Partner
Kaj je ChargeDesk?
ChargeDesk je zbirka orodij za obračun, ki podpira najpogosteje uporabljane plačilne prehode in služi kot neodvisni prehod za te storitve. Integriran je z večino spletnih storitev, kot so brskalniki, programska oprema in druge spletne storitve. Uporabniki se ujemajo po spletnih naslovih ali računih v družabnih omrežjih.
Kako ga uporabljate?
Zmogljivosti ChargeDesk vam omogočajo, da pospešite svoj potek dela z različnimi funkcijami.
Zbiranje plačil
ChargeDesk je rešitev za to. S podporo priljubljenih plačilnih možnosti, kot so Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay ali Payments MB, dobite ustrezno in priročno rešitev za obračun za svoje podjetje.
Računi po meri
Enkratna plačila, naročnine, neomejene ponovitve, provizije za namestitev. Za vse to skrbi ChargeDesk.
Razširitve
ChargeDesk ponuja veliko število razširitev za priljubljeno programsko opremo, spletne storitve in tudi brskalnike, kot je Google Chrome.
Prednosti
- Oglejte si plačila strank poleg njihovih zahtevkov
- Obračun povrnitev
- Preklic naročnin
- Ustvarite nove obračune (bodisi s fakturiranjem strankam bodisi s polnjenjem kartice)
- Ustvarite nove naročnine
- Odobrite in zajemite plačila
- Upravljajte s kuponi
- Pošljite opomnike za plačilo
- Uredite podrobnosti o stranki, vključno z dodajanjem DDV števil
- Varno posodobite kreditno kartico stranke v datoteki
- Prejemajte obvestila in upravljajte svoje stranke na poti z našimi mobilnimi aplikacijami
- Deluje z vašo obstoječo nastavitvijo e-trgovine – v večini primerov ni potrebno kodiranje ali spreminjanje
Frequently Asked Questions
Kaj je ChargeDesk?
ChargeDesk je podjetje, ki omogoča obračune od leta 2014. Poleg tega ga je mogoče integrirati z drugo programsko opremo, kot je LiveAgent, za ustvarjanje zmogljive in učinkovite izkušnje s storitvami za stranke.
Kako lahko uporabite integracijo ChargeDesk v LiveAgent?
Integracija ChargeDesk je iz mnogih razlogov odličen dodatek vašemu LiveAgentu. Tukaj jih je nekaj: pomembni podatki o obračunih v zahtevkih strank, povrnitve, obračuni ali preklici plačil iz LiveAgent, upravljanje naročnin in kuponov, enostavno posodabljanje obračunskih podatkov stranke.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.