Partner
Kaj je Exim?
Exim je agent za prenos pošte, ki deluje v operacijskih sistemih, podobnih Unix. To je brezplačna programska oprema, ki deluje kot prilagodljiv poštni agent. Ima zelo prilagodljivo konfiguracijo, ki jo je mogoče nastaviti za številne naloge, na primer virtualne domene in razširitev poštnih seznamov. To je funkcija, ki je nima veliko drugih agentov za prenos pošte.
Kako lahko uporabite Exim?
Exim je lahko idealen e -poštni odjemalec za uporabnike, ki želijo večjo prilagodljivost in konfiguracijske možnosti od svojega posrednika za prenos pošte. Povežite Exim z LiveAgent sistemom zahtevkov za še večjo prilagodljivost pri zagotavljanju podpore strankam prek zahtevkov po e-pošti.
Če svojo e -pošto povežete s sistemom vstopnic LiveAgent, lahko na več načinov izboljšate svojo službo za pomoč. V prvi vrsti pridobi vsa vaša e -poštna sporočila iz vsakega e -poštnega računa, ki ste ga navedli, in jih pametno organizira za vas. Vstopnice vam omogočajo tudi, da veliko bolje spremljate pogovore, označite vstopnice kot rešene in strankam pomagate hitreje z različnimi drugimi funkcijami.
Poleg tega lahko povežete več e-poštnih računov, ustvarite in izberete oddelke, odgovorne za različna vprašanja, ki se pojavljajo pri zahtevkih, ali pa spremljate rangiranje agentov da vidite, kako dobro deluje vaša služba za pomoč. Oglejte si celoten seznam funkcij in si oglejte, kaj vam lahko pomaga pri sistemu z zahtevki LiveAgent.
To še ni vse, sistem vstopnic je povezan tudi z več kot le e -pošto. Ustvarite pripomoček za klepet v živo in ga postavite na svoje spletno mesto, z računalnikom klicni center, pišite članke in objave na forumih za svoj portal za stranke, ali greste na socialne medije – Facebook, Twitter, Instagram in Viber.
Kakšne so prednosti Exim?
- Dodatni naslovi IP
- Testi naslovov
- Preusmerjena sporočila
- Domene ročne poti
- Dodatne domene
Provide better email support with LiveAgent
Improve your help desk with LiveAgent ticketing system and provide great customer support today
Kako integrirati Exim z LiveAgent
Naučite se dokončati postopek integracije procesa Exim z LiveAgent in takoj začnite uporabljati to integracijo. Postopek je enostaven za vse vrste uporabnikov in traja le nekaj minut. Sledite spodnjim navodilom, če želite izvedeti, kako to storiti.
- Če še nimate nastavljene e -pošte za Exim, pojdite na njihovo splatno stran in ga prenesite. V razdelku Dokumentacija najdete tudi vodnik skupaj s celotno dokumentacijo Exim.

- Zdaj, ko je e-poštni naslov Exim nastavljen in pripravljen, pojdite v svoj račun LiveAgent in odprite Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu in izberite Drugo. Nato med dvema možnostma izberite IMAP/POP3.

- V naslednjem razdelku morate navesti svoje e-poštne podatke za Exim – svoje uporabniško ime, geslo in e-poštni naslov. Izbrati morate tudi vrsto prenosa IMAP ali POP3, navesti podatke o strežniku in vratih, izbrati način preverjanja pristnosti in izbrati oddelek, ki bo odgovoren za e-poštna sporočila, pridobljena iz tega e-poštnega računa Exim. Ko končate, kliknite Shrani.

Vaša integracija z Eximom je končana in vaš e -poštni naslov je povezan s sistemom vstopnic LiveAgent. Če želite povezati več e -poštnih računov, se vrnite v ta priročnik. Preverite LiveAgent funkcije zahtevkov in si oglejte vse, kar lahko storite s svojo službo za pomoč, ali si oglejte spodnji videoposnetek, da vidite, kaj še lahko naredi.
Frequently asked questions
Kaj je Exim?
Exim je agent za prenos pošte, ki deluje v operacijskih sistemih, podobnih Unixu. Brezplačno ga lahko uporabite kot prilagodljivega poštnega agenta. Ker ima zelo prilagodljivo konfiguracijo, ga je mogoče nastaviti za obvladovanje številnih nalog, kot so razširitev poštnih seznamov in ustvarjanje virtualnih domen.
Kako lahko uporabite Exim?
Exim lahko uporabite kot svoj primarni ali sekundarni e-poštni račun za sistem zahtevkov LiveAgent. Odlično je za uporabnike, ki potrebujejo prilagodljivo konfiguracijo in želijo z e-poštnim odjemalcem upravljati številna opravila.
Kakšne so prednosti integracije z Exim?
-
dodatni IP naslovi
-
testni naslovi
-
odbijanje sporočil
-
ročne domene poti
-
dodatne domene
Klepet v živo je ključen za storitve za stranke na spletnih mestih, ker ponuja skoraj takojšnje odgovore, konkurenčno prednost in se lahko integrira s programi. LiveAgent ponuja 15 funkcij, ki vključujejo oblikovanje gumbov, klepet v realnem času in pregled klepetov. Izdelava načrta je ključnega pomena za olajšanje in poenostavitev poti strank do ciljev podjetja. Analiziranje stičnih točk strank in baza znanja lahko izboljšajo pot strank. Poleg tega, je klepet v živo ključen kanal za organizacije in raziskave zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja brezplačno programska orodja za klepet, ki se lahko integrira s programi za takojšnje sporočanje.
Brezplačna programska oprema za klicni center
Pri upravljanju klicnih centrov je pomembno, da se posodabljajo scenariji za agentov klicnih centrov, da bi bili bolj samozavestni in produktivni pri delu. Prednosti uporabe orodij klicnega centra vključujejo izboljšanje produktivnosti, zadovoljstvo strank, nižje stroške, enostavno izvedbo in skalabilnost. Pomembna je tudi ustrezna oprema klicnega centra, sledenje pravilnega jezika, uporaba prave vrste programske opreme ter upravljanje klicnega centra. Stroški, potrebni za vzpostavitev klicnega centra, se lahko razlikujejo glede na vrsto in vključujejo plače, najemnino in programske stroške.
Predloge prodajnih e-poštnih sporočil
E-pošta ostaja najmočnejše prodajno in marketinško orodje, saj ima veliko donosnost naložbe. E-poštno trženje ima najvišjo stopnjo konverzije in verjetnost, da bo vaše sporočilo vidno, je 5x večja kot na Facebooku. Predloge prodajnih e-poštnih sporočil lahko olajšajo delo in povečajo učinkovitost. Na voljo je deset predlogov, ki jih lahko prilagodite za svojo panogo, izdelek, stranko ali potencialno stranko.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.