Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše modno poslovanje.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema službe za pomoč modni industriji

Pomagajte si obleči se v slogu z LiveAgent. Ponudite svojo storitev po različnih podpornih kanalih, razvrstite komunikacijo po prednostnih nalogah in takoj pomagajte strankam.

Z našim pripomočkom za klepet v živo zmanjšajte opustitev nakupovalnih košaric s pomočjo v realnem času.

Povečajte vrednosti naročil tako, da pridobite zaupanje strank in zagotovite proaktivno pomoč pri določanju velikosti, pošiljanju in še več.

Vsako interakcijo s strankami prilagodite tako, da imate na dosegu roke pomembne podatke o strankah iz našega vgrajenega CRM sistema.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Kupcem zagotovite veličino

Kakovost gradbenih materialov, ki so bili uporabljeni pri ustvarjanju LiveAgent-a, so najvišje kakovosti. Vaše stranke med nakupom oblačil in dodatkov od vas pričakujejo enako kakovost. Svojim strankam zagotovite veličino z najboljšo programsko opremo za podporo strankam. Izmeri dvakrat, odreži enkrat!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Kupite manj, izberite bolje

Za izpolnitev “preproste” naloge – za zagotavljanje izjemne podpore strankam ne potrebujete vedno več aplikacij. LiveAgent za modno industrijo je vaša vrhunska večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom.

Moda je sreča

Se spomnite časa, ko ste kupili svoj najljubši kos oblačila? Kako ste se počutili, ko ste ga končno imeli v rokah? Vaše stranke želijo čutiti enake vesele občutke vsakič, ko pri vas opravijo nakup. Zveste stranke imejte s seboj in jim zagotovite izvrstno podporo strankam, točno ko jo potrebujejo.

woman working on fashion-illustration

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter ugotovite, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča njihovo srečo.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zModa
Osredotočenje na potrebe strank je ključno za razvoj tehnologije in ustvarjanje odlične uporabniške izkušnje, kar pritegne stranke nazaj.

Steve Jobs – uporabniška izkušnja

Osredotočenje na potrebe strank je ključno za razvoj tehnologije in ustvarjanje odlične uporabniške izkušnje, kar pritegne stranke nazaj.

Za zagotavljanje odlične storitve za stranke je pomembno uporabiti prave besede, prisluhniti skrbem in ponuditi rešitve. Vpliva na dojemanje podjetja.

Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank

Za zagotavljanje odlične storitve za stranke je pomembno uporabiti prave besede, prisluhniti skrbem in ponuditi rešitve. Vpliva na dojemanje podjetja.

Izjemna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetij, vključuje prave besede, poslušanje in rešitve. Pravilna izgovorjava je pomembna.

Postavite svoje stranke v središče VSEGA, kar počnete

Prisluhnite strankam, uporabljajte prave besede in zagotovite izjemne storitve za stranke, za boljši vtis podjetja in povečanje zvestobe strank.

Kakšna oseba bi morali biti, da delate v službi za stranke? Katere veščine bi morali imeti? Uporabite ta kontrolni seznam veščin za pomoč strankam, da ugotovite, ali ste primerni za to delo.

Kontrolni seznam spretnosti storitve za stranke

Kakšna oseba bi morali biti, da delate v službi za stranke? Katere veščine bi morali imeti? Uporabite ta kontrolni seznam veščin za pomoč strankam, da ugotovite, ali ste primerni za to delo.

Odnos s strankami se začne, ko se stranka začne ukvarjati z vašim podjetjem. Z LiveAgentom zgradite učinkovit CR.

Odnos s strankami

Odnos s strankami se začne, ko se stranka začne ukvarjati z vašim podjetjem. Z LiveAgentom zgradite učinkovit CR.

Video prikazuje pomen odlične storitve za stranke na letališču. Prisluhniti skrbem in ponuditi rešitve je ključno za zadovoljstvo strank.

Storitev za stranke – Odly Beautiful

Pomembno je uporabiti prave besede in ponuditi rešitve za odlično storitev strank, kar vpliva na dojemanje podjetja. Zvestoba in pozitivno trženje sta ključna.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico