Partner
Kaj je 2Checkout?

2Checkout je vse-v-enem platforma za elektronsko plačevanje in monetizacijo, ki lahko poveča vaš prihodek in olajša globalno digitalno prodajo.
Uporabite ga lahko za povečanje menjalnih stopenj, vodenje naročniškega podjetja in vam pomaga pri težavah in zapletenosti e-commerce v svetovnem merilu, kot so prilagojene možnosti plačila in ponavljajoče se obračunavanje.
Cene 2Checkout vključujejo prilagodljive načrte za vsakega uporabnika glede na število uspešnih prodaj, ki jih vaše podjetje obravnava. Lahko pa ga preizkusite brezplačno, ne da bi potrebovali podatke o kreditni kartici.
Kako ga uporabljati?
2Integracijo blagajn za LiveAgent lahko uporabite za ogled naročil, računov in povračil. Do vseh teh informacij je mogoče dostopati z nadzorne plošče LiveAgent brez preklapljanja med aplikacijami. Za dostop do njega preprosto odprite kateri koli zahtevek ene od svojih strank in kliknite ikono 2Checkout.
To se lahko izkaže za koristno za vaše podjetje na več načinov, na primer za izboljšanje interakcije s strankami. Skupine za podporo strankam lahko vidijo naročila v komunikaciji z zahtevki, zato bolje poznajo težave in nudijo odlične storitve za stranke.
Kakšne so prednosti?
- Integracija poslovne programske opreme s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom
- Večkanalni vstopnični sistem
- Funkcije pisalne mize omogočajo spremljanje vaših naročil v podrobnostih zahtevka
Kako integrirati 2Checkout z LiveAgent
Oglejte si ta vodnik za integracijo, če želite izvedeti, kako aktivirati integracijo 2Checkout z LiveAgent. Postopek integracije je enostaven in traja le nekaj minut. Po tem boste lahko spremljali in upravljali naročila iz LiveAgent-a.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Sistem> Vtičniki. Na seznamu vtičnikov poiščite integracijo 2Checkout in kliknite gumb za aktiviranje. LiveAgent se bo po aktiviranju vtičnika znova zagnal.

- Po ponovnem zagonu na seznamu poiščite aktivni vtičnik 2Checkout in kliknite gumb za konfiguracijo zobnika. Vnesite svoje uporabniško ime/e-poštni naslov 2Checkout, vnesite geslo in preverite dve možnosti glede naročil. Po tem samo kliknite shrani in končali ste.

Ko končate, lahko v mapo “Prejeto” kliknete poljubni zahtevek stranke in preverite njihova naročila. Na ta način imate informacije pripravljene pri vzpostavljanju stikov z novimi ali obstoječimi strankami. Vas zanima, kaj lahko LiveAgent še stori? Oglejte si naš video ogled.
Frequently asked questions
Zakaj bi morali integrirati 2Checkout z LiveAgent?
Integracija vam omogoča ogled in upravljanje naročil 2Checkout iz vstopničnega sistema LiveAgent brez preklapljanja med aplikacijami.
Kako lahko integrirate 2Checkout z LiveAgent?
Če ste že prijavljeni v svoj račun LiveAgent, kliknite Konfiguracije & gt; Sistem & gt; Vtičniki in aktivirajte integracijo 2Checkout.
Kakšne so prednosti integracije 2Checkout z LiveAgent?
Glavna prednost je možnost ogleda in upravljanja naročil 2Checkout v pogledu zahtevkov LiveAgent brez preklapljanja med aplikacijami. Tako lahko agenti za podporo strankam vidijo naročila, medtem ko zagotavljajo podporo.
Zakaj potrebujete vstopnični sistem?
Mnoge organizacije še vedno ignorirajo vstopnični sistem. To je predvsem posledica nerazumevanja prednosti tega sistema.
Deskero je programska oprema za bazo znanja s cenovno ugodno ceno, dobro oblikovano vmesnikom ter nekaj osnovnimi funkcijami za upravljanje storitev za stranke, vendar manjka nekaj bistvenih značilnosti. Deskero se tudi osredotoča na večkanalno podporo, storitve za stranke družbenih medijev in storitve za stranke v klepetu v živo. Začetek uporabe je preprost, saj je na voljo brezplačni preskus brez informacij o kreditni kartici. Deskero ima tudi kratke vodnike, ki pomagajo uporabnikom pri začetku uporabe programske opreme. Vmesnik ima dobro zasnovan dizajn in je enostaven za navigacijo.
Klepet v živo je ključen za storitve za stranke na spletnih mestih, ker ponuja skoraj takojšnje odgovore, konkurenčno prednost in se lahko integrira s programi. LiveAgent ponuja 15 funkcij, ki vključujejo oblikovanje gumbov, klepet v realnem času in pregled klepetov. Izdelava načrta je ključnega pomena za olajšanje in poenostavitev poti strank do ciljev podjetja. Analiziranje stičnih točk strank in baza znanja lahko izboljšajo pot strank. Poleg tega, je klepet v živo ključen kanal za organizacije in raziskave zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja brezplačno programska orodja za klepet, ki se lahko integrira s programi za takojšnje sporočanje.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča agentom v živo deliti zahtevek preko internega klepeta. Nit zahtevka je isto kot zahtevek in vključuje celotno korespondenco ter jo lahko preverijo agenti, administratorji in lastnik. Zahtevek se šteje za razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb za rešitev, lahko pa ga tudi razreši pravilo. LiveAgent ponuja cenik, integracije, alternativne možnosti ter nedavek o stanju sistema. Podjetje ima portal za podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb in možnost zahtevka za predlog. LiveAgent ima tudi blog, glosar, akademijo, predloge in spletni seminar, pa tudi kalkulator stroškov.