CloudTalk je mogoče zelo enostavno vključiti v LiveAgent in ne zahteva nobenega programiranja. Edino, kar potrebujete, sta URL in ključ API, ki ju najdete neposredno v vmesniku LiveAgent (nastavitve -> API). Nato naj CloudTalk naredi ostalo.

Kaj je Cloudtalk?
CloudTalk je poslovni telefonski sistem, zgrajen za prodajne ekipe, ki lahko hitreje kličejo in sklenejo več poslov, pa tudi za storitve za stranke, ki zagotavljajo nemoteno uporabniško izkušnjo po telefonu. CloudTalk vsebuje telefonske klice, samodejno klicanje, skripte klicev, IVR, pametno usmerjanje, SMS in druge funkcije 75 klicnih centrov.
Kako ga uporabljati?
Če želite popoln dostop do interakcije s strankami v kombinaciji z zgodovino klicev, imamo popolno rešitev. Integrirajte svojo rešitev LiveAgent s CloudTalkom in si oglejte vse informacije o klicih in zahtevkih na enem mestu – vmesnik CloudTalk. Ko stranka kliče, se na njeni kartici stranke (ki se odpre, ko dvignete telefon) prikažejo kontaktni podatki, zgodovina klicev, opombe in zahtevki, povezane s klicateljem. Vaši zastopniki bodo zagotovili celovitejšo in hitrejšo storitev za stranke.
Dodana vrednost za uporabnike LiveAgent je sinhronizacija vseh klicev strank iz CloudTalka. Ko se klic enkrat konča, se ustrezni podatki pošljejo LiveAgentu in se ujemajo z zahtevkom stranke. Videli boste ime agenta, dolžino klica, čakalno dobo in ime podjetja, iz katerega je bil opravljen telefonski klic. Vsak klic je povezan tudi s posnetkom, ki je dostopen kadar koli ga potrebujete.
Frequently asked questions
Kakšne so prednosti uporabe Cloudtalka z LiveAgentom?
- ni potrebe po preklapljanju med vmesniki
- vse informacije na enem mestu
- časovno učinkovit
- boljše zadovoljstvo strank
Kako lahko integrirate Cloudtalk z LiveAgentom?
1. Prijavite se v LiveAgent
2. Pomaknite se na Konfiguracije - Sistem - API
3. Ustvarite API in ga kopirajte
4. Prijavite se v Cloudtalk
5. Pomaknite se na Račun - Integracije - LiveAgent
6. Vstavite API in shranite želene nastavitve poteka dela
7. Aktivirajte in uporabite!
CloudTalk IVR je programska oprema za dinamične in prilagodljive kontaktni centre. Ponuja robustno funkcionalnost IVR po dostopni ceni, z možnostjo prilagoditev menija IVR. Na review portalih ima povprečno oceno 4,4 glede na 954 pregledov. Začetek uporabe je enostaven, s privlačnim uporabniškim vmesnikom. Edina pomanjkljivost je pomanjkanje vadnice. Cena se začne pri 30 $ na mesec, primerljiva z LiveAgent-om. CloudTalk IVR je dobra izbira za zanesljivo programsko opremo, ki vam omogoča igranje z menijem IVR.
Pregled klicnega centra CloudTalk
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam in telefonski sistemi. Ponuja samopostrežno programsko opremo, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. LiveAgent je od Quality Unit, LLC, s sedežem v Bratislavi. Po registraciji boste prejeli nadzorno ploščo in podatke za prijavo. Uporaba te strani zahteva soglasje z uporabo piškotkov.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za upravljanje pritožb, odjemalska programska oprema in programska oprema za upravljanje e-pošte. Nudijo demo različico, novice o posodobitvah in popustih ter varnostno politiko zasebnosti. Po registraciji vam bodo poslali podatke za prijavo na nadzorno ploščo. Uporabljajo tudi piškotke.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ima različne značilnosti in integracije. Ponuja cenik, selitev podatkov, dnevnik sprememb in podporo. Podjetje ima nagrade, mnenja strank in partnerski program. LiveAgent je priljubljen med uporabniki, ki imajo radi njegove funkcije za upravljanje pritožb, samopostrežno in dohodno podporo. LiveAgent zagotavlja varnostno politiko zasebnosti in GDPR. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Pogoji & poslovanja Varnostna politika zasebnosti Politika zasebnosti GDPR Sitemap © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Vse pravice pridržane.