Partner
Če želite v ExpressionEngine dodati enega od gumbov za klepet, lahko to preprosto storite tako, da kodo gumba vstavite v globalno datoteko z glavo ali nogo.
- Najprej kopirajte želeni gumb za klepet – v LiveAgent.
- Pomaknite se na Konfiguracija> Klepet> Gumbi za klepet, uredite izbrani gumb in kopirajte integracijsko kodo.
- Zdaj se pomaknite do svojega načrta Expression Engine Oblikovanje> Predloge> Uredi> globalno in izberite datoteko glave ali noge. V našem primeru delamo z datoteko noge. Kodo prilepite v kodno področje:

- Končali ste! Shranite spremembe z gumbom Posodobi in vaše spletno mesto je zdaj integrirano z gumbom. Prikazal se bo glede na nastavitve gumbov.
Kaj je ExpressionEngine?
ExpressionEngine je sistem za upravljanje vsebin, s pomočjo katerega lahko ustvarite spletno stran ali forum. Je precej robusten, ima zmogljiv varnostni sistem, poleg tega pa je zelo prilagodljiv.
Kako ga uporabljati?
LiveAgent vam omogoča, da gumbe za klepet v živo postavite na svoja spletna mesta ExpressionEngine.
Frequently Asked Questions
Kakšne so prednosti uporabe ExpressionEngine?
- uporabniku prijazno - velika varnost - velika raznolikost dodatkov/razširitev
Kako integrirate ExpressionEngine z LiveAgentom?
Tukaj je nekaj korakov za integracijo gumba za klepet v živo: 1. Prijavite se / Prijavite se v svojLiveAgent račun 2. Kliknite na Konfiguracije -> Klepet -> Gumb za klepet 3. Ustvarite ali prilagoditegumb za klepet 4. Kopirajte kodo HTML iz LiveAgent 6. Implementirajtekodov ExpressionEngine (Oblikovanje-Predloge-Urejanje-Globalno-nogo/glavo-Prilepi-Shrani)
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.