Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše modno poslovanje.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema službe za pomoč modni industriji

Pomagajte si obleči se v slogu z LiveAgent. Ponudite svojo storitev po različnih podpornih kanalih, razvrstite komunikacijo po prednostnih nalogah in takoj pomagajte strankam.

Z našim pripomočkom za klepet v živo zmanjšajte opustitev nakupovalnih košaric s pomočjo v realnem času.

Povečajte vrednosti naročil tako, da pridobite zaupanje strank in zagotovite proaktivno pomoč pri določanju velikosti, pošiljanju in še več.

Vsako interakcijo s strankami prilagodite tako, da imate na dosegu roke pomembne podatke o strankah iz našega vgrajenega CRM sistema.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Kupcem zagotovite veličino

Kakovost gradbenih materialov, ki so bili uporabljeni pri ustvarjanju LiveAgent-a, so najvišje kakovosti. Vaše stranke med nakupom oblačil in dodatkov od vas pričakujejo enako kakovost. Svojim strankam zagotovite veličino z najboljšo programsko opremo za podporo strankam. Izmeri dvakrat, odreži enkrat!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Kupite manj, izberite bolje

Za izpolnitev “preproste” naloge – za zagotavljanje izjemne podpore strankam ne potrebujete vedno več aplikacij. LiveAgent za modno industrijo je vaša vrhunska večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom.

Moda je sreča

Se spomnite časa, ko ste kupili svoj najljubši kos oblačila? Kako ste se počutili, ko ste ga končno imeli v rokah? Vaše stranke želijo čutiti enake vesele občutke vsakič, ko pri vas opravijo nakup. Zveste stranke imejte s seboj in jim zagotovite izvrstno podporo strankam, točno ko jo potrebujejo.

woman working on fashion-illustration

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter ugotovite, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča njihovo srečo.

Povezani članki zModa
Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Zgodba o uspehu LiveAgent: Sli.do

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Izboljšajte izkušnjo vaših strank z enostavnim gumbom za klepet v živo na vaši spletni strani. Preveritevse funkcije in prednosti, ki jih ponuja klepet v živo.

Klepet v realnem času

Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.

Agenti za klepet v živo so zaposleni, ki prek klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja strank. Strankam dajejo odgovore v realnem času.

Agenti za klepet v živo

Hitri, učinkoviti in personalizirani odgovori strankam prek LiveAgent-a, platforme z orodji za boljšo komunikacijo in izkušnjo strank.

Vodja servisne podpore je oseba, ki nadzoruje program za podporo strankam. Zagotavlja, da so podporne storitve strankam zagotovljene hitro.

Vodja servisne podpore

Upravljalec storitev za stranke v LiveAgentu pregleduje dnevne aktivnosti, upravlja ekipo in podpira njihov razvoj. Lahko deluje kot lastnik ali administrator.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x