Partner
Kaj je Actio?
Actio je poljski VoIP operater, ki omogoča telekomunikacijske rešitve za dom in posel – virtualni PBX, virtualni fax. Podjtje deluje na Poljskem in drugih državah od leta 2006.
Koliko stane povezava Actio VoIP znotraj LiveAgent?
Za povezavo LiveAgent z Actio ni dodatnih stroškov. Pomembno pa je poudariti, da je Actio individualno podjetje, zato posebej zaračunava VoIP storitve.
Kako lahko povežete vašo Actio VoIP številko z LiveAgent?
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojtite na Številke
3. Poiščite Actio
4. in DODAJ
Prednosti Actio VoIP:
- stroškovno učinkovito
- zelo zanesljivo
- odlična dostopnost
- odlična povezljivost z napravami
Če želite izvedeti več o tem, kako deluje program, si oglejte video spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently asked questions
Kaj je Actio?
Actio je telekomunikacijsko podjetje, ki omogoča VoIP storitve po vsej Evropi od leta 2006.
Kako lahko povežemo Actio z LiveAgent?
če ste naročnik Actio in LiveAgent, lahko greste na Konfiguracije > Klic> Številke > Actio v LiveAgent in vstavite VoIP številko brez dodatnih stroškov.
Kako dobim VoIP telefonsko storitev?
Trenutno je na trgu veliko VoIP ponudnikov. Najprej definirajte prioritete, kot so dostopnost, cena, podpora in podobno. Če ste naročnik LiveAgent, predlagamo, da si ogledate naša VoIP partnerstva za enostavno integracijo. Potem enostavno kontaktirajte izbranega ponudnika na spletu in takoj uporabite svojo VoIP številko.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja demo različico in najnovejše novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent pripravlja vašo nadzorno ploščo po registraciji na platformi, na vaš e-poštni naslov pa bo takoj po namestitvi poslano sporočilo s podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke in ima pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Avtomatizacija klicnega centra
Avtomatizacija klicev v klicnih centrih lahko izboljša storitve za stranke na različne načine, vključno s sprostitvijo časa zaposlenim, avtomatiziranjem usmerjanja klicev in omogočanjem povratnega klica ter uporabo več komunikacijskih kanalov. Prednosti avtomatizacije vključujejo skrajšanje časa obravnave na stranko, nižje stroške in izboljšanje zadovoljstva zaposlenih. Trenutni glavni trendi avtomatizacije vključujejo digitalno transformacijo, poenostavljeno interakcijo s strankami, podporo za različne komunikacijske kanale in prilagajanje prek analize poti strank.
Pabbly je spletno vozlišče za vsa vaša marketinška orodja. Vključuje programsko opremo za trženje e-mail, programsko opremo za obračun, programsko opremo za obrazce in preverjanje e-mail. Prednosti uporabe Pabbly Connect z LiveAgent vključujejo boljši tok dela, široko izbiro integracij in sposobnost nastavitve določenega časa za posamezne akcije. LiveAgent ponuja tudi integracije s Kerio Connect, orodja za sodelovanje in Connecteam.
Pregled programske opreme za klicni center 3CX
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Podjetje Quality Unit izdeluje LiveAgent in ima tudi podporo za stranke.