Dragoceno v vsaki industriji
Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše gradbeno ali nepremičninsko poslovanje.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema za pomoč uporabnikom za nepremičninsko industrijo

Z LiveAgent ustvarite odlično podporo strankam. S klepetom v živo v realnem času pravočasno podarite pomoč bodočim kupcem vaših nepremičnin.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
Med brskanjem po vašem katalogu nepremičnin odgovorite na vprašanja potencialne stranke prek klepeta v živo ali video klepeta.
Zagotovite bliskovito hiter odziv na pogosto zastavljena vprašanja s pripravljenimi odgovori in e-poštnimi predlogami.
Spremljajte vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta in jih povabite na klepet, ko bo pravi čas in konverzija neizbežna.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Dvignite vrednost vašega podjetja

Bolj zadovoljni kupci vašega nepremičninskega podjetja so enaki večji vrednosti in prisotnosti na trgu. Ker vaše stranke pričakujejo najboljšo vrednost in storitev, ne bi smeli pristati na povprečje. Programska oprema za večkanalno službo za pomoč lahko poveča vaše prihodke in ustvari bazo zvestih strank.
real estate-illustration
house-illustration

S klepetom v živo prodajte več nepremičnin

Bodočim kupcem vaših nepremičnin pravočasno zagotovite prave informacije s klepetom v živo v realnem času. Ni vam treba čakati nekaj ur, da odgovorite na vprašanja, če pa lahko takoj izkoristite trenutek. Povečajte število zadovoljnih strank in prodor na trg s pomočjo uporabniške službe za nepremičninsko industrijo.

Zidajte opeko za opeko

Prilagodljivost in sposobnost prilagajanja prihodnjih nepremičnin sta eden ključnih dejavnikov za vaše stranke, ko se odločajo za nakup ali ne nakup sanjske hiše. Z LiveAgent imate dovolj svobode, da prilagodite podporo strankam glede na trenutne potrebe. Ali imate raje klepet v živo v realnem času? Preverite. Vgrajen klicni center? Računajte na nas, podprli vas bomo.
building a house-illustration
Rezervirajte predstavitev na dan, ki vam najbolj ustreza

Rezervirajte si predstavitev

Pogovorite se z vodjem prodaje LiveAgent

Začnite s tekmovanjem in se dogovorite za individualni klic z enim od naših predstavnikov za uspeh strank, da vidite, kako lahko LiveAgent koristi vašemu poslu.
Kaj se boste naučili med predstavitvijo
  • Kako z LiveAgent doseči svoje poslovne cilje
  • Kateri načrt je primeren za vas glede na vaše poslovne cilje
  • Kako deluje LiveAgent
  • Odgovore na vprašanja glede cen, storitev, integracijah in funkcijah
in še veliko več…
“Pristopite k vsaki stranki z idejo, da ji pomagate rešiti težavo ali dosežete cilj, ne pa prodati izdelka ali storitve.” – Brian Tracy Andrej Saxon, vodja prodaje
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Prihranite več z LiveAgentom

Analizirajte in primerjajte LiveAgent z različnimi rešitvami za podporo strankam ter izberite eno z najbolj ustreznimi funkcijami za vašo panogo in najboljšo ceno .

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven učinek uporabe programske opreme za pomoč uporabnikom na nepremičninski industriji.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zGradbene nepremičnine
Klepetalni roboti so priljubljeno orodje za pomoč strankam za izboljšanje zadovoljstva strank. Ali res pomagajo izboljšati storitve za stranke?

Kako lahko klepetalni roboti izboljšajo storitve za stranke?

Izkušnja stranke LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z orodji, kot sta klepet v živo in zbirka znanja. Omogoča interakcijo s strankami, vpogled v uspešnost in upravljanje pritožb.

Telefoni še vedno predstavljajo 68 % vseh interakcij s podporo. Oglejte si naše predloge klicnih centrov za izboljšanje vsakodnevne komunikacije s strankami.

Predloge klicnega centra

Predstavljeni so nasveti za začetek in konec klica ter za zadrževanje strank v klicnem centru. Vključujejo prijazen pozdrav, prosijo za informacije in prosijo za čakanje.

Veliko različnih orodij klicnega centra pomaga racionalizirati notranjo in zunanjo komunikacijo. Ugotovite, katera so.

Orodja klicnega centra

Orodja klicnega centra, kot je LiveAgent, omogočajo agentom učinkovito delo, izboljšujejo povprečni čas reševanja in zadovoljijo potrebe strank.

Pogovor je izmenjava sporočil običajno med stranko in predstavnikom za stranke. Ta pogovor se spremeni v zahtevek.

Pogovor

Pogovor s stranko je ključen za gradnjo odnosov in zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja klepet v živo in orodja za pomoč strankam.

Spoznajte, kaj je stopnjevanje. Razumeti poglobljena pojasnila strokovnjakov.

Stopnjevanje

Skrbna komunikacija, reševanje konfliktov in ustrezno usposabljanje so ključni dejavniki za učinkovito storitev za stranke in zmanjšanje eskalacij.

LiveAgent je najboljša rešitev za pomoč uporabnikom v vašem podjetju. Zanesljiv sistem zahtevkov, pokritost velikega števila komunikacijskih kanalov in še več.

Iščete alternativo Jira?

LiveAgent je priljubljena izbira za podporno orodje, saj ima odlično funkcionalnost, podporo strankam in mobilne funkcije ter dobro vrednost za denar.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico