Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

GIPHY

Kaj jeGiphy?

Giphy je spletna zbirka podatkov in iskalnik animiranih GIF -ov, brez zvočnih zavihkov, ki lahko izboljšajo spletno interakcijo. Giphy je priljubljen predvsem na družabnih medijih, pa tudi na nekaterih poklicnih področjih, kot so kanali za podporo strankam ali kanali Slack.

Kako ga lahko uporabite?

GIF lahko uporabite v zahtevkih LiveAgent. Izrazite se z veliko različnih slik GIF, narejenih za različne namene in priložnosti. Strankam povejte, kaj mislite v klepetu v živo, delite nekaj nasmehov v sporočilu v družabnih medijih ali delite smešno zgodbo s sodelavci v Slack.

Storitev je brezplačna, zato je samo od vas odvisno, koliko jo boste uporabili. Večina ljudi ceni enostavnega zastopnika za podporo strankam. Zato se zabavajte in ne bodite zagrenjeni kot Roy tukaj …

Roy je zagrenjen, ker ne ve, kako preprosto je aktivirati Giphy v LiveAgent

… namesto tega bodite kot Beavis! Zagotovo izgleda, kot da ve, kaj počne.

Beavis uporablja LiveAgent za odlično podporo strankam

Zahtevki LiveAgent podpirajo Giphy, zato lahko kadar koli in kjer koli uporabljate GIF. Tukaj je nekaj priljubljenih kanalov, kjer lahko uporabite GIF.

E -poštna sporočila ne smejo biti le pusti kosi besedila, ko lahko uporabite slike, povezave, čustvene simbole in prav ste uganili, GIF. Izboljšajte interakcijo s strankami in poskrbite, da bo stranka po dobro opravljenem delu zaprla nabiralnik z nasmehom na obrazu.

Dodajte gif e-poštnim zahtevkom z integracijo Giphy

Facebook je odličen kraj za uporabo GIF pri reševanju vprašanj strank. Nekatera vrhunska podjetja uporabljajo to taktiko, da se stranke počutijo razumljene, sproščene in srečne.

Včasih stranke ne želijo rešiti težav, ampak delijo svoje misli, zamisli ali preprosto napišejo kaj smešnega. GIF so idealni za uporabo v teh scenarijih, zato pojdite naprej in si oglejte odziv vaših sledilcev na Facebooku.

Vtičnik Giphy za LiveAgent podpira Facebook

Zunaj komunikacije s strankami jih lahko uporabljate v svojih kanalih Slack s sodelavci. Slack uporabniki vedo za podporo in priljubljeno uporabo GIF v svojem delovnem prostoru, zahtevki LiveAgent pa podpirajo tudi to funkcijo.

Prednosti

  • Iskalnik GIF v vašem sistemu zahtevkov
  • Enostaven za uporabo
  • Izboljša komunikacijo s strankami
  • Na voljo na številnih kanalih

Kako integrirati Giphy z LiveAgent?

LiveAgent ima podporo za vtičnik Giphy, ki je na voljo v konfiguraciji. Za začetek odprite nadzorno ploščo in pojdite na Konfiguracija> Sistem> Vtičniki.

Na seznamu vtičnikov poiščite vtičnik Giphy in kliknite za aktiviranje. LiveAgent se bo po tem znova zagnal.

Giphy integracija na seznamu vtičnikov LiveAgent
Giphy vtičnik v LA

Nato pojdite na Giphy za razvijalce in kliknite Ustvari aplikacijo. Nato izberite API, poimenujte svojo aplikacijo in jo opišite. Giphy bo za vas ustvaril ključ API.

Nadzorna plošča Giphy z možnostjo ustvarjanja aplikacije za ustvarjanje ključa API
Nadzorna plošča Giphy
Izbira vrste aplikacije v programu Giphy
API izbran

Kopirajte ta ključ in se vrnite v razdelek vtičnikov LiveAgent. Poiščite Giphy in kliknite ikono zobnika, da konfigurirate vtičnik. Kopirajte ključ API v polje Giphy API key in kliknite Shrani.

Vtičniku v LiveAgentu dodajte ključ API Giphy
Vtičniku dodajte ključ API

Končali ste in Giphy je zdaj pripravljen. Pojdite v sistem zahtevkov in odprite zahtevek, na katerega želite odgovoriti s sliko GIF. Kliknite tri pike pod imenom zahtevka in izberite Giphy. Iskalnik vam omogoča iskanje različnih GIF, ki so primerni za vaš pogovor.

Vključena je Giphy integracija in deluje v sistemu zahtevkov LiveAgent
Giphy v LA

Obstaja veliko GIF za uporabo. Ali pa si jih naredite sami na giphy.com, kot smo naredili mi!

GIPHY
GIPHY
To smo naredili z Giphy.com

Kako integrirati Giphy z LiveAgent prek Zapier

Poskusite lahko tudi integrirati Giphy s storitvijo Zapier. Zapier povezuje dve aplikaciji z več možnostmi integracije, tako da lahko izberete, kaj naj naredi integracija. Če nimate računa Zapier, ga ustvarite tukaj. Nato nadaljujte na Giphy + LiveAgent stran za integracije.

tegracija LiveAgent in Giphy na Zapier
LiveAgent + Giphy

Pomaknite se navzdol po strani in poiščite izbiro sprožilca in akcije. Oglejte si možnosti in izberite tiste, ki vam najbolj ustrezajo. V času pisanja tega članka imamo na voljo samo eno možnost, zato jo bomo izbrali. Če želite nadaljevati postopek integracije, kliknite modri gumb za povezavo.

Sprožilec LiveAgent in akcija Giphy izbrano na Zapier
Sprožilec in akcija

Prvi korak je preprost, samo prijavite se v svoj račun LiveAgent in omogočite Zapier dostop do vaših podatkov o strankah. Za nadaljevanje preizkusite sprožilec.

Nastavitev sprožilca LiveAgent v integraciji Giphy na Zapier
Nastavitev sprožilca LiveAgent

Enako storite z Giphy in določite ključno besedo za iskanje GIF, ko dodate novo stranko. Preizkusite integracijo in vklopite Zap.

Nastavitev akcije Giphy v integraciji z LiveAgent
Nastavitev akcije Giphy

To je to, končali ste.

Pogosta vprašanja

Kaj je integracija GIPHY v LiveAgent?

Če je cilj vašega podjetja ustvariti izvirne, prilagojene pogovore s strankami, potem je integracija GIPHY prava pot. Po potrebi pošljite gif in ustvarite boljše odnose s strankami iz LiveAgent.

Kako lahko integrirate GIPHY v svojega LiveAgent?

1. Prijavite se v LiveAgent

2. Kliknite Konfiguracije - Sistem - Vtičniki - GIPHY

3. Aktivirajte vtičnik

4. UPORABITE takoj 

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico