Partner
Kaj so Facebook vodilni oglasi?
Facebook Lead Ads je orodje za trženje na družabnih omrežjih, Facebooku in Instagramu. Olajša iskanje ljudi, ki bi jih morda zanimali vaši izdelki in storitve. Uporabite takojšen obrazec in zberite vse potrebne podatke. Ustvarite lahko tudi vprašanja po meri, če želite izvedeti natančnejše podatke.
Kako jih uporabljati?
Ko povežete Facebook Lead Ads z LiveAgent, lahko na nadzorni plošči spremljate podatke o potencialnih strankah. Sprožilci spremljajo, kdaj je v sistem dodana nova stranka ali kdaj imate novega potencialnega kupca. V skupine lahko dodate tudi stranke ali jih odstranite, v sistem dodate nove stranke in z njimi ustvarite nove pogovore.
Prednosti
- Nadzirajte Facebook Lead Ads z nadzorne plošče LiveAgent
- Dodajajte ali odstranite stranke v skupinah
- Začnite nove pogovore brez menjave zavihkov
- Povečajte svoj tok dela
Frequently Asked Questions
Kaj so Facebook vodilni oglasi?
Facebook Lead Ads je orodje, ki se uporablja za trženje SoMe na Instagramu in Facebooku.
Kakšne so prednosti uporabe integracije Facebook vodilnih oglasov v LiveAgent?
- improved workflow efficiency - posodobitve iz Facebook vodilnih oglasov - možnost dodajanja ali odvzemanja strank v LiveAgent
Kako: vnaprej določeni odgovori v LiveAgentu
Poenostavite storitve za stranke z vnaprej določenimi odgovori. Omogočajo prihranek časa agentom in zagotavljajo doslednost odgovorov. Videoposnetek služi kot učno orodje.
Kako natisniti zahtevke v LiveAgent
Podjetje LiveAgent ponuja učinkovito aplikacijo za klepet v živo za iOS, ki omogoča enostavno podporo strankam na poti, kar povečuje produktivnost in zadovoljstvo strank. Integracija Instagrama s programom LiveAgent pomaga podjetjem izboljšati odzivne čase in raven podpore. Preizkusite vse komunikacijske kanale, medtem ko je vaš LiveAgent pripravljen.
Vnaprej sestavljena sporočila (makri) v LiveAgent
Video prikazuje, kako ustvariti in uporabljati pripravljena sporočila v LiveAgentu za učinkovito podporo strankam. Zagotavlja hitre in dosledne odgovore, kar omogoča agentom, da se osredotočijo na zapletena vprašanja.
Ukvarjanje z jeznimi strankami
Da bi zagotovili učinkovito storitev za stranke, je ključno ostati mirni, empatični in profesionalni pri obravnavanju jeznih strank. Pomembno je tudi reševanje njihovih skrbi, jasna komunikacija in iskanje ustreznih rešitev. S tem se povečuje zvestoba blagovni znamki.