Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.
Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.
Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.
Trgi iger na srečo in eSport, ki jih poganjajo povpraševanje potrošnikov, tehnološke inovacije in nove strategije distribucije, hitro rastejo. Iz nišne industrije se preoblikujejo v splošno obliko zabave po vsem svetu.
S programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko ključni igralci eGaming in eSports industrije – vključno z razvijalci in založniki iger, pretočnimi podjetji, lastniki ekip in vplivneži – izboljšajo svojo podporo strankam, izboljšajo izkušnjo svojih skupnosti igralcev, izboljšajo komunikacijo uporabnikov in pridobijo konkurenčno prednost.
eGaming in eSport sta običajno opredeljena na zelo podoben način in se izraza pogosto prekrivata. eSport (znan tudi kot elektronski šport, e-sport ali tekmovalno igranje) je organizirano tekmovanje v igrah za več igralci med profesionalnimi igralci, medtem ko se e-igranje (elektronsko igranje ali e-igranje) dogaja zunaj uradno sankcioniranih tekmovanj in služi zgolj v zabavne namene.
Industrija e-športa in iger na srečo, ki jo poganja tisočletna generacija, v zadnjih letih beleži izjemno rast. Po poročilu Global Esports Market Report se bodo globalni prihodki od e-športa leta 2020 povečali na 1,1 milijarde USD, medtem ko se bo skupna publika eSports povečala na 495,0 milijona ljudi. Poročilo o ekosistemu Esports je tudi razkrilo, da naj bi svetovni trg e-športa do leta 2023 presegel 1,5 milijarde ameriških dolarjev.
Spremljajte vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta in z njimi proaktivno vzpostavite stik. Odgovorite na morebitna vprašanja in si zagotovite nove posle.
Zmanjšajte število dohodnih zahtevkov za podporo tako, da zagotovite celovit portal za samopomoč, ki je dostopen 24/7/365.
Razširite svojo spletno skupnost z ustvarjanjem forumov skupnosti, ki vašim strankam omogočajo vodenje razprav in zastavljanje vprašanj.
Brez truda upravljajte s svojimi skupnostmi igralcev in zagotovite odlično uporabniško podporo z zmogljivo programsko rešitvijo za pomoč uporabnikom v industriji e-iger in e-športa.
Ne glede na kanale, s katerimi igralci vzpostavijo stik s podporo strankam – e-pošto, glas, spletne obrazce, klepet v živo ali družabna omrežja, se vse zahteve za podporo samodejno prenesejo v zahtevke in varno shranijo v univerzalno mapo “Prejeto”. Vsi zahtevki so enostavno dostopne z ene nadzorne plošče, da jih bo ekipa za pomoč uporabnikom olajšala.
Za hitro in učinkovito reševanje zahtevkov LiveAgent ponuja celo vrsto robustnih funkcij za upravljanje zahtevkov, vključno z možnostmi pametnega razdeljevanja zahtevkov, avtomatizacijo poteka dela, pripravljenimi odzivi in predlogami, upravljanjem SLA, orodji za skupinsko sodelovanje, enostavnim upravljanjem odgovornosti, odkrivanjem trkov, razdelitvijo in združitvijo vstopnic, vgrajeni CRM z vpogledi v stranke, poročanje, analitiko in še veliko več.
Enostavno obravnavajte zahteve za podporo v realnem času, tako da omogočite klepet v živo. Zagotovite igralcem takojšnjo podporo na poti, ne da bi prekinili njihovo igralno izkušnjo. Izvorni klepet v živo v LiveAgent-u – z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – vključuje tako skupne kot edinstvene funkcije, kot so več možnosti usmerjanja klepetov, proaktivna povabila klepeta, spremljanje spletnih obiskovalcev in še več.
Preprosto integrirajte svoje strani v družabnih omrežjih s svojo službo za pomoč uporabnikom in ostanite v stiku z uporabniki, ki se obračajo po družabnih kanalih. LiveAgent se brez težav poveže s Facebookom, Twitterjem in Instagramom. Integracije vam omogočajo spremljanje in odgovarjanje na vsa vaša sporočila v družabnih omrežjih, komentarje in omembe na skrbniški plošči službe za pomoč uporabnikom, ne da bi vam bilo treba preklapljati med računi.
Vzpostavite bazo znanja s pogostimi vprašanji, da boste uporabnikom zagotovili močan samopostrežni vir, kjer bodo lahko hitro in enostavno našli odgovore, ki jih iščejo. LiveAgent je opremljen z izpopolnjenimi orodji za objavljanje vsebin, ki vam omogočajo enostavno ustvarjanje koristne vsebine in opolnomočenje igralcev, da si pomagajo, tudi če vaša skupina za podporo ni na spletu.
Izboljšajte svojo samopostrežno uporabniško izkušnjo s celovitim portalom za stranke z uporabniškim forumom, kjer lahko igralci komunicirajo in si pomagajo, si delijo igralne nasvete in trike ter svoje izkušnje. Omogočite lahko tudi zbiranje povratnih informacij in predlogov, da pridobite vpogled v mnenja, želje in pričakovanja igralcev.
Poenostavite vsako zahtevo za podporo v enostaven potek dela za vašo ekipo, hkrati pa ustvarite prilagojeno izkušnjo podpore za svoje uporabnike.
Samodejno distribuirajte zahtevke na podlagi vnaprej določenih pravil, da zagotovite, da so uporabniki vedno povezani s pravimi agenti. Preberite več…
Hitreje odgovarjajte na zahteve in hkrati podpirajte več uporabnikov s predhodno določenimi odgovori in predlogami. Preberite več…
Ustvarite in prilagodite portale za podporo z več blagovnimi znamkami, vsak s svojim edinstvenim dizajnom, nastavitvami in vsebino. Preberite več…
Omogočite pripomoček za iskanje, ki samodejno generira predloge sorodne vsebine v realnem času v vaši bazi znanja. Preberite več…
Namestite izvorne aplikacije za Android ali iOS, da odgovorite na poizvedbe uporabnikov, ko vas ni v pisarni. Preberite več…
Dovolite svojim uporabnikom in zastopnikom, da uporabljajo njihov materni jezik. LiveAgent trenutno podpira več kot 40 jezikov. Preberite več…
LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska oprema za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah je izbralo LiveAgent za potrebe podpore strankam.
Z več kot 180 funkcijami, več kot 40 integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje enostavno prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati LiveAgent v le nekaj minutah.
Nekateri ključni igralci eSports in eGaming industrije že izkoriščajo prednosti uporabe programske opreme za zahtevke v službo za pomoč uporabnikom LiveAgent. Zakaj se jim ne bi pridružili? Izbirajte med 4 različnimi načrti – vključno z brezplačnim – s preprostimi in preglednimi cenami. Plačajte po poti, brez fiksnih pogodb ali skritih stroškov, znižajte ali nadgradite načrt, kadar koli ga potrebujete.
Za mala podjetja in poklicne tržnike
Za mala podjetja in poklicne tržnike
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.