Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše kadrovsko poslovanje.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom v kadrovanju

Z LiveAgent se približajte svojim prosilcem. Razvrstite svojo komunikacijo po prednostnih nalogah in nikoli ne izgubite informacij o prosilcih. Upravljajte svoje stike in poenostavite potek dela.

Spremljajte vedenje obiskovalcev spletnega mesta, prepoznajte ustrezne potencialne stranke in jih v nekaj sekundah spremenite v potencialne kupce.

Ostanite v stiku s svojimi kandidati na več kanalih, vključno z e-pošto, telefonom, klepetom v živo in družabnimi mediji.

Vsakega kandidata preusmerite na ustrezen oddelek ali zastopnika, ne glede na kanal, ki ga uporabljajo za stik z vami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bodite v stiku s svojimi prosilci

Kaj je skupnega vsem prosilcem? Radi zastavljajo vprašanja. Različna vprašanja. Klepet v živo v realnem času ali celo klicni center vam omogoča, da takoj odgovorite na njihove potrebe. Bodite osredotočeni na stranke in ustvarite zvesto bazo z LiveAgentjem za vodje kadrov.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Zajemite več potencialnih strank

Poskrbite za pomoč in usmerjanje tudi po vašem delovnem času. Namestite LiveAgent na svoje spletno mesto in kupcem omogočite, da se v realnem času povežejo z vami, zahvaljujoč klepetu v živo. Ustvarite povezave in zajemajte več potencialnih strank ob vsakem času.

Usmerite svoje bodoče sodelavce

Zahvaljujoč zmožnostim LiveAgent za vodje kadrov, se vaše bodoče stranke (ali celo sodelavci) lahko obrnejo na določeno osebo glede na njihove potrebe. Ali imajo posebno vprašanje glede JD, odgovornosti ali plače? Povežite jih s predstavnikom kadrovske službe.

interview illustration

Transparentne in dostopne cene

Pridobite našo profesionalno rešitev za pomoč uporabnikom po fiksni mesečni ceni, brez skritih stroškov ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se na 14-dnevno brezplačno preizkusno različico, da boste imeli popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj še čakate? Začnite povečevati odzivne hitrosti že danes!

Package Name

Zahtevek+Klepet

Idealno za mala in srednje velika podjetja.

$29 /mo
Package Name

Vse vključeno

Idealno za podjetja vseh velikosti.

$39 /mo
[extrafaq headline = "FAQ" question-1 = "Zakaj bi HR podjetje moralo imeti programsko opremo za pomoč uporabnikom?" answer-1 = "Programska oprema za pomoč uporabnikom omogoča, da vaše podjetje takoj reši pomisleke strank, razvije nove odnose s strankami in poenostavi celoten postopek podpore." question-2 = "Zakaj bi vaše kadrovsko podjetje izbralo LiveAgent kot programsko opremo za pomoč uporabnikom?" answer-2 = "Če vaše kadrovsko podjetje želi upravljati svoje stranke s pomočjo programske opreme za pomoč uporabnikom ali sistema za prodajo vozovnic, je LiveAgent lahko dobra izbira. LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom v oblaku, posebej ustvarjena za učinkovito upravljanje prošenj za podporo strankam . " question-3 = "Kako lahko vaše kadrovsko podjetje izkoristi LiveAgent?" answer-3 = "Izbira LiveAgentja kot programske opreme za pomoč uporabnikom vam lahko prihrani denar, saj je stroškovno učinkovita in zanesljiva rešitev za podporo strankam."
Povezani članki zKadrovanje
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x