Partner
Kaj jeGiphy?
Giphy je spletna zbirka podatkov in iskalnik animiranih GIF -ov, brez zvočnih zavihkov, ki lahko izboljšajo spletno interakcijo. Giphy je priljubljen predvsem na družabnih medijih, pa tudi na nekaterih poklicnih področjih, kot so kanali za podporo strankam ali kanali Slack.
Kako ga lahko uporabite?
GIF lahko uporabite v zahtevkih LiveAgent. Izrazite se z veliko različnih slik GIF, narejenih za različne namene in priložnosti. Strankam povejte, kaj mislite v klepetu v živo, delite nekaj nasmehov v sporočilu v družabnih medijih ali delite smešno zgodbo s sodelavci v Slack.
Storitev je brezplačna, zato je samo od vas odvisno, koliko jo boste uporabili. Večina ljudi ceni enostavnega zastopnika za podporo strankam. Zato se zabavajte in ne bodite zagrenjeni kot Roy tukaj …

… namesto tega bodite kot Beavis! Zagotovo izgleda, kot da ve, kaj počne.

Zahtevki LiveAgent podpirajo Giphy, zato lahko kadar koli in kjer koli uporabljate GIF. Tukaj je nekaj priljubljenih kanalov, kjer lahko uporabite GIF.
E -poštna sporočila ne smejo biti le pusti kosi besedila, ko lahko uporabite slike, povezave, čustvene simbole in prav ste uganili, GIF. Izboljšajte interakcijo s strankami in poskrbite, da bo stranka po dobro opravljenem delu zaprla nabiralnik z nasmehom na obrazu.

Facebook je odličen kraj za uporabo GIF pri reševanju vprašanj strank. Nekatera vrhunska podjetja uporabljajo to taktiko, da se stranke počutijo razumljene, sproščene in srečne.
Včasih stranke ne želijo rešiti težav, ampak delijo svoje misli, zamisli ali preprosto napišejo kaj smešnega. GIF so idealni za uporabo v teh scenarijih, zato pojdite naprej in si oglejte odziv vaših sledilcev na Facebooku.

Zunaj komunikacije s strankami jih lahko uporabljate v svojih kanalih Slack s sodelavci. Slack uporabniki vedo za podporo in priljubljeno uporabo GIF v svojem delovnem prostoru, zahtevki LiveAgent pa podpirajo tudi to funkcijo.
Prednosti
- Iskalnik GIF v vašem sistemu zahtevkov
- Enostaven za uporabo
- Izboljša komunikacijo s strankami
- Na voljo na številnih kanalih
Kako integrirati Giphy z LiveAgent?
LiveAgent ima podporo za vtičnik Giphy, ki je na voljo v konfiguraciji. Za začetek odprite nadzorno ploščo in pojdite na Konfiguracija> Sistem> Vtičniki.
Na seznamu vtičnikov poiščite vtičnik Giphy in kliknite za aktiviranje. LiveAgent se bo po tem znova zagnal.

Nato pojdite na Giphy za razvijalce in kliknite Ustvari aplikacijo. Nato izberite API, poimenujte svojo aplikacijo in jo opišite. Giphy bo za vas ustvaril ključ API.


Kopirajte ta ključ in se vrnite v razdelek vtičnikov LiveAgent. Poiščite Giphy in kliknite ikono zobnika, da konfigurirate vtičnik. Kopirajte ključ API v polje Giphy API key in kliknite Shrani.

Končali ste in Giphy je zdaj pripravljen. Pojdite v sistem zahtevkov in odprite zahtevek, na katerega želite odgovoriti s sliko GIF. Kliknite tri pike pod imenom zahtevka in izberite Giphy. Iskalnik vam omogoča iskanje različnih GIF, ki so primerni za vaš pogovor.

Obstaja veliko GIF za uporabo. Ali pa si jih naredite sami na giphy.com, kot smo naredili mi!


Kako integrirati Giphy z LiveAgent prek Zapier
Poskusite lahko tudi integrirati Giphy s storitvijo Zapier. Zapier povezuje dve aplikaciji z več možnostmi integracije, tako da lahko izberete, kaj naj naredi integracija. Če nimate računa Zapier, ga ustvarite tukaj. Nato nadaljujte na Giphy + LiveAgent stran za integracije.

Pomaknite se navzdol po strani in poiščite izbiro sprožilca in akcije. Oglejte si možnosti in izberite tiste, ki vam najbolj ustrezajo. V času pisanja tega članka imamo na voljo samo eno možnost, zato jo bomo izbrali. Če želite nadaljevati postopek integracije, kliknite modri gumb za povezavo.

Prvi korak je preprost, samo prijavite se v svoj račun LiveAgent in omogočite Zapier dostop do vaših podatkov o strankah. Za nadaljevanje preizkusite sprožilec.

Enako storite z Giphy in določite ključno besedo za iskanje GIF, ko dodate novo stranko. Preizkusite integracijo in vklopite Zap.

To je to, končali ste.
Frequently asked questions
Kaj je integracija GIPHY v LiveAgent?
Če je cilj vašega podjetja ustvariti izvirne, prilagojene pogovore s strankami, potem je integracija GIPHY prava pot. Po potrebi pošljite gif in ustvarite boljše odnose s strankami iz LiveAgent.
Kako lahko integrirate GIPHY v svojega LiveAgent?
1. Prijavite se v LiveAgent
2. Kliknite Konfiguracije - Sistem - Vtičniki - GIPHY
3. Aktivirajte vtičnik
4. UPORABITE takoj
Klepet v živo je pomemben za različne storitve za stranke, saj ponuja hitrejše odgovore in konkurenčnost. SIP klicanje je signalizacijski protokol, ki je stroškovno učinkovit in enostavno nastavljiv. LiveAgent omogoča integracijo s številnimi ponudniki kanalov SIP. Programi za pomoč strankam in VoIP telefonski sistemi so popularne programskimi izdelki.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
Pabbly je spletno vozlišče za vsa vaša marketinška orodja. Vključuje programsko opremo za trženje e-mail, programsko opremo za obračun, programsko opremo za obrazce in preverjanje e-mail. Prednosti uporabe Pabbly Connect z LiveAgent vključujejo boljši tok dela, široko izbiro integracij in sposobnost nastavitve določenega časa za posamezne akcije. LiveAgent ponuja tudi integracije s Kerio Connect, orodja za sodelovanje in Connecteam.