Kaj je Fayn?
Fayn je prvi češki telekomunikacijski operater, ki omogoča VoIP storitve od leta 2002. Njihov cilj je omogočanje telekomunikacijskih storitev, ki so cenovno ugodne, pa vendar visoko kvalitetne.
Kako lahko povežete Fayn z LiveAgent?
Prvi korak je pridobitev Fayn VoIP številke. Naslednji korak je klik na:
- Konfiguracije
- Klic
- Številke
- Fayn
Zadnji korak je dodajanje potrebnih informacij.
Koliko stane povezava Fayn z LiveAgent?
Za povezavo ni dodatnih provizij, če ste stranka tako Fayn kot tudi LiveAgent.
Prednosti Fayn VoIP:
- niski stroški
- široka izbira kompatibilnih naprav
- izboljšana produktivnost
- visoka zanesljivost
Želite izvedeti več?
Preverite naš video o klicnem centru za stranke spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently asked questions
Kaj je Fayn?
Fayn je evropski operater VoIP od 2002, omogoča pa kvalitetne in cenovno ugodne storitve.
Kako lahko povežete Fayn z LiveAgent?
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Kliknite na Konfiguracije
3. Klic
4. Številke
5. Poiščite Fayn
6. Dodajte potrebne podatke za dostop
7. Uporabite takoj
Kaj je VoIP kanal?
VoIP kanal je nujen operater/podjetje/posel, ki ponuja "Voice over Internet Protocol" storitve. Te storitve so lahko, na primer vhodni in odhodni klici preko internetne povezave.
Spodbude za stranke, kot so darila, popusti in posebne ponudbe, lahko izboljšajo promocijo in spodbujajo povratne informacije. Čas razrešitve vprašanj strank je ključnega pomena, prav tako kot dobro zasnovana stran s pogostimi vprašanji. Klepet in programi zvestobe so tudi pomembni za vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami.
Tekst govori o različnih platformah za podporo strankam, kot so Mobirise, LiveAgent in chatbot HubSpot. Platforme zagotavljajo kontaktne podatke za pomoč strankam preko e-pošte, klicnega centra ali družbenih medijev. Podjetja, kot je Castrol, ponujajo tudi podporo preko družbenih medijev. LiveAgent nudi tudi brezplačno preizkusno različico.
Različni vzroki lahko povzročijo slabo kakovost VoIP klicev, vključno s tresenjem omrežja, in obstajajo orodja za preverjanje omrežne povezave. Uporaba usmerjevalnika za VoIP lahko izboljša kakovost klicev, priporočljivo je izbrati Gigabit Ethernet. Nameščanje najnovejše programske opreme lahko prav tako izboljša delovanje omrežja. Obstajajo različne vrste usmerjevalnikov z različnimi prednostmi in slabostmi.
LiveAgent je več-kanalna rešitev za zahtevke, ki omogoča podporo strankam. Ponuja funkcijo prenosa zahtevkov med oddelki in agente, skupno rabo zahtevka z internim klepetom v živo ter vstopnični sistem. Klepet za pomoč je pomemben komunikacijski kanal za stranke, ki bi moral nuditi tudi vodenje klepeta v realnem času ter možnost nalaganja datotek. Spodbude in programi zvestobe lahko izboljšajo promocijo blagovne znamke ter spodbujajo impulivne nakupe. Stran s pogostimi vprašanji je obvezna na skoraj vsakem poslovnem spletnem mestu, saj omogoča samopostrežbo in zmanjša breme ekip za podporo strankam.