Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljšuje vaše telekomunikacijsko poslovanje.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema službe za pomoč trženjski industriji

Ne oklevajte, ko priložnost pokliče! Odgovorite na to z LiveAgent – najbolj pregledano in najbolje ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2019.

Izboljšajte svoja trženjska prizadevanja z LiveAgent

Uporabljajte večkanalno

Dajte strankam svobodo, da stopijo v stik z vami na poljubnem kanalu – naj bo to klepet v živo, e-pošta, telefon ali družabna omrežja.

Povečajte konverzije

Povečajte število konverzij za 26%, tako da izkoristite nadzor obiskovalcev spletnega mesta, klepet v realnem času in proaktivna povabila klepeta.

Ustvarite nepozaben CX

Pokažite svojim strankam, da vam je mar, tako da jim zagotovite osebno, dobro obveščeno in hitro podporo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Tujce pretvorite v stranke

Nadgradite zagon, ki ste ga ustvarili s to neverjetno trženjsko kampanjo, in tujce in obiskovalce spremenite v bodoče potencialne stranke. Izkoristite potencial programske opreme za pomoč uporabnikom – zlasti klepet v živo in bazo znanja -, da jim zagotovite prostor za vprašanja in odgovore.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Izboljšajte svoje pretvorbe

Če na svoje spletno mesto postavite klepet v živo v realnem času, se lahko izkaže, da je to eden izmed menjalnikov iger za vaše podjetje. Če zagotovite človeško povezavo, lahko povečate stopnjo pretvorbe, ustvarite večjo bazo zvestih strank, povečate svoje poslovanje in povečate tudi prihodek.

Dajte strankam svobodo pri izbiri

Nega potencialnih strank in zagovarjanje blagovne znamke bi morali imeti ključno vlogo v vašem marketinškem oddelku. Skrb za obstoječe stranke je veliko lažje kot zbiranje novih. Dajte svojim strankam različne možnosti, da vas kontaktirajo, in pozabite na običajna, starodavna sporočila. Povežite se z njimi z LiveAgent za vodje trženja.

digital marketing customer profiles-illustration

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme službe za pomoč uporabnikom na trženje in telekomunikacije.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zTrženje telekomunikacij
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema

Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.

Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.

LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom

Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.

Izkoristite prednosti programske opreme LiveAgent za upravljanje poizvedb strank in izboljšajte sodelovanje s klepetom v živo in drugimi komunikacijskimi kanali.

4 najpomembnejši trendi uporabniške izkušnje v letu 2023

Izkoristite prednosti programske opreme LiveAgent za upravljanje poizvedb strank in izboljšajte sodelovanje s klepetom v živo in drugimi komunikacijskimi kanali.

V teh težkih časih je ključno usposabljanje ekip v osnovah komunikacije s strankami. Pomembno je biti transparenten, organiziran in se vrniti k osnovam.

Usposobite svoje ekipe o osnovah komunikacije s strankami

V teh težkih časih je ključno usposabljanje ekip v osnovah komunikacije s strankami. Pomembno je biti transparenten, organiziran in se vrniti k osnovam.

Spoznajte službe za pomoč uporabnikom, njeno nadrejeno kategorijo, zgodovino in razvoj. Preberite in izvedite več v tem članku.

Opis službe za pomoč uporabnikom

Programska oprema LiveAgent omogoča boljše razumevanje težav strank, hitrejšo obravnavo zahtevkov in povečanje zadovoljstva ter učinkovitosti podpornih agentov. Z integriranimi samopostrežnimi možnostmi, enostavnim dostopom do zgodovine interakcij in avtomatizacijo procesov, je to odlična rešitev za izboljšanje storitev za stranke.

S povabili za proaktiven klepet aktivirajte obiskovalce spletnega mesta. Vaše povabilo po meri se prikaže stranki med brskanjem.

Proaktivna vabila na klepet

Proaktivna vabila na klepet v živo z uporabniki spletnega mesta pomagajo izboljšati storitve za stranke in povečati konverzije.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico