Partner
Kaj je DoorVaani?
DoorVaani je VoIP ponudnik s širokim naborom produktov in storitev že od leta 2011. Podjetje se predstavlja kot: “ponudnik notranjih in mednarodnih klicev VoIP visoke kvalitete po nizkih cenah.”
Kaka integrirate DoorVaani v LiveAgent?
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Kliknite na Nastavitve – Klic – Številke – (+ gumb)
3. Poiščite DoorVaani
4. Vnesite podatke in shranite s SAVE
Koliko stane integracija DoorVaani v LiveAgent?
Če imate all-inclusive LiveAgent naročnino, je integracija vaše VoIP številke brezplačna.
Prednosti:
- nizke cene
- zanesljivost
- večje zadovoljstvo strank
- brezplačna integracija
- dostop z več naprav
Če bi želeli izvedeti več o tem, kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DoorVaani integration!
Frequently asked questions
Kaj je DoorVaani?
DoorVaani je ponudnik VoIP storitev od leta 2011. VoIP je kratica, ki pomeni Voice over IP. Preprosto rečeno, gre za tehnologijo, ki omogoča klicanje in prejemanje klicev na spletu in z več naprav.
Koliko stane integracija DoorVaani v LiveAgent?
LiveAgent za povezavo z DoorVaani VoIP številko ne zaračunava dodatnih stroškov.
Kakšne so cene VoIP storitev, ki jih ponuja DoorVaani?
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki je partner več VoIP ponudnikom, da bi lahko ponudila najboljšo uporabniško izkušnjo. DoorVaani deluje posebej. Za informacije o cenah obiščite njihovo stran.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča analizo uspešnosti dohodnih in odhodnih klicev ter razporejanje klicev na kartice strank. Za uspešno reševanje dohodnih klicev je pomembno ustrezno usposabljanje zastopnikov in sledenje meritvam za izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja tudi zanesljivo programsko opremo kontaktnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje številne funkcije, vključno s sistemom za upravljanje pritožb, odjemalskim portalom, upravljanjem e-poštnih sporočil in samopostrežno programsko opremo ter podporo strankam prek telefona. Podjetje zagotavlja varnostno politiko zasebnosti in GDPR ter ima partnerski program in integracije, med drugim s sistemom Axigen, ki izboljša službo za pomoč uporabnikom.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.