Hallo, (prej Fieber) pomaga podjetnikom s poslovnim internetom, telefonijo in storitvami v oblaku. LiveAgent in hallo, sta VoIP partnerja, kar pomeni, da lahko sedaj enostavno povežete svoj hallo, številko preko LiveAgent.
Koliko stane integracija hallo,?
Hallo, je že vgrajen v LiveAgent. Zato je brezplačen za stranke LiveAgent. Vendar pa imejte v mislih, da hallo individualno zaračunava VoIP storitve.
Kako lahko dodate hallo, VoIP številko v LiveAgent?
Tukaj so navodila korak za korakom:
1. Pridobite hallo, VoIP številko
2. Usmerite se v LiveAgent glede na posnetek zaslona
3. Izpolnite podatke
4. in UPORABLJAJTE
Prednosti:
- izboljšana uporabniška izkušnja
- stroškovno učinkovita rešitev
- možnost uporabe na različnih napravah
Želite izvedeti več? Preverite naš program za klicne centre v videu spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently asked questions
Kaj je hallo,?
Hallo, je telekomunikacijsko storitveno podjetje s sedežem na Nizozemskem.
Kako lahko povežete svoj hallo, VoIP z LiveAgent?
Prijavite se v svoj LiveAgent račun in pojdite na Klic - Številke v sekciji Konfiguracija. Poiščite hallo, (ali prej Fieber) in dodajte svojo VoIP številko.
Koliko stane integracija hallo, z LiveAgent?
LiveAgent omogoča brezplačno hallo, VoIP integracijo za stranke LiveAgent.
20 najboljših VoIP telefonskih sistemov in integracij
V tem besedilu so predstavljene različne poslovne telefonske rešitve, od katerih vsaka ponuja svoje prednosti in slabosti. Microsoft 365 Business Voice je edinstvena zaradi svojih pisarniških aplikacij, Vonage Business pa ponuja blokiranje sporočil strežnika. Kontaktni center Freshdesk upravlja klice za nevladne organizacije, MiCloud Connect pa omogoča enotno platformo za upravljanje zahtevkov za podporo. Pisarna Ooma je priporočljiva za manjša podjetja, saj vključuje brezvrvične telefone. Vsaka ima svojo ceno in funkcije.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje tudi sistem za upravljanje pritožb, samopostrežno programsko opremo in programsko opremo za dohodni klicni center ter odjemalski portal. Ponuja tudi integracije, VoIP telefonske sisteme, spletni seminarje, testiranje tipkanja in kalkulator stroškov. LiveAgent zagotavlja podporno portal in stanje sistema ter omogoča selitev podatkov. Obstaja tudi partnerski program, kjer lahko sodelujete z njimi. LiveAgent je blagovna znamka podjetja Quality Unit, LLC, ki ponuja pogoje in poslovanje, varnostno politiko zasebnosti in politiko zasebnosti GDPR. Nedavno ste se registrirali na platformi LiveAgent in trenutno pripravljajo vašo nadzorno ploščo.
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Uporabniki so izrazili zadovoljstvo z njihovo podporno ekipo in integracijami. Stranke prehajajo iz drugih programskih rešitev, kot je Zendesk, na LiveAgent zaradi enostavnosti uporabe in ugodne cene.
Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike
Za učinkovito upravljanje z zahtevki za podporo strankam, je priporočljivo uporabiti večkanalno programsko opremo LiveAgent, ki vam omogoča, da usmerite vsa sporočila v eno mesto in avtomatizirate ponavljajoče se opravila, s čimer se lahko vaši agenti osredotočajo na vzpostavljanje kakovostnih odnosov s strankami. Poleg tega, lahko ponudite 24/7 podporo strankam s ponudbo celovitega portala za samopodporo, ki je dostopen vse dni v letu.