Partner
Kaj je ChargeDesk?
ChargeDesk je zbirka orodij za obračun, ki podpira najpogosteje uporabljane plačilne prehode in služi kot neodvisni prehod za te storitve. Integriran je z večino spletnih storitev, kot so brskalniki, programska oprema in druge spletne storitve. Uporabniki se ujemajo po spletnih naslovih ali računih v družabnih omrežjih.
Kako ga uporabljate?
Zmogljivosti ChargeDesk vam omogočajo, da pospešite svoj potek dela z različnimi funkcijami.
Zbiranje plačil
ChargeDesk je rešitev za to. S podporo priljubljenih plačilnih možnosti, kot so Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay ali Payments MB, dobite ustrezno in priročno rešitev za obračun za svoje podjetje.
Računi po meri
Enkratna plačila, naročnine, neomejene ponovitve, provizije za namestitev. Za vse to skrbi ChargeDesk.
Razširitve
ChargeDesk ponuja veliko število razširitev za priljubljeno programsko opremo, spletne storitve in tudi brskalnike, kot je Google Chrome.
Prednosti
- Oglejte si plačila strank poleg njihovih zahtevkov
- Obračun povrnitev
- Preklic naročnin
- Ustvarite nove obračune (bodisi s fakturiranjem strankam bodisi s polnjenjem kartice)
- Ustvarite nove naročnine
- Odobrite in zajemite plačila
- Upravljajte s kuponi
- Pošljite opomnike za plačilo
- Uredite podrobnosti o stranki, vključno z dodajanjem DDV števil
- Varno posodobite kreditno kartico stranke v datoteki
- Prejemajte obvestila in upravljajte svoje stranke na poti z našimi mobilnimi aplikacijami
- Deluje z vašo obstoječo nastavitvijo e-trgovine – v večini primerov ni potrebno kodiranje ali spreminjanje
Frequently asked questions
Kaj je ChargeDesk?
ChargeDesk je podjetje, ki omogoča obračune od leta 2014. Poleg tega ga je mogoče integrirati z drugo programsko opremo, kot je LiveAgent, za ustvarjanje zmogljive in učinkovite izkušnje s storitvami za stranke.
Kako lahko uporabite integracijo ChargeDesk v LiveAgent?
Integracija ChargeDesk je iz mnogih razlogov odličen dodatek vašemu LiveAgentu. Tukaj jih je nekaj: pomembni podatki o obračunih v zahtevkih strank, povrnitve, obračuni ali preklici plačil iz LiveAgent, upravljanje naročnin in kuponov, enostavno posodabljanje obračunskih podatkov stranke.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča analizo uspešnosti dohodnih in odhodnih klicev ter razporejanje klicev na kartice strank. Za uspešno reševanje dohodnih klicev je pomembno ustrezno usposabljanje zastopnikov in sledenje meritvam za izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja tudi zanesljivo programsko opremo kontaktnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke.
Klepet v živo je ključen za storitve za stranke na spletnih mestih, ker ponuja skoraj takojšnje odgovore, konkurenčno prednost in se lahko integrira s programi. LiveAgent ponuja 15 funkcij, ki vključujejo oblikovanje gumbov, klepet v realnem času in pregled klepetov. Izdelava načrta je ključnega pomena za olajšanje in poenostavitev poti strank do ciljev podjetja. Analiziranje stičnih točk strank in baza znanja lahko izboljšajo pot strank. Poleg tega, je klepet v živo ključen kanal za organizacije in raziskave zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja brezplačno programska orodja za klepet, ki se lahko integrira s programi za takojšnje sporočanje.
Programska oprema za upravljanje storitev
LiveAgent programska oprema ponuja celovite rešitve za IT službe za pomoč uporabnikom in storitve, vključno s sistemom IT zahtevkov, servisno službo za IT, in programska podpora. Poleg tega ponuja tudi učinkovite storitve za stranke in je najboljša programska oprema za servisne storitve za leto 2022. Med funkcijami vključujejo cenik lastnosti, integracije in alternativne rešitve, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, ter samopostrežno in odjemalsko podporo. Podjetje ponuja tudi demo različico.
Iščete alternativo ZenDesk Talk?
LiveAgent je visokokakovosten in učinkovit sistem za podporo strankam, ki ima veliko funkcij, integracij s socialnimi omrežji in dobro podporo. Uporabniki so zelo zadovoljni z njegovo enostavnostjo uporabe, stabilnostjo na mobilnih platformah in odlično vrednostjo za denar. Poleg tega LiveAgent premaga mnoge druge podporne sisteme, vključno z Zendeskom, Freshdeskom in več drugimi. LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču s časom prikaza samo 2.5 sekunde, kar omogoča hitro podporo za stranke. LiveAgent je najbolj ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Storitev LiveAgent ponuja odlično funkcionalnost, vključno s kontaktnimi obrazci, klepetom v živo in integracijo s socialnimi omrežji, ter je stabilna tudi na mobilnih platformah. Huawei, BMW, Yamaha in O2 so nekatera podjetja, ki uporabljajo LiveAgent. Poskusite brezplačno zdaj brez zahtevane kreditne kartice in bodite blizu strankam ter jim pomagajte hitreje.