Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše poslovanje s e-sports.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema službe za igre na srečo in eSports

Trgi iger na srečo in eSport, ki jih poganjajo povpraševanje potrošnikov, tehnološke inovacije in nove strategije distribucije, hitro rastejo. Iz nišne industrije se preoblikujejo v splošno obliko zabave po vsem svetu.

S programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko ključni igralci eGaming in eSports industrije – vključno z razvijalci in založniki iger, pretočnimi podjetji, lastniki ekip in vplivneži – izboljšajo svojo podporo strankam, izboljšajo izkušnjo svojih skupnosti igralcev, izboljšajo komunikacijo uporabnikov in pridobijo konkurenčno prednost.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
video game controller headphones boy and girl

Kaj so e-igre in e-sport?

eGaming in eSport sta običajno opredeljena na zelo podoben način in se izraza pogosto prekrivata. eSport (znan tudi kot elektronski šport, e-sport ali tekmovalno igranje) je organizirano tekmovanje v igrah za več igralci med profesionalnimi igralci, medtem ko se e-igranje (elektronsko igranje ali e-igranje) dogaja zunaj uradno sankcioniranih tekmovanj in služi zgolj v zabavne namene.

Industrija e-športa in iger na srečo, ki jo poganja tisočletna generacija, v zadnjih letih beleži izjemno rast. Po poročilu Global Esports Market Report se bodo globalni prihodki od e-športa leta 2020 povečali na 1,1 milijarde USD, medtem ko se bo skupna publika eSports povečala na 495,0 milijona ljudi. Poročilo o ekosistemu Esports je tudi razkrilo, da naj bi svetovni trg e-športa do leta 2023 presegel 1,5 milijarde ameriških dolarjev.

Kako lahko podjetja eGaming in eSports izkoristijo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Izboljšajte svojo podporo

Spremljajte vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta in z njimi proaktivno vzpostavite stik. Odgovorite na morebitna vprašanja in si zagotovite nove posle.

Zmanjšajte količino zahtevkov

Zmanjšajte število dohodnih zahtevkov za podporo tako, da zagotovite celovit portal za samopomoč, ki je dostopen 24/7/365.

Povečajte angažiranost

Razširite svojo spletno skupnost z ustvarjanjem forumov skupnosti, ki vašim strankam omogočajo vodenje razprav in zastavljanje vprašanj.

Zagotovite odlične storitve kot del igralne izkušnje

Brez truda upravljajte s svojimi skupnostmi igralcev in zagotovite odlično uporabniško podporo z zmogljivo programsko rešitvijo za pomoč uporabnikom v industriji e-iger in e-športa.

social notifications - illustration

Večkanalna uporabniška podpora

Ne glede na kanale, s katerimi igralci vzpostavijo stik s podporo strankam – e-pošto, glas, spletne obrazce, klepet v živo ali družabna omrežja, se vse zahteve za podporo samodejno prenesejo v zahtevke in varno shranijo v univerzalno mapo “Prejeto”. Vsi zahtevki so enostavno dostopne z ene nadzorne plošče, da jih bo ekipa za pomoč uporabnikom olajšala.

Izvedite več

Zmogljive funkcije zahtevkov

Za hitro in učinkovito reševanje zahtevkov LiveAgent ponuja celo vrsto robustnih funkcij za upravljanje zahtevkov, vključno z možnostmi pametnega razdeljevanja zahtevkov, avtomatizacijo poteka dela, pripravljenimi odzivi in predlogami, upravljanjem SLA, orodji za skupinsko sodelovanje, enostavnim upravljanjem odgovornosti, odkrivanjem trkov, razdelitvijo in združitvijo vstopnic, vgrajeni CRM z vpogledi v stranke, poročanje, analitiko in še veliko več.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Klepet v živo v realnem času

Enostavno obravnavajte zahteve za podporo v realnem času, tako da omogočite klepet v živo. Zagotovite igralcem takojšnjo podporo na poti, ne da bi prekinili njihovo igralno izkušnjo. Izvorni klepet v živo v LiveAgent-u – z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – vključuje tako skupne kot edinstvene funkcije, kot so več možnosti usmerjanja klepetov, proaktivna povabila klepeta, spremljanje spletnih obiskovalcev in še več.

Integracije socialnih medijev

Preprosto integrirajte svoje strani v družabnih omrežjih s svojo službo za pomoč uporabnikom in ostanite v stiku z uporabniki, ki se obračajo po družabnih kanalih. LiveAgent se brez težav poveže s Facebookom, Twitterjem in Instagramom. Integracije vam omogočajo spremljanje in odgovarjanje na vsa vaša sporočila v družabnih omrežjih, komentarje in omembe na skrbniški plošči službe za pomoč uporabnikom, ne da bi vam bilo treba preklapljati med računi.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

Baza znanja in pogosto zastavljena vprašanja

Vzpostavite bazo znanja s pogostimi vprašanji, da boste uporabnikom zagotovili močan samopostrežni vir, kjer bodo lahko hitro in enostavno našli odgovore, ki jih iščejo. LiveAgent je opremljen z izpopolnjenimi orodji za objavljanje vsebin, ki vam omogočajo enostavno ustvarjanje koristne vsebine in opolnomočenje igralcev, da si pomagajo, tudi če vaša skupina za podporo ni na spletu.

