Partner
Kaj ja Digitale?
Digitale, spol. s r.o. je januarja 2008 na Slovaškem ustanovilo več telekomunikacijskih strokovnjakov. Digitale ponuja telekomunikacijsko opremo (PBX, IP telefonija, adapterji, GSM prehodi in dodatki) malim in srednjim podjetjem ter nudi strokovno in poslovno svetovanje, storitve korporativnega komuniciranja (snemanje objav in prilagojene rešitve), razvoj programskih rešitev , kot tudi rešitve za alternativne operaterje, klicne centre ter lastnike nepremičnin in nastanitvenih objektov (aplikacije za zaračunavanje klicev in IVR). Seveda naša kompleksna celovita storitev sega od namestitve opreme, preko konfiguracije po meri do poprodajne podpore.
Eden od glavnih ciljev našega podjetja je maksimalno zadovoljstvo strank. Zato ponujamo možnost podrobne nastavitve PBX, izbire dodatnih aplikacij ali možnost oblikovanja korporativnih aplikacij po meri, ki so povezane z VoIP PBX. Digitale IP PBX omogoča dodajanje dodatnih funkcij sproti brez prekinitve povezav ali dodajanja dodatne strojne opreme. Poleg tega je v večini primerov te spremembe mogoče izvesti na daljavo brez potrebe po prisotnosti na kraju samem, kar skrajša čas dostave na minimum. Kako ga lahko uporabite?
Kako jo lahko uporabite?
LiveAgent in Digitale sta zdaj partnerja, kar je olajšalo integracijo Digitale kot kdaj koli prej. LiveAgent ne zaračunava dodatnih stroškov za povezavo digitalne VoIP številke z vašim klicnim centrom.
Če vas zanima povezava Digitale s klicnim centrom LiveAgent, se preprosto prijavite v svoj račun LiveAgent in sledite navodilom.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke
3. Poiščite Digitale

4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesi zahtevane podatke za dostop
Stroški integracije Digitale:
Digitale in LiveAgent sta partnerja. Torej, če imate naročnino na LiveAgent, je integracija brezplačna. Vendar Digitale zaračunava svoje storitve, saj podjetje deluje ločeno.
Prednosti Digitale
- Stroškovno učinkovit
- Izboljšan CX
- dostop po vsej Slovaški, Češki in Madžarski
- visoka zanesljivost
Če bi želeli izvedeti več o tem, kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Digitale integration!
Frequently Asked Questions
Kaj ja Digitale?
Digitale, spol. s r.o.je januarja 2008 na Slovaškem ustanovilo več strokovnjakov za telekomunikacije. Digitale ponuja telekomunikacijsko opremo malim in srednjim podjetjem ter nudi strokovno in poslovno svetovanje, storitve korporativnega komuniciranja, razvoj programskih rešitev ter rešitve za alternativne operaterje, klicne centre ter lastnike nepremičnin in nastanitvenih objektov.
Koliko stane integracija Digitale z LiveAgentom?
LiveAgent je že integriral Digitale v notranjost. Tako je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da Digitale zaračunava svoje storitve.
LiveAgent je že integriral Digitale v notranjost. Tako je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da Digitale zaračunava svoje storitve.
Kot smo že omenili, je Digitale že del LiveAgenta. Preprosto se prijavite in sledite spodnjim navodilom: Pomaknite se na Konfiguracije > Pokliči > Številke > Digitalno Dodajte številko VoIP in jo takoj uporabite
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.