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Prihranite več z LiveAgentom

Analizirajte in primerjajte LiveAgent z različnimi rešitvami za podporo strankam ter izberite eno z najbolj ustreznimi funkcijami za vašo panogo in najboljšo ceno .

Povezani članki zForex
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x