Partner
Hallo, (prej Fieber) pomaga podjetnikom s poslovnim internetom, telefonijo in storitvami v oblaku. LiveAgent in hallo, sta VoIP partnerja, kar pomeni, da lahko sedaj enostavno povežete svoj hallo, številko preko LiveAgent.
Koliko stane integracija hallo,?
Hallo, je že vgrajen v LiveAgent. Zato je brezplačen za stranke LiveAgent. Vendar pa imejte v mislih, da hallo individualno zaračunava VoIP storitve.
Kako lahko dodate hallo, VoIP številko v LiveAgent?
Tukaj so navodila korak za korakom:
1. Pridobite hallo, VoIP številko
2. Usmerite se v LiveAgent glede na posnetek zaslona
3. Izpolnite podatke
4. in UPORABLJAJTE
Prednosti:
- izboljšana uporabniška izkušnja
- stroškovno učinkovita rešitev
- možnost uporabe na različnih napravah
Želite izvedeti več? Preverite naš program za klicne centre v videu spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je hallo,?
Hallo, je telekomunikacijsko storitveno podjetje s sedežem na Nizozemskem.
Kako lahko povežete svoj hallo, VoIP z LiveAgent?
Prijavite se v svoj LiveAgent račun in pojdite na Klic - Številke v sekciji Konfiguracija. Poiščite hallo, (ali prej Fieber) in dodajte svojo VoIP številko.
Koliko stane integracija hallo, z LiveAgent?
LiveAgent omogoča brezplačno hallo, VoIP integracijo za stranke LiveAgent.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.