Partner
CloudTalk je mogoče zelo enostavno vključiti v LiveAgent in ne zahteva nobenega programiranja. Edino, kar potrebujete, sta URL in ključ API, ki ju najdete neposredno v vmesniku LiveAgent (nastavitve -> API). Nato naj CloudTalk naredi ostalo.

Kaj je Cloudtalk?
CloudTalk je poslovni telefonski sistem, zgrajen za prodajne ekipe, ki lahko hitreje kličejo in sklenejo več poslov, pa tudi za storitve za stranke, ki zagotavljajo nemoteno uporabniško izkušnjo po telefonu. CloudTalk vsebuje telefonske klice, samodejno klicanje, skripte klicev, IVR, pametno usmerjanje, SMS in druge funkcije 75 klicnih centrov.
Kako ga uporabljati?
Če želite popoln dostop do interakcije s strankami v kombinaciji z zgodovino klicev, imamo popolno rešitev. Integrirajte svojo rešitev LiveAgent s CloudTalkom in si oglejte vse informacije o klicih in zahtevkih na enem mestu – vmesnik CloudTalk. Ko stranka kliče, se na njeni kartici stranke (ki se odpre, ko dvignete telefon) prikažejo kontaktni podatki, zgodovina klicev, opombe in zahtevki, povezane s klicateljem. Vaši zastopniki bodo zagotovili celovitejšo in hitrejšo storitev za stranke.
Dodana vrednost za uporabnike LiveAgent je sinhronizacija vseh klicev strank iz CloudTalka. Ko se klic enkrat konča, se ustrezni podatki pošljejo LiveAgentu in se ujemajo z zahtevkom stranke. Videli boste ime agenta, dolžino klica, čakalno dobo in ime podjetja, iz katerega je bil opravljen telefonski klic. Vsak klic je povezan tudi s posnetkom, ki je dostopen kadar koli ga potrebujete.
Frequently Asked Questions
Kakšne so prednosti uporabe Cloudtalka z LiveAgentom?
- ni potrebe po preklapljanju med vmesniki - vse informacije na enem mestu - časovno učinkovit - boljše zadovoljstvo strank
Kako lahko integrirate Cloudtalk z LiveAgentom?
1. Prijavite se v LiveAgent 2. Pomaknite se na Konfiguracije - Sistem - API 3. Ustvarite API in ga kopirajte 4. Prijavite se v Cloudtalk 5. Pomaknite se na Račun - Integracije - LiveAgent 6. Vstavite API in shranite želene nastavitve poteka dela 7. Aktivirajte in uporabite!
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.