Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljšuje vaše telekomunikacijsko poslovanje.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema službe za pomoč trženjski industriji

Ne oklevajte, ko priložnost pokliče! Odgovorite na to z LiveAgent – najbolj pregledano in najbolje ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2019.

Izboljšajte svoja trženjska prizadevanja z LiveAgent

Uporabljajte večkanalno

Dajte strankam svobodo, da stopijo v stik z vami na poljubnem kanalu – naj bo to klepet v živo, e-pošta, telefon ali družabna omrežja.

Povečajte konverzije

Povečajte število konverzij za 26%, tako da izkoristite nadzor obiskovalcev spletnega mesta, klepet v realnem času in proaktivna povabila klepeta.

Ustvarite nepozaben CX

Pokažite svojim strankam, da vam je mar, tako da jim zagotovite osebno, dobro obveščeno in hitro podporo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Tujce pretvorite v stranke

Nadgradite zagon, ki ste ga ustvarili s to neverjetno trženjsko kampanjo, in tujce in obiskovalce spremenite v bodoče potencialne stranke. Izkoristite potencial programske opreme za pomoč uporabnikom – zlasti klepet v živo in bazo znanja -, da jim zagotovite prostor za vprašanja in odgovore.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Izboljšajte svoje pretvorbe

Če na svoje spletno mesto postavite klepet v živo v realnem času, se lahko izkaže, da je to eden izmed menjalnikov iger za vaše podjetje. Če zagotovite človeško povezavo, lahko povečate stopnjo pretvorbe, ustvarite večjo bazo zvestih strank, povečate svoje poslovanje in povečate tudi prihodek.

Dajte strankam svobodo pri izbiri

Nega potencialnih strank in zagovarjanje blagovne znamke bi morali imeti ključno vlogo v vašem marketinškem oddelku. Skrb za obstoječe stranke je veliko lažje kot zbiranje novih. Dajte svojim strankam različne možnosti, da vas kontaktirajo, in pozabite na običajna, starodavna sporočila. Povežite se z njimi z LiveAgent za vodje trženja.

digital marketing customer profiles-illustration

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme službe za pomoč uporabnikom na trženje in telekomunikacije.

Povezani članki zTrženje telekomunikacij
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x