Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avelia

Kaj je Avelia?

Že skoraj 20 let je Avelia telekomunikacijski operater, specializiran za podjetja, ki jim ponuja prilagojene rešitve, prilagojene njihovim potrebam. Rešitve Avelia so blizu svojim strankam, s katerimi ohranjajo privilegirane odnose, saj so na enem mestu, rešitve Avelia zajemajo celoten obseg telekomunikacij: fiksna telefonija, mobilna telefonija, internet, optična, varnost, softphone itd. Enotna kontaktna točka za vse telekomunikacijske rešitve pomeni :

  • zagotovilo, da bo za datoteke poskrbljeno in da nobena ne bo spregledana v primeru težav
  • gotovost varčevanja
  • možnost izbire omrežja v popolni preglednosti (Avelia sodeluje z vsemi operaterji)

Avelia se je obkrožila z najboljšimi partnerji za soočanje z izzivi naslednjega desetletja: varnost, SD WAN, delo na daljavo … Pišite nam tako, da izpolnite naslednji obrazec: https://www.avelia.fr/rendez-vous

Kako ga lahko uporabite?

Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je Avelia odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo poskrbel za vaše klice in zahtevke, za ostalo pa poskrbi Avelia. Prenosni ali pametni mikrofoni in zvočniki so vse, kar potrebujete za vzpostavitev začetnega klicnega centra. Če boste pozneje želeli izboljšati kakovost klicev, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kako lahko izkoristite klicni center LiveAgent?

Čeprav imajo nekateri raje digitalne izkušnje strank, drugi hrepenijo po tesni osebni povezavi z blagovnimi znamkami, s katerimi sodelujejo. Klicni centri so odličen način za izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov, pridobivanje novih strank in uporabnikov storitev ali zagotavljanje splošnih storitev za stranke.

Z padcem tradicionalnih klicnih centrov in porastom programske opreme klicnih centrov, kot je LiveAgent, lahko svojim strankam enostavno zagotovite tovrstne izkušnje, ne da bi pri tem pretegnili. Klicni centri so zdaj dostopni vsem vrstam podjetij, velikim ali majhnim.

Kako deluje klicni center LiveAgent?

LiveAgent s pomočjo svojih naprednih funkcij podjetjem olajša upravljanje in vodenje klicnega centra. Na primer, lahko ustvarite drevesa IVR (Interactive Voice Response) po meri, ki bodo stranke samodejno usmerile v prave oddelke in na prave agente.

Najboljši del? Funkcija IVR LiveAgent opravi vse delo in ustvari brez težav izkušnjo za vaše stranke. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na številčnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se povežete s pravo osebo za to področje.

Klicni center z IVR

Ali se je stranka po naključju povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta: uporabite preusmeritve klicev, da stranko usmerite k enemu od kolegov in prihranite njen čas.

Se težko spomnite, kaj so povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če si želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.

Želite več informacij o naših funkcijah klicnega centra? Oglejte si stran s funkcijami klicnega centra, ki vsebuje vse informacije o zmožnostih klicnega centra Live Agent.

Kako integrirati Avelia VoIP z LiveAgent?

Če želite ustvariti svoj klicni center LiveAgent z Avelia kot ponudnikom VoIP, sledite tem preprostim navodilom.

  • Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Na vrhu kliknite oranžni gumb Ustvari.
  • Na seznamu ponudnikov VoIP izberite Avelia.
Izberite Avelia kot ponudnika VoIP v nastavitvah klica LiveAgent
Izberite Avelia
  • Poimenujte številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite številko klicne številke. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj, ki se nahaja spodaj.
Konfigurirajte številko Avelia v LiveAgent
Konfigurirajte telefonsko številko Avelia

Telefonska številka je v LiveAgent in pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk Avelia ali številke drugih ponudnikov VoIP.

Telefonska številka Avelia je v LiveAgent-u in je pripravljena za uporabo v klicnem centru
Dodana telefonska številka Avelia

Pridobite več informacij o programski opremi LiveAgent Call Center

Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte akademijo LiveAgent za več informacij o klicnih centrih in drugih temah iz sveta podpore strankam.

Vas zanima, kaj lahko LiveAgent še stori? Oglejte si spodnji video, da si ogledate celoten ogled naše programske opreme za podporo strankam.

LiveAgent Product Tour

Pogosta vprašanja

Kaj je Avelia?

Avelia je ponudnik storitev VoIP s standardnimi klicnimi storitvami. Poskrbite za upravljanje klicev, sporočanje, konferenčne klice ali preusmeritev klicev z Avelia in LiveAgent.

Ali lahko integriram Avelia z LiveAgent?

Avelia je eden od ponudnikov storitev Voice over Internet Protocol (VoIP), ki je na voljo in ga podpira LiveAgent. Klicni center lahko nastavite z Avelia kot glavnim ponudnikom, če tako želite.

Ali je integracija Avelie brezplačna?

S paketom All Inclusive LiveAgent ni treba doplačevati in v LiveAgent lahko takoj nastavite klicni center z pogonom Avelia VoIP.

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico