Actio integration
Kaj je Actio?
Actio je poljski VoIP operater, ki omogoča telekomunikacijske rešitve za dom in posel – virtualni PBX, virtualni fax. Podjtje deluje na Poljskem in drugih državah od leta 2006.
Koliko stane povezava Actio VoIP znotraj LiveAgent?
Za povezavo LiveAgent z Actio ni dodatnih stroškov. Pomembno pa je poudariti, da je Actio individualno podjetje, zato posebej zaračunava VoIP storitve.
Kako lahko povežete vašo Actio VoIP številko z LiveAgent?
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojtite na Številke
3. Poiščite Actio
4. in DODAJ
Prednosti Actio VoIP:
- stroškovno učinkovito
- zelo zanesljivo
- odlična dostopnost
- odlična povezljivost z napravami
Če želite izvedeti več o tem, kako deluje program, si oglejte video spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je Actio?
Actio je telekomunikacijsko podjetje, ki omogoča VoIP storitve po vsej Evropi od leta 2006.
Kako lahko povežemo Actio z LiveAgent?
če ste naročnik Actio in LiveAgent, lahko greste na Konfiguracije > Klic> Številke > Actio v LiveAgent in vstavite VoIP številko brez dodatnih stroškov.
Kako dobim VoIP telefonsko storitev?
Trenutno je na trgu veliko VoIP ponudnikov. Najprej definirajte prioritete, kot so dostopnost, cena, podpora in podobno. Če ste naročnik LiveAgent, predlagamo, da si ogledate naša VoIP partnerstva za enostavno integracijo. Potem enostavno kontaktirajte izbranega ponudnika na spletu in takoj uporabite svojo VoIP številko.
MeTA1 je zanesljiv e-poštni agent za varno in razširljivo komunikacijo, ki se integrira z LiveAgent za izboljšano podporo strankam. Omogoča učinkovito upravljanje e-pošte, klepeta in socialnih medijev, kar zagotavlja hitre in zanesljive odgovore. Preizkusite brezplačno in izkoristite njegove prednosti za boljše poslovanje.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako Axialys in LiveAgent skupaj omogočata učinkovito upravljanje telefonskega sistema in odnosov s strankami v oblaku. Integrirajte Axialys VoIP z LiveAgent klicnim centrom za izboljšano podporo strankam in upravljanje klicev. Preizkusite brezplačno in izkoristite vse prednosti teh naprednih funkcij za podjetja vseh velikosti!