Partner
Kaj je Duocom?
Duocom je vodilen med španskimi telekomunikacijskimi podjetji na področju virtualne telefonije in VoIP. Duocom Europe S.L je telefonski operater s sedežem na Gran Canariji v Španiji, z licenco Nacionalne komisije za trge in konkurenco (CNMC) od leta 2000.
Podjetje je razvilo lastno inovativno tehnologijo, ki združuje telefonijo in internet, da navidezne storitve prilagodi posebnim potrebam vsake stranke. Storitve zagotavljajo veliko prilagodljivost, saj lahko uporabniki kadar koli izberejo napravo (stacionarno, mobilno, VoIP, internet) in orodja, ki najbolj ustrezajo njihovim posebnim potrebam, tako da lahko v realnem času konfigurirajo storitve s spletnega mesta vaše stranke.
Duocom Europe ponuja virtualne telefonske storitve, ki brez naložb ali stroškov vzdrževanja optimizirajo produktivnost in upravljanje vaših komunikacij ter prihranijo čas in denar.
Kako ga lahko uporabite?
Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je Duocom odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo urejal vaše klice in zahtevke, Duocom pa vse ostalo. Mikrofoni in zvočniki za prenosni računalnik ali pametni telefon so vse, kar potrebujete za ustanovitev prvega klicnega centra. Če boste pozneje želeli izboljšati kakovost klicev, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.
Kako lahko izkoristite klicni center LiveAgent?
Čeprav imajo nekateri ljudje raje digitalne izkušnje pomoči za stranke, imajo drugi raje globje osebne izkušnje z blagovnimi znamkami, s katerimi komunicirajo. Klicni centri so odličen način za izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov, pridobivanje novih strank in uporabnikov storitev ali za zagotavljanje splošnih storitev za stranke.
Z zatonom tradicionalnih klicnih centrov in porastom programske opreme za klicne centre, kot je LiveAgent, lahko svojim strankam enostavno zagotovite tovrstne izkušnje, ne da bi pri tem veliko zapravili. Klicni centri so zdaj dostopni vsem vrstam podjetij, velikim ali majhnim.
Kako deluje LiveAgent klicni center?
LiveAgent olajša upravljanje in vodenje klicnega centra za podjetja s pomočjo svojih naprednih funkcij. Lahko na primer ustvarite IVR (Interactive Voice Response) drevesa po meri, ki bodo stranke samodejno usmerile do pravih oddelkov in agentov.
Najboljši del? Funkcija IVR LiveAgent opravi vse delo in ustvari lahkotno izkušnjo za vaše stranke. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na tipkovnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se poveže s pravo osebo za to delo.
Ali se je stranka po naključju povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta: uporabite preusmeritev klica, da stranko usmerite k enemu od kolegov in ji prihranite čas.
Se težko spomnite, kaj so kdaj povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.
Želite več informacij o naših funkcijah klicnega centra? Oglejte si našo stran s funkcijami licnega centra, ki vsebuje vse informacije o zmogljivostih klicnega centra Live Agent.
Kako integrirati Duocom VoIP z LiveAgent?
Če želite ustvariti svoj klicni center LiveAgent z Duocom kot ponudnikom VoIP, sledite tem preprostim navodilom.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
- Na seznamu ponudnikov VoIP izberite Duocom.

- Vstavite številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj na dnu.

Telefonska številka je v LiveAgentu in je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk Duocom ali številke drugih ponudnikov VoIP.

Več informacij o programski opremi klicnega centra LiveAgent
Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte LiveAgent akademijo za več informacij o klicnih centrih in drugih temah iz sveta podpore strankam.
Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji video, da si ogledate vse o naši programski opremi za podporo strankam.
Frequently asked questions
Kaj je Duocom?
Duocom so vodilni med španskimi telekomunikacijskimi podjetji na področju virtualne telefonije in VoIP. Duocom Europe S.L je telefonski operater s sedežem na Gran Canariji v Španiji z licenco Nacionalne komisije za trge in konkurenco (CNMC).
Ali lahko integriram Duocom z LiveAgent?
Duocom je eden od ponudnikov storitev Voice over Internet Protocol (VoIP), ki ga ponuja in podpira LiveAgent. Če želite, lahko svoj klicni center ustvarite z Duocom kot glavnim ponudnikom.
Ali je Duocom integracija brezplačna?
S paketom All-Inclusive LiveAgent ni treba doplačati in v LiveAgent lahko takoj nastavite klicni center z Duocom VoIP.
LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki ponuja funkcije in integracije za klicne centre ter izboljšuje interakcijo med agenti in strankami. ClickUp pa je orodje za upravljanje projektov in sodelovanje v oblaku z brezplačnim paketom, ki omogoča integracijo z LiveAgent za nemoteno upravljanje zahtevkov. Telefon klicnega centra za učinkovito delovanje zahteva ustrezno programsko opremo in tehnologijo, kot je prediktivni klicalnik. LiveAgent ima pripravljen vtičnik za integracijo s ClickUp in zagotavlja kakovostno izkušnjo strank ter izboljšuje produktivnost agentov.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, programsko opremo samopostrežja in upravljanja pritožb ter sistem za upravljanje odjemalskega portala in e-poštno programsko opremo. Ponuja tudi integracije, alternative, podporo in selitev podatkov ter ima cenik in lastnosti. TeleCube je globalni ponudnik platforme VoIP, ki je partner VoIP LiveAgent-a, kar omogoča integracijo z LiveAgent-om za izboljšanje podpore klicnega centra. Za uporabo TeleCube-a s LiveAgent-om ne boste obremenjeni s stroški, vendar pa za uporabo TeleCube-a potrebujete aktivno naročnino na TeleCube. Obstaja tudi informacija o VoIP številki.
LiveAgent programska oprema je namenjena upravljanju zadovoljstva in podpore strankam preko vseh kanalov komunikacije. Brezplačna preskusna različica je na voljo, ki pomaga organizirati podatke iz več kontaktnih točk in zagotavlja osebno izkušnjo za stranke. Pomoč uporabnikom je ključnega pomena za zadovoljstvo strank in tržni uspeh. Minimalne zahteve za delovanje so računalnik, slušalke in hitro internetno povezavo. LiveAgent program omogoča učinkovito komunikacijo z drugimi udeleženci na trgu, preprečuje znatne izgube prihodka zaradi nedejavnosti in lahko izboljša poslovanje v industriji, kot je Forex.
VoIP je tehnologija, ki omogoča prenos glasovnih in video klicev prek interneta prek stacionarnih ali mobilnih telefonov. Če želite uporabljati VoIP, potrebujete delujoč internetni usmerjevalnik, zanesljivo in varno internetno storitev ter stabilno internetno povezavo. Ponudniki telefonskih storitev VoIP imajo načrte za stacionarne telefone. Lahko uporabljate svoj običajni telefon z VoIP. VoIP uporablja internetno storitev za vzpostavitev povezave med dvema ali več ljudmi, nato pretvori glasovna sporočila v digitalne signale in jih dostavi do poslušalca. Poslovni VoIP omogoča skupno rabo zaslona, spletnih sestankov in druge funkcije, medtem ko je stanovanjski VoIP osredotočen na preproste dohodne in odhodne klice. VoIP je primeren za mednarodne klice, vendar lahko kakovost omrežja vpliva na uporabo VoIP.