Actio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Actio?
Actio je poljski VoIP operater, ki omogoča telekomunikacijske rešitve za dom in posel – virtualni PBX, virtualni fax. Podjtje deluje na Poljskem in drugih državah od leta 2006.
Koliko stane povezava Actio VoIP znotraj LiveAgent?
Za povezavo LiveAgent z Actio ni dodatnih stroškov. Pomembno pa je poudariti, da je Actio individualno podjetje, zato posebej zaračunava VoIP storitve.
Kako lahko povežete vašo Actio VoIP številko z LiveAgent?
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojtite na Številke
3. Poiščite Actio
4. in DODAJ
Prednosti Actio VoIP:
- stroškovno učinkovito
- zelo zanesljivo
- odlična dostopnost
- odlična povezljivost z napravami
Če želite izvedeti več o tem, kako deluje program, si oglejte video spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je Actio?
Actio je telekomunikacijsko podjetje, ki omogoča VoIP storitve po vsej Evropi od leta 2006.
Kako lahko povežemo Actio z LiveAgent?
če ste naročnik Actio in LiveAgent, lahko greste na Konfiguracije > Klic> Številke > Actio v LiveAgent in vstavite VoIP številko brez dodatnih stroškov.
Kako dobim VoIP telefonsko storitev?
Trenutno je na trgu veliko VoIP ponudnikov. Najprej definirajte prioritete, kot so dostopnost, cena, podpora in podobno. Če ste naročnik LiveAgent, predlagamo, da si ogledate naša VoIP partnerstva za enostavno integracijo. Potem enostavno kontaktirajte izbranega ponudnika na spletu in takoj uporabite svojo VoIP številko.
Telematica ponuja rešitve na področju telekomunikacij, s poudarkom na internetnih in telefonskih storitvah. Nudi stacionarne širokopasovne internetne povezave, spletno gostovanje in rešitve VoIP telefonije. Podjetje je doživelo organizacijsko prenovo in si zastavilo nove cilje za izboljšanje procesnih tokov. LiveAgent omogoča integracijo Telematice v delovanje klicnega centra brez dodatnih stroškov.
TelefonBG je ponudnik VoIP storitev, ki se lahko integrira z LiveAgentom za upravljanje klicev in interakcije s strankami. Integracija je brezplačna s paketom All-Inclusive, ki omogoča izboljšano upravljanje povratnih informacij s klici in gumbom za klic. LiveAgent ponuja tudi različne orodja za podporo strankam in 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje.