Partner
Kaj je DID logic?
DID Logic je visoko zmogljiv ponudnik VoIP produktov in storitev. Ena od njih je ponudba lokalnih številk iz več kot 150 držav. Po svetu imajo 12 centrov in SIP omrežij. LiveAgent je partner DID Logic, zato je integracija enostavna, vaš klicni center pa boste z njo dodobra izkoristili.
Koliko stane integracija DID Logic v LiveAgent?
LiveAgent za integracijo ne zaračuna nobenih dodatnih stroškov. DID Logic pa je samostojno podjetje s svojim cenikom za storitve.
Kako integrirate DID Logic v LiveAgent?
Ko pridobite VoIP številko DID Logic, jo vnesete v LiveAgent. To storite v: Konfiguracije – Klic – Številke – Ustvari (+ gumb). Tam tudi poiščete DID Logic in vnesete zahtevane podatke.
Kakšne so prednosti VoIP?
- dostop z množice naprav
- lahka integracija
- prihranek denarja
- veliko funkcij
- možnost uporabe več številk
- boljša produktivnost
Želite izvedeti več? Preverite naš program za klicne centre v videu spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Frequently asked questions
Kaj je VoIP številka?
VoIP je kratica za Voice over Internet Protocol. VoIP številka je sestavljena iz več števil. Razlika med številko klasične telefonije in VoIP številke je v tem, da pri slednji lahko kličete ali sprejemate klice z vsako napravo, ki je povezana s spletom.
Kaj je DID Logic?
DID Logic je globalni ponudnik storitev VoIP, ki deluje od leta 2007.
Koliko stane integracija DID Logic?
Integracija DID Logic VoIP številke v LiveAgent je brezplačna.
Povratni klic službe za stranke
LiveAgent ponuja rešitve klicnega centra za izboljšanje interakcije med agenti in strankami ter zagotavljanje bolj prilagojene izkušnje. Poleg tega so mehke veščine, kot so učinkovito poslušanje, potrpljenje in empatija, ključne za doseganje dobre storitvene izkušnje. Predstavlja tudi demo različico ter novice o posodobitvah in popustih.
Besedilo govori o pomenu ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra ter o možnostih programske opreme LiveAgent za pomoč strankam, integracijah, odjemalskem portalu, upravljanju e-pošte, dohodnih klicih in upravljanju pritožb. Pomembno je slediti meritvam in zaposliti ustrezno usposobljene zastopnike za odlično storitev za stranke ter uporabljati profesionalni jezik ter mehke veščine, kot sta učinkovito poslušanje in empatija. Družba nudi demo različico ter novice o posodobitvah in popustih za LiveAgent.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki zagotavlja poglobljeno razumevanje konceptov podpore strankam. Ponuja integracije ter funkcije za odjemalski portal in upravljanje e-pošte, lahko se uporablja tudi za dohodne klice in sistem za upravljanje pritožb. LiveAgent ponuja funkcije povratnega klica, udeleženega prenosa in dohodnih klicev za izboljšanje storitve strankam v kontaktnem centru. Pomembno je ustrezno usposabljanje zastopnikov, zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežne storitve za stranke. Obstajata dve vrsti klicalnikov v klicnem centru - ročni in avtomatski, uporaba samodejnih klicalnikov lahko poveča produktivnost agentov do 300%. LiveAgent je dober primer programske opreme za pomoč uporabnikom, ki ponuja številne funkcije in integracije za klicne centre.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.