Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše računovodsko in pravno poslovanje.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema službe za računovodsko & amp; pravno industrijo

Štejte z LiveAgent in povečajte svoje premoženje. LiveAgent je najbolj ocenjena in s prvo ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2019. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Zmanjšajte stroške

Prihranite čas in denar tako, da zmanjšate število orodij, s katerimi zagotavljate odlične storitve za stranke.

Dosezite visoko donosnost naložbe

Pretvorite kakovostne potencialne stranke v plačilne stranke in ustvarite več kot 500% dohodka, ki ga vložite.

Zaščitite pomembne podatke

Zaščitite podatke svojih strank z najsodobnejšimi varnostnimi ukrepi, vključno s šifriranjem HTTPS, ublažitvijo DDoS in drugimi.

Hitro reševanje zahtev kupca

Stranke želijo takoj dobiti dostop do informacij in odgovore na svoja vprašanja. Z izvajanjem klepeta v živo v realnem času na svojem spletnem mestu jim lahko zagotovite hitre odgovore, izboljšate njihovo zvestobo vašemu poslu in povečate zadovoljstvo strank. Ker je čas denar in je vse v denarju, zakaj bi čakali?
LiveAgent answering ticket-gif
Vmesnik vstopničnega sistema
LiveAgent answering ticket-gif
Neomejena zgodovina zahtevkov

Zaprite več ponudb v realnem času

Z racionalizirano komunikacijo na enem mestu je zelo enostavno preveriti prejšnjo zgodovino pogovora. Se ne spomnite, kateri je bil naslov ali dogovorjeni pogoji? Ni pomembno! Z LiveAgent lahko jasno vidite vse podatke iz preteklosti.

Organizirajte svoje projekte

Nikoli več ne iščite starih e-poštnih sporočil. Zapletenost nadzornih plošč LiveAgent lahko uporabite za ločene projekte/stranke, portal za stranke za informacije o njihovih storitvah in programsko opremo za klepet v živo za neposredna vprašanja. Ne smete porabiti nešteto ur s komunikacijo, porabili bi jih za ure, za ketere izstavite račun.
LiveAgent answer to ticket-gif
Funkcija vpogleda v tipkanje v realnem času
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zmanjšajte stroške

Bodimo iskreni. Vsako podjetje želi čim manj zmanjšati stroške in imeti v bilanci stanja največ prihodkov. S klepetom v živo v realnem času lahko vaši predstavniki podpore strankam hkrati opravijo 3 klepete, kar je stroškovno bolj učinkovito. LiveAgent za računovodsko industrijo vam pomaga optimizirati vaše stroške.
Calculating illustration
reports-illustration

Izberite zmagovalno donosnost naložbe

Vlaganje denarja v nekaj novega je za nekatera podjetja lahko zastrašujoče. Izračun zneska evrov/dolarjev in odločitev, kam jih bomo vložili, je resničen boj. LiveAgent z vseobsegajočim načrtom je ena najvarnejših naložb za vas. Ne samo, da vam bo prinesel srečne stranke, povečal bo tudi vaše prihodke, denarni tok in vaš tržni delež. Štejte z LiveAgent.

Povečajte svoj prihodek

V središču poslovanja bi moralo biti zadovoljstvo strank in njihovo zadovoljstvo. Srečne stranke širijo novice okoli sebe v digitalnem svetu ali zunaj njih svojim kolegom in prijateljem. Eno od orodij, kako to doseči, je zagotavljanje podpore strankam A *. LiveAgent je v središču kupcev. Združite to dvoje in videli boste pozitiven vpliv na vaše podjetje.
customer touchpoints report-illustration

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme za pomoč uporabnikom na računovodsko in pravno panogo

Všeč so nam cene in podpora, ki jo zagotavlja LiveAgent.

Ker se število strank in e-poštnih sporočil za podporo povečuje, smo z Gmaila prešli na podporo za Zendesk. Toda kmalu smo ugotovili, da traja predolgo, da rešijo težavo in včasih stopnjujejo do vodstvenih delavcev 2. stopnje. Tudi po tem, ko ste vložili veliko časa, denarja in truda, če vam orodja ne koristijo več, potem je bolje, da preklopite in to smo tudi storili. Všeč so nam cene in podpora, ki jo zagotavlja LiveAgent.
RTIwala services logo
Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Prihranite več z LiveAgentom

Analizirajte in primerjajte LiveAgent z različnimi rešitvami za podporo strankam ter izberite eno z najbolj ustreznimi funkcijami za vašo panogo in najboljšo ceno .

Povezani članki zRačunovodstvo & # 038; Pravo
Videos - Storitev Za Stranke Nasveti Za Druzbena Omrezja

Storitev za stranke – nasveti za družbena omrežja

Videos - Storitev Za Stranke Nasveti Za Druzbena Omrezja

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Zgodba o uspehu LiveAgent: Sli.do

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Izboljšajte izkušnjo vaših strank z enostavnim gumbom za klepet v živo na vaši spletni strani. Preveritevse funkcije in prednosti, ki jih ponuja klepet v živo.

Klepet v realnem času

Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.

Agenti za klepet v živo so zaposleni, ki prek klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja strank. Strankam dajejo odgovore v realnem času.

Agenti za klepet v živo

Hitri, učinkoviti in personalizirani odgovori strankam prek LiveAgent-a, platforme z orodji za boljšo komunikacijo in izkušnjo strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x