Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše zdravstveno poslovanje.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema za pomoč uporabnikom za fitnes industrijo

Povečajte učinkovitost podpore strankam. Uporabite LiveAgent – večkanalno službo za pomoč uporabnikom in programsko opremo za klepet v živo, ki popolnoma ustreza vašim potrebam. Presezite pričakovanja kupcev.

Ustvarite pripravljene odgovore, ki jih lahko z enim samim klikom uporabite za hiter odgovor na pogosto zastavljena vprašanja.

S kontekstno bogatimi hibridnimi tokovi zahtevkov sledite potovanju vaše stranke glede reševanja težav prek različnih kanalov.

Zaščitite podatke svoje stranke z najsodobnejšimi varnostnimi ukrepi, vključno s šifriranjem HTTPS, ublažitvijo DDoS in drugimi.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Varnost in šifriranje podatkov

Z LiveAgent za fitnes industrijo vam ni treba skrbeti za varnost svojih podatkov. Naši podatkovni centri se nahajajo v ZDA in Evropi in so v skladu z GDPR. Podatki o vaših strankah so v varnih rokah – tako kot vaše podjetje in služba za pomoč strankam.

woman meditating-illustration
woman exercising-illustration

Zagotovite boljše izkušnje

Vsaka stranka želi imeti prilagojene izkušnje glede na njene potrebe. Zagotovite izjemne storitve za stranke z LiveAgent za fitnes industrijo in ustvarite svojo bazo zvestih strank. Postavite klepet v živo, vzpostavite klicni center in ustvarite bazo znanja … Izkoristite svojo ekipo za podporo!

Pomoč pri določanju sestankov ena-na-ena.

Najučinkovitejši in najproduktivnejši treningi so treningi z osebnim trenerjem. Bodite pozorni na svojo stranko, ko potrebuje pomoč ali pogovor. LiveAgent za fitnes industrijo prisluhne vašim potrebam in se prilagodi vašim željam.

woman working out with trainer-illustration

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter ugotovite, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča njihovo zadovoljstvo.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Povezani članki zSkrb za zdravje
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico