Partner
Kaj je ComMeett?
ComMeeTT je platforma operaterja VoIP telefonije, ki jo je zasnovalo 20 izkušenih inženirjev iz sveta telekomunikacij v Franciji. Na voljo je kot bela oznaka operaterjem, ki želijo svojim strankam ponuditi vrhunsko kakovost telefonskih storitev in odzivnost podpore na visoki ravni.
ComMeeTT je bil zasnovan tako, da ustreza novim uporabam poslovne telefonije: mobilnost, delo na daljavo, storitve samodejnega sprejema, združevanja, preusmeritev klicev itd. Poleg tega konec omrežij PSTN/ISDN prisili podjetja v prilagajanje in jim daje priložnost za posodobitev.
ComMeeTT, ki je na voljo v oblaku, omogoča operaterjem, da integrirajo inovativno, intuitivno in učinkovito telefonsko ponudbo, ki jo je mogoče enostavno namestiti in prilagoditi v lastne ponudbe storitev. Podpira operaterje, ki želijo diverzificirati svojo ponudbo storitev, povečati zadovoljstvo strank ali osvojiti nove trge.
Celotno platformo so v celoti zasnovali naši strokovni inženirji, ki združujejo najboljše telekomunikacijske komponente v edinstvenem odprtokodnem razvoju, ki združuje varnost, zanesljivost, bogato funkcionalnost in tekoče administrativne vmesnike za operaterja in njegove stranke.
Ekipa ComMeeTT se odziva na potrebe svojih operaterjev po 24-urni pomoči.
Kako jo lahko uporabite?
LiveAgent in ComMeeTT sta zdaj partnerja, kar je olajšalo integracijo ComMeeTT kot kdaj koli prej. LiveAgent ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov za povezavo VoIP številke ComMeeTT z vašim klicnim centrom.
Če želite povezati ComMeeTT s klicnim centrom LiveAgent, se preprosto prijavite v svoj račun LiveAgent in sledite navodilom.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke
3. Poiščite ComMeeTT
4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesi zahtevane podatke za dostop
Stroški integracije ComMeeTT:
Če imate naročnino na LiveAgent, je integracija brezplačna. Vendar ComMeett zaračunava svoje storitve, saj podjetje deluje ločeno.
Prednosti ComMeeTT
- Stroškovno učinkovit
- Izboljšan CX
- dostop v Franciji
- visoka zanesljivost
Bi radi izvedeli več o delovanju programske opreme klicnega centra? Oglejte si video spodaj.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComMeeTT integration!
Frequently asked questions
Kaj je ComMeeTT?
ComMeeTT je platforma operaterja VoIP telefonije, ki jo je oblikovalo 20 izkušenih inženirjev iz sveta telekomunikacij v Franciji. Na voljo je kot bela oznaka operaterjem, ki želijo svojim strankam ponuditi vrhunsko kakovost telefonskih storitev in odzivnost podpore na visoki ravni.
Koliko stane integracija ComMeeTT z LiveAgentom?
LiveAgent je sodeloval s ComMeeTT. Tako je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da ComMeeTT svoje storitve zaračunava.
Kako lahko v LiveAgentu implementirate številko ComMeeTT VoIP?
Preprosto se pomaknite do Konfiguracije > Pokliči > Številke > ComMeeTT. Dodajte številko VoIP in jo takoj uporabite.
Pregled klepetalnega robota Intercom
LiveAgent ponuja različno programsko opremo za upravljanje s telefonskimi klici, odpravljanje težav strank ter upravljanje e-pošte. Poleg tega nudijo integracije in prilagodljivo cenovno politiko. Imajo tudi podporni portal in stanje sistema, ter nudijo demo verzijo. LiveAgent je podjetje, ki je prejelo nagrade in certifikate, ter ima ocene strank.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.