Partner
Kaj je CYN Solutions Inc?
CYN solutions Inc, ustanovljen leta 2016, je licencirani ponudnik storitev z dodano vrednostjo (VAS). S sedežem na Filipinih ga upravljajo višji vodje iz telekomunikacijske in finančne industrije z več kot 25-letnimi izkušnjami. Zaposleni z mladimi in konkurenčnimi strokovnjaki zagotavljajo hitre, praktične in stroškovno učinkovite storitve VOIP in poslovne rešitve. Podjetje se ponaša s podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu s strogim stopnjevanjem in standardi Service Level Agreement (SLA). So podružnica ACESTAR Telecoms Hong Kong, globalnega veleprodajnega operaterja od leta 2004. Osredotočena na zagotavljanje storitev na Filipinih s podporo v državi.
Kako jo lahko uporabite?
LiveAgent in CYN Solutions Inc sta zdaj partnerja, kar je olajšalo integracijo CYN Solutions Inc kot kdaj koli prej. LiveAgent ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov za povezavo VoIP številke CYN Solutions Inc z vašim klicnim centrom.
Če želite povezati CYN Solutions Inc s klicnim centrom LiveAgent, se preprosto prijavite v svoj račun LiveAgent in sledite navodilom.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke

3. Poiščite CYN Solutions Inc.

4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesi zahtevane podatke za dostop

Stroški integracije CYN Solutions Inc:
Če imate naročnino na LiveAgent, je integracija brezplačna. Vendar pa CYN Solutions Inc zaračunava svoje storitve, saj podjetje deluje ločeno.
Prednosti CYN Solutions Inc
- Stroškovno učinkovit
- Izboljšan CX
- dostop na Filipinih
- visoka zanesljivost
Bi radi izvedeli več o delovanju programske opreme klicnega centra? Oglejte si video spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CYN Solutions Inc integration!
Frequently asked questions
Kaj je CYN Solutions Inc?
Licenciran ponudnik storitev z dodano vrednostjo (VAS), osredotočen na zagotavljanje storitev na Filipinih s podporo v državi.
Koliko stane integracija CYN Solutions Inc z LiveAgentom?
LiveAgent je sodeloval s podjetjem CYN Solutions Inc. Zato je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da CYN Solutions Inc zaračunava svoje storitve.
Kako lahko v LiveAgent vnesete VoIP številko CYN Solutions Inc?
Preprosto se pomaknite do Konfiguracije > Pokliči > Številke > CYN Solutions Inc. Dodajte številko VoIP in jo takoj uporabite.
LiveAgent programska oprema ponuja brezplačno preskusno različico za 24/7 podporo strankam, avtomatizirano usmerjanje zahtevkov in zmanjšanje količine zahtevkov s pomočjo baze znanja. LiveAgent povečuje učinkovitost poslovanja z integracijami z drugimi ponudniki, kot so VIPTel, Magenta in Sipcall. Podjetje Magento ponuja podporo strankam preko klicnega centra, spletnih družbenih medijev, foruma in samopostrežne programske opreme. LiveAgent zagotavlja varnost zasebnosti piškotkov in uporabnikov ter številne možnosti integracij v obliki vtičnikov.
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte, pomoč strankam, odjemalski portal ter za dohodni klicni center. Izdelava je enostavna, imajo podporo in zagotavljajo varnost za stranke. Registracija ponuja dostop do LiveAgent nadzorne plošče. Možnost brezplačne preizkusne različice. Priporočljiv za podjetja, ki iščejo učinkovito rešitev za upravljanje s strankami. Ponujajo tudi VoIP telefonski sistem in samopostrežno programsko opremo.
Tarča je uporaben element, ki pomaga pri pregledu doseženih rezultatov v podjetju. Uporaba merljivih ciljev v LiveAgent-u omogoča oceno učinkovitosti podjetja in preverjanje doseženih rezultatov. Poleg tega LiveAgent ponuja različne funkcije, kot so integracije, portal za podporo in programska oprema za pomoč strankam, med drugim.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Ta besedilni niz vsebuje veliko strokovne terminologije, ki se nanaša na storitve za stranke in podporo uporabnikom. Naštevane so različne funkcije, orodja in platforme, kot so klicalniki, klepetalnice, programska oprema za podporo in sledenje zahtevkom ter storitve za stranke v živo. Prav tako vsebuje opisovano terminologijo, ki je povezana s klicnimi centri in njihovimi operativnimi postopki, kot so prioriteta zahtevkov, časi reševanje in spremljanje klicev.