Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.
Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.
Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.
Prodajajte več in povečajte zadovoljstvo – vse skupaj z LiveAgent. Zagotovite svojim strankam odlične storitve za stranke. Naj vas kontaktirajo iz družabnih omrežij, vaših spletnih mest, prek e-pošte, klepeta v živo …
Zagotovite podporo 24/7/365 z ustvarjanjem samopostrežnih vozlišč, napolnjenih z ustreznimi informacijami in odgovori na pogosto zastavljena vprašanja.
Zmanjšajte opustitev nakupovalnih košaric tako, da v realnem času ponudite pomoč neposredno na svojem spletnem mestu.
V le nekaj sekundah poiščite in spremenite obiskovalce spletnega mesta, ki brskajo po visokonamernih straneh, s pomočjo proaktivnih povabil k klepetu.
S konceptom “kupi in klikni” svojim strankam predstavite brezhibno izkušnjo. Vodenje e-trgovine poleg običajne trgovine lahko postane odličen vir vprašanj vaših kupcev. Bodite jim bližje in postanite podjetje, osredotočeno na kupca, vse skupaj z LiveAgentjem za trgovino na drobno.
Kupci radi zastavljajo vprašanja – bodisi neposredno v vaši trgovini bodisi v spletu na različnih portalih. Ustvarite najboljši vir znanja z LiveAgent za maloprodajo in njenim portalom strank, bazo znanja ali pogostimi vprašanji. Če imate raje klepet v živo in osebno svetujete, vas bomo podprli!
Če boste strankam pomagali pri izpolnjevanju njihovih potreb z izjemno storitvijo za stranke, bo to vašemu podjetju prineslo veliko koristi. Ali nekatere vaše stranke niso imele prav dobre izkušnje? Nemudoma mu priskočite na pomoč in se obrnite na njih z LiveAgent za trgovino na drobno.
Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter ugotovite, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča njihovo zadovoljstvo.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.