Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljšuje vaše poslovanje s SaaS.

  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile o vas.

24%

Zmanjšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte količino zahtevkov

Reduce the influx of support tickets with a knowledge base.

Industry background

Programska oprema za pomoč uporabnikom za SaaS

Zanesite se na LiveAgent, nadgradite svoje poslovanje s SaaS in zmanjšajte stopnjo odliva strank.

Upoštevajte vse dogovore o ravni storitev in pričakovanja strank, tako da boste vedno dosegli najnižjo vrednost.

Zagotovite, da so vaše stranke zadovoljne z vašo storitvijo, tako da redno analizirate ocene uspešnosti agentov.

Prepričajte se, da nobeno sporočilo stranke ne ostane neodgovorjeno, tako da poenostavite vsa sporočila strank po več kanalih v eno mapo “Prejeto”.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zmanjšajte stopnjo odpovedi strank

Hitra in natančna pomoč lahko bistveno spremeni zadrževanje strank in zmanjšanje odpovedi. Čas je v tem primeru zelo pomemben dejavnik. Klepet v živo v realnem času vam lahko pomaga takoj rešiti težave in zadržati stranke v bližini. Nič več razmišljanja o strategijah, kako to znižati – rešitev imate pred nosom.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Izboljšajte zadovoljstvo strank

Uspeh vašega podjetja je odvisen od zadovoljstva vaših strank. Ponudite jim možnost iskanja odgovorov na portalu za stranke, stopite v stik z njimi po običajni pošti in zaključite prodajo na klic – vse na enem mestu! Bonus: Izmerite lahko, kako zadovoljne so bile vaše stranke zahvaljujoč sistemu nagrad/očitkov. 🙂

Ostanite organizirani

Nič več ločenih nabiralnikov, drugačna rešitev za klepet v živo ali dodatni ponudnik za klicni center. LiveAgent za zelo ugodno ceno spakira vse kanale v en paket (tudi družabna omrežja). Zaradi avtomatizacije vlagajte manj časa v upravljanje vsakodnevnih nalog in se osredotočite na tisto, kar vam je pomembno – vaše stranke, poslovanje in rast.

stay organized - illustration

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter ugotovite, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča njihovo srečo.

[extrafaq headline = "FAQ" question-1 = "Zakaj mora podjetje SaaS imeti programsko opremo za pomoč uporabnikom?" answer-1 = "Programska oprema službe za pomoč uporabnikom omogoča upravljanje in sledenje poizvedbam, težavam in pritožbam za podporo strankam. Poleg tega , vam daje prostor za izmenjavo znanja s preostankom podjetja za povečanje komunikacije. " question-2 = "Zakaj bi vaše podjetje SaaS izbralo LiveAgent kot programsko opremo za pomoč uporabnikom?" answer-2 = "LiveAgent je ena najbolj uporabniku prijaznih programskih rešitev, ki so na voljo na trgu. Je rešitev v oblaku, zato vam ni treba skrbeti za strežnike ali varnostne kopije." question-3 = "Kako lahko vaše podjetje SaaS izkoristi LiveAgent?" answer-3 = "LiveAgentova programska oprema za klepet v realnem času vam lahko pomaga zagotoviti vrhunsko podporo strankam, ki vam pomaga povečati zvestobo strank."
Povezani članki zSaaS
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x