Portal za samopostrežne storitve strank

Izboljšajte svojo samopostrežno uporabniško izkušnjo s celovitim portalom za stranke z uporabniškim forumom, kjer lahko igralci komunicirajo in si pomagajo, si delijo igralne nasvete in trike ter svoje izkušnje. Omogočite lahko tudi zbiranje povratnih informacij in predlogov, da pridobite vpogled v mnenja, želje in pričakovanja igralcev.

woman behind computer organizing support documentation

Več funkcij službe za pomoč uporabnikom za izboljšanje uporabniške podpore in ohranjanje produktivnosti vaše ekipe

Poenostavite vsako zahtevo za podporo v enostaven potek dela za vašo ekipo, hkrati pa ustvarite prilagojeno izkušnjo podpore za svoje uporabnike.

Usmerjanje zahtevkov

Samodejno distribuirajte zahtevke na podlagi vnaprej določenih pravil, da zagotovite, da so uporabniki vedno povezani s pravimi agenti. Preberite več…

Vnaprej sestavljena sporočila

Hitreje odgovarjajte na zahteve in hkrati podpirajte več uporabnikov s predhodno določenimi odgovori in predlogami. Preberite več…

Več portalov

Ustvarite in prilagodite portale za podporo z več blagovnimi znamkami, vsak s svojim edinstvenim dizajnom, nastavitvami in vsebino. Preberite več…

Pripomoček za iskanje

Omogočite pripomoček za iskanje, ki samodejno generira predloge sorodne vsebine v realnem času v vaši bazi znanja. Preberite več…

Mobilne aplikacije

Namestite izvorne aplikacije za Android ali iOS, da odgovorite na poizvedbe uporabnikov, ko vas ni v pisarni. Preberite več…

Večjezična podpora

Dovolite svojim uporabnikom in zastopnikom, da uporabljajo njihov materni jezik. LiveAgent trenutno podpira več kot 40 jezikov. Preberite več…

Zakaj je programska oprema naše službe za pomoč prava izbira?

colorful review - icon

Najbolj pregledan in ocenjen # 1

LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska oprema za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.

hearts - icon

21.000 podjetij mu daje prednost

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah je izbralo LiveAgent za potrebe podpore strankam.

Integrations pricing-icon

Pakirano z več kot 180 funkcijami

Z več kot 180 funkcijami, več kot 40 integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje enostavno prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Shared inbox keeps data securely stored

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati LiveAgent v le nekaj minutah.

Izberite načrt, ki najbolj ustreza vašemu poslu

Nekateri ključni igralci eSports in eGaming industrije že izkoriščajo prednosti uporabe programske opreme za zahtevke v službo za pomoč uporabnikom LiveAgent. Zakaj se jim ne bi pridružili? Izbirajte med 4 različnimi načrti – vključno z brezplačnim – s preprostimi in preglednimi cenami. Plačajte po poti, brez fiksnih pogodb ali skritih stroškov, znižajte ali nadgradite načrt, kadar koli ga potrebujete.

Package Name

Vse vključeno

Za mala podjetja in poklicne tržnike

$39 /mo
Preizkusite ga
Package Name

Zahtevek+Klepezt

Za mala podjetja in poklicne tržnike

$29 /mo
Preizkusite ga
[extrafaq headline = "FAQ" question-1 = "Zakaj bi morala industrija eGaming & eSport razmisliti o programski opremi za stranke?" answer-1 = "S programsko opremo za pomoč uporabnikom lahko dobite bolj zadovoljne stranke, kar je ključnega pomena za uspeh v industriji e-iger in e-športa." question-2 = "Zakaj bi se odločil za LiveAgent?" answer-2 = "Za organizacijo eGaming in eSports je ustrezna služba za pomoč ključnega pomena za podporo uporabnikom pri kakršnih koli težavah. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent vam bo omogočila podporo pri rekordni čas. " question-3 = "Kako lahko industrija eGaming & eSport izkoristi LiveAgent?" answer-3 = "Na voljo programska oprema za e-šport in igre na srečo, kot je LiveAgent, bo izboljšala vaše izkušnje s storitvami za stranke in prihodek s hitro, zanesljivo in strokovno podporo."
Povezani članki zProgramska oprema za e-gaming za stranke & # 038; eSport industrija
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x