CM.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CM.com (AMS: CMCOM) je globalno vodilno podjetje na področju programske opreme v oblaku za pogovorno trgovino, ki temelji na umetni inteligenci, ki podjetjem omogoča ustvarjanje hiperpersonaliziranih izkušenj, ustanovljeno na Nizozemskem leta 1999. Njegova platforma za sodelovanje, povezljivost, plačila in vstopnice podjetjem omogoča, da povečati zmogljivost in preseči standarde s programsko opremo, ki jo poganja AI.
- Optimizirajte dohodne in odhodne glasovne klice. Njegova glasovna platforma je razširljiva rešitev VoIP z vsem, kar potrebujete kot poslovni ali kontaktni center za opravljanje, sprejemanje in avtomatizacijo vaših telefonskih klicev. Povežite svoj telefonski sistem s SIP Trunk in kličite z najučinkovitejšimi stroški ali avtomatizirajte ponavljajoča se vprašanja in implementirajte dodatne glasovne funkcije s svojim naborom Voice API-jev. CM.com ponuja eno platformo za vse glasovne aplikacije.
- Aplikacija za glasovno upravljanje. CM.com vam omogoča popoln nadzor nad vašimi kanali SIP prek ene aplikacije v oblaku, ki je preprosta za uporabo. Uporabite aplikacijo Voice Management za nastavitev, konfiguracijo in upravljanje vaših kanalov SIP. Aplikacija vam daje 100-odstotno odgovornost za vaše prtljažnike in nudi podroben vpogled v vašo uporabo.
- Glasovna analitika. Želite vedeti, kaj se dogaja z vašim glasovnim prometom kadar koli v dnevu? Z glasovno analitiko in glasovnimi vpogledi imate v realnem času vpogled v svoje glasovne podatke, vključno s statistiko obsega, destinacij, stroškov in kakovosti.
- Podrobnosti o klicih. Podroben vpogled v vaše klice je bistvenega pomena za zaračunavanje, nadzor stroškov in preprečevanje goljufij. Z uporabo njegovega orodja v oblaku ali izvrstnega API-ja dobite takojšen dostop do zapisov s podrobnostmi klicev (CDR).
Kako ga lahko uporabite?
LiveAgent je združil moči s CM.com, da bi zagotovil brezhibno integracijo številk CM.com v vaš klicni center. Še bolj razburljivo? LiveAgent vam za to integracijo ne bo dodatno zaračunal.
Če želite vzpostaviti povezavo med CM.com in klicnim centrom LiveAgent, se morate le prijaviti v svoj račun LiveAgent in upoštevati podana navodila.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke
3. Poiščite CM.com.
4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesite zahtevane podatke za dostop
Stroški integracije CM.com:
Naročnina LiveAgent vključuje integracijo brez dodatnih stroškov, medtem ko CM.com ponuja svoje storitve za plačilo, saj so ločeno podjetje.
Prednosti CM.com:
- Stroškovno učinkovite rešitve
- Enostavna konfiguracija
- Nepotrebnost in odpornost
- Razširljivost
- Dostop po vsem svetu
- Povečanje zadovoljstva
Bi radi izvedeli več o delovanju programske opreme klicnega centra? Oglejte si spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CM.com integration!
Izboljšajte svoje poslovne odnose in povečajte donosnost z integracijo Salesforce in LiveAgent! Odkrijte, kako lahko s to zmogljivo CRM programsko opremo učinkovito upravljate odnose s strankami, ustvarjate primere direktno iz klepeta, in ročno upravljate stike ter kampanje. Preizkusite Salesforce integracijo z LiveAgentom brezplačno in izkoristite prednosti nemotenega delovnega toka in odlične podpore strankam.
Discover the seamless integration of ComTalk with LiveAgent, a partnership that enhances customer support with free VoIP connectivity. Experience improved communication, lower costs, and a superior user experience. Start your free trial today and elevate your customer service with LiveAgent's powerful solutions.
Odkrijte, kako z integracijo GDMS VoIP številk s platformo LiveAgent izboljšati delovanje vašega klicnega centra brez dodatnih stroškov. Uživajte v hitri aktivaciji, prilagodljivih rešitvah in dostopnosti v Mjanmaru, Laosu in Vietnamu. Pridružite se skupnosti zadovoljnih uporabnikov LiveAgent z brezplačno 30-dnevno preizkusno različico brez obveznosti.