Partner
Kaj je Google Calendar?
Google Calendar je brezplačna aplikacija s koledarjem za vse operacijske sisteme. Uporablja se za časovno organizacijo dogodkov, nastavitve opomnikov in je enostavno deljiva med vašimi sodelavci.
Kako ga lahko uporabljate?
Google Calendar na LiveAgent nadzorni plošči pomaga pri organizaciji in sledenju pomembnih dogodkov, sestankov in opomnikov. Dobivajte obvestila o novih dogodkih, začetku in koncu dogodkov, odpovedih in ostalih pomembnih informacijah. Kreirajte koledarje, dogodke in jih ročno spreminjajte preko LiveAgent nadzorne plošče.
Prednosti
- Ustvarjaj in bodi obveščen o dogodkih in spremembah na koledarju
- Organiziraj in posodabljaj podatke o vaših dogodkih
- Ena rešitev, nobene preklapljanja med aplikacijami
Frequently asked questions
Kaj je Google Calendar integracija?
Integracija Google Calendar vam omogoča urejanje vseh dogodkov na enem mestu - LiveAgent. Posledično ne boste nikoli več izpustili pomembnega dogodka.
Kakšne so prednosti integracije Google Calendar v LiveAgent?
- prihrani čas (nobenega preklapljanja med platformami)
- obnavljanje dogodkov v LiveAgent
- obvestila o novih dogodkih in spremembah
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
Tekst predstavlja orodja in funkcije, ki jih omogoča programska oprema LiveAgent, kot so klepet v živo ter integracija z aplikacijo za sledenje časa Clockify. LiveAgent ponuja brezplačen odjemalec za klepet, ki ga uporabniki lahko prilagodijo po svojih željah, medtem ko integracija z Clockify omogoča preprosto sledenje časa za različne naloge ekipe in izboljšuje učinkovitost ter produktivnost celotne ekipe.
LiveAgent je programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem na področju telekomunikacij. Ponuja podporo strankam 24/7 ter izboljšuje odzivnost, povečuje prodajo in zmanjšuje število zahtevkov. Je enostaven za uporabo in ima mnoge funkcije za obdelavo zahtevkov. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico in se lahko integrira z drugimi programi. Resnično priljubljena programska oprema za upravljanje s storitvami za stranke.
The text discusses the importance of efficient customer service, including automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers. It also mentions the creation of a LiveAgent platform with instructions for accessing it. The website's use of cookies is mentioned, and the option to book a one-on-one demo or use the chat function is highlighted.