Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljšuje vaše potovalno podjetje.

  • ✓ Brez provizije za namestitev    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Zmanjšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte količino zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema za pomoč uporabnikom za potovalno industrijo

Pomagajte ustvariti čudovite spomine po vsem svetu z LiveAgent. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
Ponujajte 24/7/365 podporo tako, da ustvarite celovita samopostrežna vozlišča, polna pogostih vprašanj, forumov skupnosti, člankov in vodnikov.

Spremljajte vedenje obiskovalcev spletnega mesta ali preglejte podatke o upravljanju odnosov s strankami, da ustvarite prilagojena priporočila za potovanje.

Uporabite napredne varnostne funkcije, kot so prikrivanje kreditnih kartic in šifriranje, da zagotovite, da so podatki vaših strank vedno zaščiteni.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Reševanje težav v realnem času

Vsi vemo, da se težave dogajajo v najslabšem času na najslabšem kraju. Reševanje ovir pa lahko olajšate z zagotavljanjem izjemne in hitre podpore strankam z uporabo neposredne klepetalnice v živo. Razveselite in in naredite svoje stranke zadovoljne pri izbiri vaše potovalne agencije!
travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Predstavite prilagodljive ponudbe

Imeti več radovednih strank, ki potrebujejo pomoč naenkrat, ne bi smelo več predstavljati težav. Z uporabo LiveAgent-a za odgovore na različna vprašanja vaših strank je zdaj lahko zabavno. To je kot klepet s prijatelji naenkrat prek družabnih omrežij – zveni enostavno, kajne? Olajšajte si življenje in zadovoljnejše stranke z LiveAgent!

Ostanite v stiku 24 ur na dan

Nekatere stranke potrebujejo posebno nego ali pa so le v drugem časovnem pasu. Ne samo, da vam ni treba biti zaprti v pisarne 24 ur na dan, da bi zagotovili brezhibno storitev za stranke, poleg tega pa lahko na vprašanja odgovorite tudi s svojega udobnega kavča. Zdaj nadgradite na vrhunsko programsko opremo za pomoč uporabnikom in si takoj olajšajte delo – vaše stranke bodo olajšane!
woman on camel in Egypt-illustration

Save more with LiveAgent

Analyze and compare LiveAgent with different customer support solutions and choose one with the most relevant features for your industry and the best price.

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme službe za pomoč uporabnikom na nastanitvenih enotah.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Povezani članki zNastanitve
Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico