Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cloudtalk

CloudTalk je mogoče zelo enostavno vključiti v LiveAgent in ne zahteva nobenega programiranja. Edino, kar potrebujete, sta URL in ključ API, ki ju najdete neposredno v vmesniku LiveAgent (nastavitve -> API). Nato naj CloudTalk naredi ostalo.

Cloudtalk

Kaj je Cloudtalk?

CloudTalk je poslovni telefonski sistem, zgrajen za prodajne ekipe, ki lahko hitreje kličejo in sklenejo več poslov, pa tudi za storitve za stranke, ki zagotavljajo nemoteno uporabniško izkušnjo po telefonu. CloudTalk vsebuje telefonske klice, samodejno klicanje, skripte klicev, IVR, pametno usmerjanje, SMS in druge funkcije 75 klicnih centrov.

Kako ga uporabljati?

Če želite popoln dostop do interakcije s strankami v kombinaciji z zgodovino klicev, imamo popolno rešitev. Integrirajte svojo rešitev LiveAgent s CloudTalkom in si oglejte vse informacije o klicih in zahtevkih na enem mestu – vmesnik CloudTalk. Ko stranka kliče, se na njeni kartici stranke (ki se odpre, ko dvignete telefon) prikažejo kontaktni podatki, zgodovina klicev, opombe in zahtevki, povezane s klicateljem. Vaši zastopniki bodo zagotovili celovitejšo in hitrejšo storitev za stranke.

Dodana vrednost za uporabnike LiveAgent je sinhronizacija vseh klicev strank iz CloudTalka. Ko se klic enkrat konča, se ustrezni podatki pošljejo LiveAgentu in se ujemajo z zahtevkom stranke. Videli boste ime agenta, dolžino klica, čakalno dobo in ime podjetja, iz katerega je bil opravljen telefonski klic. Vsak klic je povezan tudi s posnetkom, ki je dostopen kadar koli ga potrebujete.

Pogosta vprašanja

Kakšne so prednosti uporabe Cloudtalka z LiveAgentom?

- ni potrebe po preklapljanju med vmesniki

- vse informacije na enem mestu

- časovno učinkovit

- boljše zadovoljstvo strank

Kako lahko integrirate Cloudtalk z LiveAgentom?

1. Prijavite se v LiveAgent

2. Pomaknite se na Konfiguracije - Sistem - API

3. Ustvarite API in ga kopirajte

4. Prijavite se v Cloudtalk

5. Pomaknite se na Račun - Integracije - LiveAgent

6. Vstavite API in shranite želene nastavitve poteka dela

7. Aktivirajte in uporabite!

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico